Craxmerax Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 HELP ME AGAIN PLEASE!! Seriøst det er alltid noe galt med min pc http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10140 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Arh, faen da... Voksesmerter i beina i en alder av 20!?!? Er det mulig? Noen er vell litt sein i utviklingen Men jeg var jo den første i klassen som begynte å utvikle seg til manndommen jo. Kroppen min sitt motto er vel at "ting tar tid". Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Look on the bright side. Du vokser i alle fall! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, jeg skulle virkelig ønske jeg var høyere. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skulle ønske jeg ville vokse mer i bredden xP Høy nok som det er. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hey, hey! Vær forsiktig med hva du ønsker deg gutt. Edit: Jeg synes høyden min er perfekt for meg jeg. Midt mellom 180 og 190. Endret 7. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Knis. Fra spøk til meg; hva ønsker jeg meg av min secret santa? Jeg har ikke den fjerneste anelse om hva jeg har lyst på. Inspirer meg! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne det nye drumkittet til Guitar Hero? Eller er det bare jeg som roter, at det ikke har kommet ut noe "new and improved"? Søkt rundt, men finner lite. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Inspirasjon? Nei du ønsker deg en signert utgave av boken min. ^_^ Edit: Vet ikke noe om det Shampoo, men så har jeg ærlig talt ikke sett etter heller. Endret 7. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Som forsinket julegave en gang på 2030-tallet, regner jeg med? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Vel, det regner jeg med at jeg får uansett. Eller..? Evt. så kan vi bytte - du kan få noen verdienheter type norsk valuta mot at jeg får et eksemplar av ditt literære mesterverk. Men idéer til secret santa gaver! Gogo! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Når vi er inne på det.. hva ønsker DU deg som Secret Santa -gave, Shampoo..? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Som forsinket julegave en gang på 2030-tallet, regner jeg med? Ja det hørtes sånn ca rett ut. Men det er et salig rot å finne alle de små bitene av historien jeg har skrevet ned rundt omkring. EDIT: Er det jeg som har gått glipp av noe eller er ikke julegaver en måte man skal vise hvor godt du kjenner den eventuelle personen du skal gi gaven til? Eller som House ville sagt det, hvor godt du ikke kjenner ham/henne. Endret 7. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hei folkens, hvilken avatar er best? Jeg ble litt usikker nå.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne det nye drumkittet til Guitar Hero? Eller er det bare jeg som roter, at det ikke har kommet ut noe "new and improved"? Søkt rundt, men finner lite. Kjøp deg noen GoodWork trommer i stedet da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Likte lilla best. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Håkon Erling sier (22:53): okay brainstorming jeg sier et ord, så sier du et, så kombinerer vi dem si det første du kommer på awesome Erik sier (22:53): cake Håkon Erling sier (22:54): spill Erik sier (22:54): kake Håkon Erling sier (22:54): løgn Erik sier (22:54): hal s Som dere skjønner; jeg trenger hjelp. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Når vi er inne på det.. hva ønsker DU deg som Secret Santa -gave, Shampoo..? Nå er jo ikke du med engang, så jeg skjønner den, men: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Synes egentlig de fleste som har meldt seg på kan skrive litt hva de ønsker seg her inne, så slipper Ethram å måtte videresende så mange ting. Jeg? I prioritert rekkefølge (som jeg kan komme på nå) har jeg veldig lyst på Blizzard/Warcraft-ting (noe sånt eller sånt hadde vært veldig kult), eventuelle spill og... noe morsomt. Kan godt være pinlig å åpne foran familien, kjøp hva du vil. EDIT: Forresten, i tillegg til de to tingene jeg linket til i parentes er det mye å finne her. EDIT2: Eventuelt noe herfra hadde vært erkekult. Noe som dette hadde også vært helt OK. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skulle ønske jeg ville vokse mer i bredden xP Høy nok som det er. Jeg er enig. Jeg er 183 cm og 55 kg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Kan godt være pinlig å åpne foran familien, kjøp hva du vil. Hihi nå kom jeg på den perfekte gave. *evil laugh* Synd jeg ikke er med da. Endret 7. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er 20 kilo tyngre enn deg og jeg er fremdeles tynn. Det er ikke lett for oss på 180-185 (@Backstabber) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå