Kiro Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er du ikke alene om å gjøre... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og her sitter jeg og koser meg med juleferie. Selv om dagens besøk hos tannlegen ikke var den morsomste måten å starte ferien på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er du ikke alene om å gjøre... Det har jeg vanskelig for å tro! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei se, der er jo Snurre! YAY Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Halla på ræ Ridder Gunn! Szjer lizm? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fikk vel omtrent lik mengde med søvn jeg også. Lykke til på prøven! Hehe takk ; ) Gikk ganske ganske greit, og fikk tilbake matte-terminprøve. Kjempefornøyd med 4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nei takk Snurre! Har hørt det skal smake som kylling, men har ikke så særlig lyst til å teste den teorien. Endret 7. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) so did I... Gormers: Nice En time igjen, og så berer det hjem. Har naturfagsprøve imorgen, så tenker å teste ut den hukommelseteknikkennår jeg kommer hjem. ^^ Endret 7. desember 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hehe skjønner jeg godt. Det kan være litt vanskelig å følge min tangegang noen ganger, har problemer med det selv også. Det jeg kom frem til sist jeg prøvde å rydde opp der inne kan best oppsummeres med dette sitatet "Jeg har ikke sett så mange rare biter siden sist jeg prøvde å sette livet mitt sammen". Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hatt ein bedriten dag, foreløpig. Starta med at eg gløymde å ta smertestillande, så ein latterleg kjedeleg skuledag (lyspunktet var at eg klarte å lure to i klassen til å tru at 1. verdskrig starta i 1814, og varte til 1918), så til fysioterapaut, der eg må vente i 25 min på taxien, og når eg kjem heim får eg vite at systra mi skal bli medlem i UK, og at eg ikkje fekk lov til å overbevise ho om noko anna! Hmpf, prøver å komme i betre humør med julekakar og House. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fremstår jeg som veldig dum om jeg ikke vet hva UK er? Vet jo at det står for United Kingdom, men regner med at det ikke er dét du mener. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Unge Kristne. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og her sitter jeg og koser meg med juleferie. Selv om dagens besøk hos tannlegen ikke var den morsomste måten å starte ferien på. Min starter ikke om før om 2 veker tror eg <_< Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Unge Kristne. Så lenge hun ikke tar skade av det så er det vel greit Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ho blir meir kristen (ja, eg veit at det å vere kristen er absolutt, men ho trur meir på Bibelen, da), dermed tar ho meir skade av det (bortsett frå viss ho byrjer å tru at nokre ting ikkje kan forklarast, eg trur nemleg på "ignorance is bliss") Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så hjernevaskingsprossessen er allerede i gang Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det er sånn verda fungerar, eg prøver å få systra mi til å bli ateist, og UK vil prøve å få ho til å tru meir på Bibelen. Når eg ikkje får lov til å prøve å konvertere, så burde ikkje UK heller få det. Sånn går det når mamma er kristen sjølv *sukk* Endret 7. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bare hun ikke ender opp sånn her så går det greit : http://www.youtube.com/watch?v=q3mDLsyn6ns Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gogo å la alle ha sine egne trosretninger, og heller ta det fra enkeltindivid til enkeltindivid om en ønsker å diskutere det med dem! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå