Laland Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Awesome. I går, i natt og tidligere i dag var awesome. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så akkurat Planet Terror og den var awesome! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Eg sa berre kva som står i førsteposten: Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Det er ikke lov å leke moderator, heller. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det må da faenmeg være lov å påminne folk om at de skal følge reglene uten å få en haug av kritikk mot seg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Blablabla. Jeg er hjemme fra arbeidshelg og har aldri vært så glad for et i mitt liv. Kanskje mest fordi jeg aldri har hatt en arbeidshelg noensinne tidligere, men også fordi jeg er sliten, sulten og lysten på å spille. Derfor er pita-pizza, kanelboller, sjokolade, That 70`s Show og Modern Warfare 2 verdens beste kombo akkurat nå. Og Emma Watson er fremdeles heit. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Eg sa berre kva som står i førsteposten: Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Det er ikke lov å leke moderator, heller. No gjorde eg ikkje det heller, alt eg gjorde var å påpeike ein regel som du går med på når du postar i denne tråden. Du kan ikkje forvente at moderatorane aleine skal gjere det, for at eit forum må fungere så må folk følgje reglar og det må vere eit samarbeid mellom brukarar og moderatorar. Om regelen er firkanta eller ikkje har eg ingen meining om, den kan vere både positiv og negativ, men det er ein regel, og uansett kor mykje du hater den så må den følgjast når du skriv i denne tråden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Så akkurat Planet Terror og den var awesome! Enig, jeg så den 4 ganger den første måneden jeg hadde den på DVD - alle måtte se hvor fantastisk den er. Det folk glemmer med filmen er hvor uhyre godt fortalt den faktisk er. Gørra og humoren overstyrer det faktum at det er en meget god teknisk film. Endret 6. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Æsj, alle bruker nettet her og jeg får lag når jeg gamer :/ ER det noen mulighet for å ødelegge for alle de andre så jeg får mest linje? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så akkurat Planet Terror og den var awesome! Enig, jeg så den 4 ganger den første måneden jeg hadde den på DVD - alle måtte se hvor fantastisk den er. Det folk glemmer med filmen er hvor uhyre godt fortalt den faktisk er. Gørra og humoren overstyrer det faktum at det er en meget god teknisk film. Har Death Proof klar til å bli sett også, skal se den etterpå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Death Proof er en real okse av en film. Møkkabra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Herregud, så ensomt det er her! Hele familien min er hos pappa, ser det ut som, så jeg er alene i leiligheten. Eneste selskapet jeg har er katten, og selv han er mer opptatt sengen sin enn meg. :< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er litt både/og når det gjelder Death Proof. Den er ganske god, men jeg ble alikevel litt skuffet. Mye dialog hvor ikke alt flyter like godt (dog Kurt Russell er konge i baren) og en generelt lite spennende film. Dessuten skulle jeg ønske Tarantino hadde brukt elementet med slitt film bedre. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det må da faenmeg være lov å påminne folk om at de skal følge reglene uten å få en haug av kritikk mot seg. Enig med den. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det må da faenmeg være lov å påminne folk om at de skal følge reglene uten å få en haug av kritikk mot seg. Innlegg inneholdende banning tolereres ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har eyecandy til dere. Ikke SuicideGirls da jeg har klart å rote vekk passordet mitt, men armen min! \o/ Vi er ikke ferdig med farge og skygge på fable-duden og Sylvanas, men dere får kanskje litt inntrykk av hva som skjer. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Epic tattoo is epic. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Vi er ikke verdige! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Uff, så var det snart mandag igjen, gitt. Når denne uka er ferdig kan jeg endelig (nesten) puste ut, men før det er det engelsk presentasjonsshit, fransk presentasjonsshit, (K)RL(E)-prøve og VG1-matteprøve. Og på mandag om én uke har jeg en ny engelskpresentasjonsshit. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fant nettopp denne artikkelen: http://www.eksamensoppgaver.org/artikler/glem-pugginga-og-husk-dette/1/ Etter å ha lest gjennom og fulgt instruksjonene husker jeg de 10 første grunnstoffene i det periodiske system utenat, og det tok meg kort tid å lære. Utrolig god metode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå