ShampooMacTavish Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Vet du hvem dette mennesket er, Eplefe? Edit: At vi ikke har tenkt på det før! Endret 6. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kommentarer er overflødige, god natt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Nei. Det er jeg egentlig litt glad for og. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Edit: At vi ikke har tenkt på det før! Hvorfor alt oppstyret rundt en ny istid? Jeg har sett tre allerede, den siste senest i går. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg må nesten skyte inn fra sidelinjen at jeg er enig med Lakus, Emma Watson er slettes ikke ueffen. Og god morgen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10082 HELP ME PLEASE!!!! Og btw: God morgen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kommentarer er overflødige, god natt! Det verste her er at alle som syns det er så forferdelig passer på å fortelle alle andre om det, og dermed ender lille frøken Olsen opp med mer trafikk, større lyst til å lage mere møl også kommer enda flere og forteller om hvor ræva det er også og sic transit intelligensen her i Norge. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 *Muter heidi og spiller Sepultura grisehøyt* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Slettes ikke det dummeste man kan gjøre. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10082 HELP ME PLEASE!!!! Og btw: God morgen Les førstepost, det er ikkje lov til å reklamere for trådar her. God morgon, forumfolk No trur eg eg skal lage meg ei ultimat speleliste, så eg slepp å måtte bytte kvar gong eg vil høyre noko anna. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10082 HELP ME PLEASE!!!! Og btw: God morgen Les førstepost, det er ikkje lov til å reklamere for trådar her. God morgon, forumfolk No trur eg eg skal lage meg ei ultimat speleliste, så eg slepp å måtte bytte kvar gong eg vil høyre noko anna. Vel reklamerer og reklamerer, det han gjøre er vel bare å spørr om hjelp, det er vel nesten det samme som om han hadde skrivd spørsmålene her. Den reglen er i allefall litt firkantet, dette er jo det perfekte stedet å post hvis man trenger hjelp til noe. Særlig med tanken på at det er minst 15x så mange som henger her enn i hele "PC-hjelp og Support" kategorien. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Eg sa berre kva som står i førsteposten: Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Enig med Erik. Den reglen er alt for firkantet :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Eg sa berre kva som står i førsteposten: Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Du har en del å gjøre hvis du har tenkt å pirke på alle som linker til alle tråder i denne tråden. Selv syns jeg hele regelen bare er tull. Bayonetta var jaggu meg skuffende dårlig! Jeg ble helt lamslått, jeg visste det ville være jalla på den litt morsomme måten og det var det men det skuffa på så mange andre plan... Jaja, da sparte jeg de penga. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Du har en del å gjøre hvis du har tenkt å pirke på alle som linker til alle tråder i denne tråden. Selv syns jeg hele regelen bare er tull. Ditto. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ahhahahahahahahahahahaha: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå