Cloudemyx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Pent tradisjonelt pepperkakehus, men det slår ikke Nøtte sitt. ^_^ Vi skal ha ribbe til middag i dag! B) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Huff nå har jeg spist meg altfor mett igjen. Vet ikke hvorfor jeg gjør det. Tørr ikke røre på meg av frykt for å gå opp i liminga. Hva har så dere andre brukt dagen så langt til? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har spelt Dragon Age i heile dag :S Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du er hardcore, ass. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har for det meste sovet og surfet på nettet i dag. Sett på hopprenn har jeg og. Nå skal jeg spille AC tenker jeg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har tentamen i matte på tirsdag og etter forrige matteprøve (3+) har jeg blitt tvunget til å gjøre matte i hele dag og i morgen. Hittil har jeg sittet i 6 timer og arbeidet. Sånn går det når karakteren faller fra 5+ til 3+. Forferdelig mye å gjøre før jul, har igjen to tentamer, to innleveringer, to store prøver i naturfag og RLE, To tegninger i K&H og bygg bro. Blæh. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Spiller Toribash med en venn eg Det er ein heilt sjuk fyr det! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvem fortjener denne? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 ^_^ Bare en halvtime igjen på jobb nå så er det hjem til sofaen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 I lol'd. Du vinner konkuransen. Edit: Kan noen gi meg RSS linken til Gamer.no? finner den ikke. Kanskje jeg vinner nå da eller? Hva syntes du om den nye jeg nettopp er ferdig med? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 The chasers war er ekstremt morsomt! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vurderte sterkt å kjøpe X3: Terran Conflict nå, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg drittlei spillet før jeg har rukket å skaffe nok penger til min første destroyer. X3: Reunion var digg, om man ser bort fra hele storylinen og den generelt latterlig dårlige voice-actingen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Broren min på syv år har sett litt på Fanthomas, og hoppet nettopp inn på rommet med en lekepistol og ropte "FREEZE MOTHERFUCKER!". :o Endret 5. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Huff, ikke bra Mokko:( Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 http://www.dagbladet.no/2009/12/05/nyheter/dyrenes_nyheter/katt/9372509/ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du er hardcore, ass. Ironien er til å ta og føle på. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 For et drittland. Er helt enig med de, jeg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nei? Dødsstraff for homofili?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå