Vistula Uhlan Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fekk sjølv seks på norsk- og engelsktentamen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan Osloboerne her fortelle meg omseer er en matvarebutikk i nærheten av rådhuset? Skal jobbe her frem til neste fredag og hadde vært digg med et sted jeg kan kjøpe lunsj på vei til jobb. Det ligger en ICA et lite stykke borte (5 min fra rådhuset eller noe). Helt nede ved brygga er det flere blokker. Hvis du går inn der er det et kjøpesenter, og fortsetter du litt lengre bort fra rådhuset kommer du til ICA'en. Søk etter ICA Gourmet. Tror det er den. Thank you, Thorn. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg pleide alltid å få sekser på norsk og engelsk tentamen, men matte var aldri noe jeg klarte å nå helt opp i. Ikke naturfag heller, for den sags skyld, spesielt ikke når de begynte å blande inn fysikk. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Litt same her, Shampoo. Fekk fire på matte, og sliter mykje meir med matte enn engelsk og norsk, eller samfunnsfag for den saks skuld. Naturfag varierar veldig mykje etter kva vi har om. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Matte er lett, for det er mer eller mindre logisk og man kan tenke seg frem til logiske løsninger. I mange andre fag må man sitte på (dvs. ofte pugge) masse kunnskap og info, forberede seg til store presentasjoner osv. Matte er bare å tenke. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan Osloboerne her fortelle meg omseer er en matvarebutikk i nærheten av rådhuset? Skal jobbe her frem til neste fredag og hadde vært digg med et sted jeg kan kjøpe lunsj på vei til jobb. Det ligger en ICA et lite stykke borte (5 min fra rådhuset eller noe). Helt nede ved brygga er det flere blokker. Hvis du går inn der er det et kjøpesenter, og fortsetter du litt lengre bort fra rådhuset kommer du til ICA'en. Søk etter ICA Gourmet. Tror det er den. Thank you, Thorn. Skal komme og spionere på deg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Matte er lett, for det er mer eller mindre logisk og man kan tenke seg frem til logiske løsninger. I mange andre fag må man sitte på (dvs. ofte pugge) masse kunnskap og info, forberede seg til store presentasjoner osv. Matte er bare å tenke. Lett for en som kan det. Jeg har aldri fikset matte. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg pleide alltid å få sekser på norsk og engelsk tentamen, men matte var aldri noe jeg klarte å nå helt opp i. Ikke naturfag heller, for den sags skyld, spesielt ikke når de begynte å blande inn fysikk. Omvendt på meg, foruten om engelsk. I has been awesome^^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg pleide alltid å få sekser på norsk og engelsk tentamen, men matte var aldri noe jeg klarte å nå helt opp i. Ikke naturfag heller, for den sags skyld, spesielt ikke når de begynte å blande inn fysikk. Omvendt på meg, foruten om engelsk. I has been awesome^^ You speak truth my friend! (Erik) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skrevet på noens Facebook: Elleen!logg på når du ser dette? ? . Faaaaail. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 God morgen alle sammen. Sto opp for 2 timer siden, etter å ha sovet i 16 timer. Det var utrolig deilig! De siste ukene har virkelig tatt på. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 God morgen alle sammen. Sto opp for 2 timer siden, etter å ha sovet i 16 timer. Det var utrolig deilig! De siste ukene har virkelig tatt på. Jeg prøvde på det samme, men det var umulig. Folket i huset bestemte seg plutselig for å støvsuge, vaske og bråke. Dessuten tramper mamma så høyt når hun går. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Huff da, lyden av støvsuger er ikke en behagelig ting å våkne til. Edit: Fint at video-seksjonen er tilbake, men desverre fryktelig stille her i tråden. Endret 4. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som har en eller kjenner noen som har en DS eller DS Lite som selges billig? =) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har ikke du en DSi da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Oi, her er det lenge siden jeg postet. Hva gjør folket på? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Laland, når var det du meldte deg på Voddler-invitasjonsgreia? Har du prøvd det ut? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har ikke du en DSi da? Jo, men fikk nettopp tak i noen billige GBA spill. Laland, når var det du meldte deg på Voddler-invitasjonsgreia? Har du prøvd det ut? Var i våres, tror jeg. Fungerer fett som rakkern! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jobbet fra 09 til 20 i dag og det skal gjentas både i morgen og på søndag. Noen ganger lurer jeg på hva i all verden jeg driver med. Sløse bort god sovetid på den måten. Jaja. Kanskje jeg faktisk får nok penger til julegaver i år. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg er heldigvis ferdig med julegavekjøpene for i år. Lurt å begynne tidlig når man er onkel til 16 og gudfar til 2. Har ikke du en DSi da? Jo, men fikk nettopp tak i noen billige GBA spill. Ah skjønner, den tar ikke GBA spill. Kjenner en del som har DS Lite, men tviler på at de vil selge, solgte desverre min for en stund siden, angrer litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå