L1234567890 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har lyst på nytt nick, men finner faen meg ikke på noe <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Shitsteen eller Shitstain ^_^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nei, nå skal jeg hente ovnen. Orker knapt skrive noe eller ha beina på gulvet, det er så kaldt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Zealuu, så at du hadde mirror's edge. Hvor ligger savefilene dine? Kjøpte Mirror's Edge på steam for et par dager siden, men når jeg starter det står det "Could not find save file. Progress will not be saved"... Edit: Studio 99 – Bad Boys (from "Cops") B) I vista: <Bruker>/Dokumenter/EA Games/Mirror's Edge/TdGame/Savefiles/ Jeg har retailversjonen, så det er mulig at steamplasseringen roter det til. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Får nok prøve det då Lakus ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Serious sam i full HD er.... kunst! Det er et av de beste spillene jeg har spillt, pure action. Men satan så vanskelig! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Laland is every where, hiding in the shadows just waiting...waiting to make his move and remove your post. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I'm kinda ninja like that. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva har du sagt til Toman denne gangen da ^^? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke stort...som jeg kan si her. @backstabber: Serious sam er mindless fun, og kombinert med 16 player co-op blir det kos uten like. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg lurer litt på hvor grensen går for slettede innlegg vs. warn, jeg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg lurer litt på hvor grensen går for slettede innlegg vs. warn, jeg. Tror det kommer veldig an på personen. Virker som laland sletter innlegg for det meste mens Shicca er litt strengere et lite stykke høyere oppe på skalaen kommer shampoo. Endret 3. desember 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er den strengeste av moderatorene? :o Kan du ikke mene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Shampoo er en lett sommers bris som stryker meg sakte og lunt oppover kjakan. Men jeg er litt enig i Eplefe, lurer på hvordan de forskjellige nivåene av warn utøves i forhold til slettede innlegg osv. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Får nok prøve det då Lakus ^_^ I am honored. Superkvelden min eskalerte forresten til en megasuperkveld. Jeg sovnet på sofaen i åttetiden. Våknet igjen nå og skal bare kose meg med tv-serier frem til jeg sovner for real. Er vel egentlig bedre at jeg jeg sovnet, da jeg skal jobbe leeenge hver dag i helgen. Men nok om meg, jeg lar dere snakke videre. (Oh, and "oooooOOOooooOOhhhh, krabbe-krabbe-krabbe-krabbekloooOOOO") Endret 3. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Selv sov jeg på sofaen fra fire til syv. Det var deeeeelig, det. Begynner faktisk å få et snev av julestemning nå også.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg er den strengeste av moderatorene? :o Kan du ikke mene. ... Edit: vill du se spam så er det bare å se kommentarene mine Endret 3. desember 2009 av Head_Hunter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I like it when you show off your authority. Grrrrr. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Shampoo, Nøtte, Tore og jeg fikk Strength in Numbers-achievementen i Left 4 Dead 2 i sta. Steike det var moro, selv om vi greide kun 1 stakkarslig kanne bensin første runden Nå må jeg legge meg. Skulle egentlig slutte tidlig på jobb i morgen men kan hende jeg må gå hele runden som de kaller det, altså åpne klokka 7 og stenge klokka 5. Faen meg knapt folk på jobb. Endret 3. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå