Eplefe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal ha spansk-tentamen i neste uke, noen tips og linker til noe man burde ha med? Ord bok og en lapp med gramatikk notater Ordbok og en lapp med grammatikknotater i så fall. Særskriving er ikke kult, samme hva morra di sier. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei hei Da har vi holdt overaskelses fest for ei som skal ha en unge snart. Og vi spiste en kake hvor det sto "Baby klem!" på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=588663 Ooh, spennende Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har noen forslag til en tekst jeg kan illustrere i bildefag? fantasien stakk av sammen med kreativiteten min i sommer... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hahaha, Norge har en av de 18 rareste veiene i verden. The Atlanterhavsveien, faktisk ^_^ http://www.popularmechanics.com/technology/transportation/4338387.html?page=3 Edit: Vi har to av dem! Trollstigen tok de også med. http://www.popularmechanics.com/technology/transportation/4338387.html?page=7 Endret 3. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 @Ehtram, Må det være en lang tekst? Hvis ikke: Kreativitet^^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I know. Det er i grunn en ganske enkel oppgave, siden det kan være et lite utdrag fra hva som helst: En bok, novelle, et dikt, skuespill... Problemet er bare at jeg er så utrolig vinglete. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er et bilde du skal ha som passer til en tekst sant? Siden du er vinglete så kan du bruke vinglepetter, er jo en liten historie om han, mener å huske det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hmm... hehe. Tror ikke det, nei. Blir vel bare til at jeg tar den første boken jeg ser når jeg kommer hjem. Done it before. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 IT. Jeg kan fikse klovnesminke for deg, Marthe. 8D Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er så flink husmor. Laget paideig og alt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Zealuu, så at du hadde mirror's edge. Hvor ligger savefilene dine? Kjøpte Mirror's Edge på steam for et par dager siden, men når jeg starter det står det "Could not find save file. Progress will not be saved"... Edit: Studio 99 – Bad Boys (from "Cops") B) Endret 3. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå skal det bli DEILIG å komme hjem. Greit med flott kaldt vær og sånt, men jeg skal jobbe hele helgen også så da tar jeg en semi-lørdagskveld i dag. Har røyk én masse, godteri i gul pose, nok julebrus til et barneselskap og meksikansk gryterett står oppført som hovedmeny for kvelden. Middag sammen med That 70's Show og kvelden med Modern Warfare 2. Håper bare jeg tjener nok til helgen til at det føles som det er verdt det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvor er +1 knappen når jeg trenger den? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) That 70's Show Blir litt små trist hver gang du sier det. Har selv sett alle episoden, men..... ja. Og blir sikkert med på litt MW2 hvis du kjører MP Tok på spillmagasinet forum-skinnet, følt meg skitten så jeg tok det av^^ Endret 3. desember 2009 av Erik Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nå skal det bli DEILIG å komme hjem. Greit med flott kaldt vær og sånt, men jeg skal jobbe hele helgen også så da tar jeg en semi-lørdagskveld i dag. Har røyk én masse, godteri i gul pose, nok julebrus til et barneselskap og meksikansk gryterett står oppført som hovedmeny for kvelden. Middag sammen med That 70's Show og kvelden med Modern Warfare 2. Håper bare jeg tjener nok til helgen til at det føles som det er verdt det. Du veit å kose deg du som har noen kroner! Høres ut som en hurrakveld uten like Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har lite med kroner. Har 500 frem til den 15 desember. Hvorfor tror folk jeg ellers skulle jobbet en helg? Fordi det er morsomt? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kommer an på jobben. Jeg har omtrent samma budsjettet som deg, frem til 10. Skattefri lønning med bonus og overtid kommer til å smake godt nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Alt jeg kan håpe på er å ha nok igjen til røyk etter jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå