Laland Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Aww, nå ble jeg usikker igjen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Den ser fantastisk ut, Laland Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er enig med AltF4, den andre var bedre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen her som har Mirror's edge til PC? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 You're killing me! Men.. Svenning nominerte den forrige til årets juleavatar, da er det vel mer korrekt å bruke den! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Akkurat ferdig med å sjå "Born to Hope", ein film om Arathorn, faren til Aragorn. Ufatteleg bra, når du tenker på at dette er ein lavbudsjettsfilm. Den kan sjås Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Akkurat ferdig med å sjå "Born to Hope", ein film om Arathorn, faren til Aragorn. Ufatteleg bra, når du tenker på at dette er ein lavbudsjettsfilm. Den kan sjås Kewl, du vet sikkert når Hobbiten vises også? Den gleder jeg meg til! Fantastisk bok. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 YAAAAAAYYYY!!! Endelig ferdig med semesteroppgavene for i år. 3 X 8 sider er ferdig skrevet og klar til inlevering i morgen. Er så lei av å se de sidene at jeg nesten spyr nå. Men ingen vits i å dvele ved fortiden. Nå er det JULEFERIE! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Akkurat ferdig med å sjå "Born to Hope", ein film om Arathorn, faren til Aragorn. Ufatteleg bra, når du tenker på at dette er ein lavbudsjettsfilm. Den kan sjås Kewl, du vet sikkert når Hobbiten vises også? Den gleder jeg meg til! Fantastisk bok. Jepp, ei utruleg god bok, trur filmane kjem ut i 10 og 11, men veit ikkje meir nøyaktig enn det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg fikk 5/6 på engelskessayet mitt. Kan ikke klage på karakteren, men jeg er ikke helt fornøyd med teksten. x) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen her som har Mirror's edge til PC? Ja 8D Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal ha spansk-tentamen i neste uke, noen tips og linker til noe man burde ha med? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 You're killing me! Men.. Svenning nominerte den forrige til årets juleavatar, da er det vel mer korrekt å bruke den! Glad i could help! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skrev et fem sider langt essay i dag, er vannvittig fornøyd med resultatet! Gleder meg skikkelig mye til jeg får det tilbake. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 flotters Håkon! på what tema? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Massemedier og deres innflytelse på meg og mitt liv. Det var awesome. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) vakkert! sitter umotivert på skolen og depper over at protools ikke funker og ingen kan fikse det.. aint got shit to do..fristen er imorra.. got no time to work with it.. lame Endret 3. desember 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal ha spansk-tentamen i neste uke, noen tips og linker til noe man burde ha med? Ord bok og en lapp med gramatikk notater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå