Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woho, jeg er med i Voddler! En slags Spotify for film. ^_^

Du bare meldte deg på på hjemmesiden, Voddler.com eller noe? Samme gjorde jeg for en stund siden, men har ikke fått noen mail.. :(

Ikke jeg heller :( Om du får invite og gi bort så vet du hvor jeg henger :p

Lenke til kommentar

Ble ikke genteknologi prøve i morgen allikevel :( Bare på grunn av den idiotiske P Matte-gruppa, måtte de utsette den til fredag på grunn av at stoffet ble for vanskelig! <_< Og jeg som har trening, lang skoledag og alt for lite tid til å forberede meg i morgen! Det gjør at jeg må forberede meg både i dag og i morgen :angry:

Ikke nok med det! Vi mister også geografitimen i morgen på grunn av at de krevde gjennomgang av stoffet i geografitimen + naturfagtimen vi skulle opprinnelig ha prøven i. Vi mister også en lengre helg hvis vi hadde tatt prøven i morgen, og ikke om fredagen. Da hadde vi fått helg klokken 10:00 på fredag og ikke opprinnelig skoleslutt klokken 14:00.

Damn, I'm pissed off! :angry:

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

Ah, Scavenge, I loveth thee.

Hysterisk spennende når man spiller på et lag som samler samtlige kanner foran tanken man skal fylle, og så plutselig opplever at en Spitter greier å ødelegge alle sammen så man må samle de inn på nytt. Og greie 15 stykker happy.gif

Og å ri folk utafor kanter de ikke klarer å reise seg opp fra som Jockey er artig. I sta var det en som først løp med èn kar utafor en kant før han returnerte og løp utafor med karen som sto og dro førstemann opp. Trodde jeg skulle dø.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg blir 18 år! :cry:

Akkurat nå står to foreldre i veien for at jeg ikke får spilt Modern Warfare 2. Har lagt ut alle mulige argumenter jeg kan komme på! Ingen ting har virket inn på dem!

Så det er bare hos venner jeg får spilt det... :(

Uansett så kommer jeg til å vise de "No Russian" å forklare at det er grunnen til det største argumente deres, nemlig at spillet er satt til ANBEFALT aldersgrense 18 år. Funker ikke det, så gir jeg opp, og JA! Jeg har seriøst prøvd alle mulige argumenter.

Blir nok ikke mye spilling de neste ukene/månedene om jeg ikke får Modern Warfare 2 :cry:

Hadde storgledet meg til dette siden sommeren... <_<

BTW: Er det noen av dere som vet når neste CoD spill kommer ut, eller om det i heletatt er lansert en idé om hvordan neste spill i CoD serien blir?

Vet det er blitt publisert idéer om Modern Warfare 3, men det var bare humoristiske oppfunn fra et humornettsted, right?

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...