Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Syns den der var bra laget Shampoo lykke til i konken. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jesus Kristus http://bildr.no/view/537520 Endret 1. desember 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Win, win og atter win. Hva er det dere sier? Noe nytt med avataren min? Neeeida.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da har jeg fått meg juleavatar! Juhu! Se her ja, real nissekar med Wünderbaum! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hey, Lakus, jeg så deg på Smestad for en time eller to siden. Jeg kom fra t-banen som kom fra øst. Skjønte ikke at det var deg før jeg stirra deg inn i øynene (det vil si, jeg fikk en mistanke, men jeg kjente deg ikke ordentlig igjen) men siden jeg var smått stressa tenkte jeg ikke på å hilse på deg :o Bor dere i nærheten eller noe? For jeg bor en stasjon fra Smestad og hopper av t-banen der hver dag.. EDIT: Og hvor mye koster en sånn Flaxkalenderskrapeloddting som man får kjøpt på Narvesen? Endret 1. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Finnes det et godt Paint-ish program til Mac? Painbrush som jeg har brukt en stund er jo helt ødelagt, det mangler haugevis av basisfunksjoner og får Macen min til å krasje. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Mammaen min blir bare ikke fornøyd. Først satt hun og klagde på at pappa kunne prøve seg med å utsette påleggslagingen like lenge som i fjor, ja, han kunne bare prøve! Nå har han begynt med sylting. Mamma sin kommentar? "Er ikke det litt tidlig?" Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Juleavatar på plass. Litt uklar og greier, men mer kan man ikke forvente av mine Paint-skillz.. God natt! EDID: Og god morgen. Mattetentamen. Endret 2. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 vært oppe siden kl4! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tok nettopp en norskframføring helt på sparket. Halvparten av framføringen skulle være om en tekst jeg bryr meg om, så jeg tok et blogginnlegg fra "en verden gjennom kameralinsen" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tok nettopp en norskframføring helt på sparket. Halvparten av framføringen skulle være om en tekst jeg bryr meg om, så jeg tok et blogginnlegg fra "en verden gjennom kameralinsen" Jeg er beæret. ^_^Hvilken? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det var som sagt veldig på sparket (fokuserte kun på matteøving dagen før), men tok avsnittet Religion (under det om snåsamannen). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk meg elleve gode timer med søvn i natt og det var underbart. Lurer på om jeg ikke skal gjenta suksessen i dag. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Woho, jeg er med i Voddler! En slags Spotify for film. ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen som vet om et bra faxe programm for PC? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal kjøpe Star Wars: Knights of the Old Republic + Tom Clancy Splinter Cell:Double Agent + Battlefield 2 Complete Collection for 320 kr no Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 *Sukk* Forestilling på skulen resulterar i at eg må dra dit halv sju Får prøve å gjere det beste ut av timane før den tid da, så eg sett på House sesong 2 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Jeg skal på teater kl halv 7 i dag med skolen o.O Endret 2. desember 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Woho, jeg er med i Voddler! En slags Spotify for film. ^_^ Du bare meldte deg på på hjemmesiden, Voddler.com eller noe? Samme gjorde jeg for en stund siden, men har ikke fått noen mail.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå