Lakus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 SETT PÅ DISCOVERY CHANNEL NÅÅÅÅ!!!! WAAARGH!? Behind the scenes av Walking with Dinosaurs. Awesome. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) ÆSJ!! Tyggis med sjokoladesmak, er det mulig! Det knaser i skallet, så renner det en sukkerfri brun gugge ut av den. Det er det jævligste jeg har smakt, styr unna. Fortell det til venner og familie, vi går inn i en hellig høytid hvor folk skal ha det så bra som mulig. Edit: Leif Endret 1. desember 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hørtes ikke annet en kvalmende ut. Tyggis skal være tyggis, og sjokolade skal være sjokolade! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg klarer ikke å velge juleavatar i år. its so hard to decide. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som gidder å gjøre grønnfargen i avataren min rød..? ^^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kanskje eg berre burde bytte ut flosshatten med ei nisselue... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Eller putte en nisselue på flosshaten... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hm, kanskje det... Skal lese noko fanfiction no, så gjer eg noko anna. Endret 1. desember 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg la bare til noe som skal ligne på snø og en granbar-dott. Det får holde. Det er tross alt bare jul. (Idèen om en julenisselue på en flosshatt var bra ^^) Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg la bare til noe som skal ligne på snø og en granbar-dott. Det får holde. Det er tross alt bare jul. (Idèen om en julenisselue på en flosshatt var bra ^^) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hahaha. Men litt srs så er jo jula bare noen par dager med ekstra slapp stemning og masse fritid. Latterlig mye god mat og muligheten til å være pære 24/7 uten at noen sier noe på det er jo flott, men jeg får aldri noen julestemning utover det at jeg vil ha ting, ting og ting til å ha tingene mine i. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvem er det som ikke liker gaver, mat og fri? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er flott det, men jeg takle rikke alle som spør om man har julestemning, samt alle disse små jævla nissene på alle kjøpesentre, gatehjørner, kiosker, restauranter og bordeller. Koselig har sine grenser. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hey, Lakus, jeg så deg på Smestad for en time eller to siden. Jeg kom fra t-banen som kom fra øst. Skjønte ikke at det var deg før jeg stirra deg inn i øynene (det vil si, jeg fikk en mistanke, men jeg kjente deg ikke ordentlig igjen) men siden jeg var smått stressa tenkte jeg ikke på å hilse på deg :o Endret 1. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmmm. My cover is blown. (Ja, det var meg) Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 http://www.alienwarearena.com/event/hon-beta-giveaway/ Hvis du ikke har betakey til HoN allerede, anbefaler jeg å skaffe en nå! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som vet hvordan messenger-klient som er best for mac ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bruker bare Live Messenger for Mac jeg. Det er sikkert noe drit i forhold til andre der ute ifølge noen, men jeg har kun en hotmail-konto å følge opp og jeg bruker det egentlig veldig sjeldent, så det funker. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Okei, men da prøver jeg med den. Holder helt sikkert! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da har jeg fått meg juleavatar! Juhu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå