Nøtte Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *Flosshatt gir Bloodlines ein virtuell klem* Skal snart bake noko som oppskrifta kallar brune pinnar. Smaker digg Kjem sikkert til å utsettje det ein time eller noko sånt. Fekk engelsktentamen igjen idag, 6 Akkurat som norsk, men norsk og engelsk er chill. Skal mekke brune pinner i løpet av de nærmeste dagene O_o Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 God Kveld Mr Nøtte, står til? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I dag var det Poke a boob-day.. dama mi sa det til meg poka som en galning jeg, utrolig, UTROLIG stor underholdningsverdi! i could go all day long! blir aldr lei det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nå har ikke jeg dame, men det ble litt poke'ing på klassekamerater (av hunkjønn). Lurer bare på når det er Poke-a-penis-day, og om jentene er like ivrige som guttene. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) ahahaha! Det var dagens for min del x) Endret 30. november 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mornings. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Freddy Got Fingered er århundrets morsomste komedie. En gang under filmen så rulla jeg og folka jeg så den med rundt på gulvet og lo så hardt og lenge at det gjorde vondt, så vi måtte stoppe filmen fordi vi rett og slett ikke orket å le mer. Denne filmen er hysterisk. Se den! Haha det har du helt rett i. "Look daddy, I'm a faaarmer." *holding up horse-penis*. Den er så morsom at det er farlig for helsa. Morn du Kexxy, du står opp tidig ser jeg. Endret 1. desember 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jaja, selvfølgelig. ^^ Pizza, julebrus og hockey pulver. Mmmm. Snart Warcraft 3 og. Endret 1. desember 2009 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 God Morgen alle sammen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 IT COMES Oooh, fortell oss! IT COMES Neida, skal ikke spamme så mye heller. Var det ikke Freddy got Fingered som presterte å få minus en av fem stjerner eller noe? :rolleyes: Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kanskje den er så dårlig at man ler, eller at de som annmeldte filmen er 60 år gammel og har ikke et snev av humor? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Snart vaksinetiems nu. :') Må bare ha litt engelsk til, så tar jeg bussen kl. 12:55. ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Freddy Got Fingered er århundrets morsomste komedie. En gang under filmen så rulla jeg og folka jeg så den med rundt på gulvet og lo så hardt og lenge at det gjorde vondt, så vi måtte stoppe filmen fordi vi rett og slett ikke orket å le mer. Denne filmen er hysterisk. Se den! Daddy would you like some sausages? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Det der er en kewl versjon Endret 1. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som husker sn side der du kunne velge ein pakke med program og så laste det ned? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hmm, tror du må forklare litt nærmere hva du mener? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 For ikke så lenge siden var det ein artikel på Digi/Dinside tror eg, som handlet om et nettsted der du kunne krysse av program du ville ha, og til slutt kunne du laste ned alle programmene i ein pakke. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg ser at Paisley har startet nomineringstråden til juleavatarkonkurransen 2009 her på forumet, det er bare å nominere i den tråden folkens! http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=9975 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå