Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vaenas - Komme online! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har kjøpt Mirror's Edge via steam, og jeg har fått lastet det ned nå (gikk ganske fort). Nå er det tid for patching, og det står at det er 5 (!) timer til det er ferdig. Er det noen måte å få dette til å gå litt raskere? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Du kan jo prøve å finne alternative sider som har patchen liggende. Hvor stor er den patchen da? 5 timer er mye, men Steam er kanskje ikke det som har raskest nedlastningsfart. Endret 30. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Soving gir en følelse av at tiden går raskere.. Endret 30. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fuck. Jeg hadde endelig begynt å få litt sving i sakene med Witch Hunteren min i Heroes of Newerth og så måtte jeg plutselig være Soulseeker eller hva han het. Stygg lilla svevende fyr. Æsj jeg likte han ikke. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fuck. Jeg hadde endelig begynt å få litt sving i sakene med Witch Hunteren min i Heroes of Newerth og så måtte jeg plutselig være Soulseeker eller hva han het. Stygg lilla svevende fyr. Æsj jeg likte han ikke. Så HoN-spillingen begynner å komme seg? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Den norske Omegle-kopien Bump har liksom ikke den samme sjarmen... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Egentlig ikke, men jeg begynner å bli mer vandt til spillet og hva jeg kan/kan ikke gjøre. Men med en gang jeg må bruke en annen helt blir jeg som Bambi på isen Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er kjekt å kunne bruke den heroen man er best i ja Du burde prøve å lære deg flere enn en, så har du flere muligheter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hmm.. på Bump står dette: 2 personer aktive ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hehe, 4 med meg tror jeg Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Freddy Got Fingered er århundrets morsomste komedie. En gang under filmen så rulla jeg og folka jeg så den med rundt på gulvet og lo så hardt og lenge at det gjorde vondt, så vi måtte stoppe filmen fordi vi rett og slett ikke orket å le mer. Denne filmen er hysterisk. Se den! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Fuck. Jeg hadde endelig begynt å få litt sving i sakene med Witch Hunteren min i Heroes of Newerth og så måtte jeg plutselig være Soulseeker eller hva han het. Stygg lilla svevende fyr. Æsj jeg likte han ikke. Soulstealer regner jeg med. Han er vilt god, men han er vel en av de vanskeligere heltene å spille Edit: Legger meg nå - god natt! Endret 30. november 2009 av Error Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Egentlig ikke, men jeg begynner å bli mer vandt til spillet og hva jeg kan/kan ikke gjøre. Men med en gang jeg må bruke en annen helt blir jeg som Bambi på isen Pro tip: Gå for SD spill. Man må bare lære seg alle heroene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bump.no er vel ganske så nytt! NATTA! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Vil forresten be de som vil skaffef seg Alone in the Dark og You'r in the movies inkludert vision camera (til en veldig billig penge ala 140kr) sjekke xbox 360 spill på tilbud tråden. ^.^ Endret 30. november 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er det det nyeste du snakker om? Fikk ikke det totalslakt? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Noe sånt! Men hey, £3,99 er ikke noe å klage på Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Penger er jo penger da, kjøper man 10 spill til 4£ som man ikke spiller, så har man jo råd til et av de nyeste spillene som man har veldig lyst på Er viktig å ikke gå nuts bare fordi det er billig, da sitter man i en slik luksusfelle for Gamers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bestilte You're In The Movies, jeg ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå