Mokko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mokko vant dagens internetter. Det var faktisk offisiell "Poke a boob-day" på skolen min i dag, arrangert over Facebook. Moro var det også.. ^_^ Var faktisk "Hug a gamer-day" også, noe som resulterte i et par klemmer mer enn normalt. Poke a boob-day og hug a gamer-day samtidig? Det skriker jo epic win! Og epic win var det så absolutt! Har hørt rykter om at det var "Hug a person with swineflu so you can game CoD a whole week-day." i dag også, men jeg har jo tatt vaksinen.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ah, snart første desember. Endelig tid for julesanger, pepperkaker og julebrus. For ikke å snakke om alle julekalendrene som florere på nettet og gamer.no's julekalender! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det er jo klem en nordleding dag i dag, men ingen har gjort det Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 *Flosshatt gir Bloodlines ein virtuell klem* Skal snart bake noko som oppskrifta kallar brune pinnar. Smaker digg Kjem sikkert til å utsettje det ein time eller noko sånt. Fekk engelsktentamen igjen idag, 6 Akkurat som norsk, men norsk og engelsk er chill. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Ellers lurer jeg på om jeg skal kjøpe borderlands til 130 kroner (Fri frakt) på Play.comHar tross alt veldig mange spill og spille nå, og jeg har tenkt til å kjøpe L4D2. Men... 130 kroner! Vurderer det selv. Skal visst være veldig mye spill, og for under 20 pund.. man er dum hvis man ikke kjøper det! Har kjøpt det nå Sleng deg på, så kan vi spille sammen! (Du, jeg og mest sannsynlig en fyr som kaller seg Kidnet her på forumet) Edit: Koster 140 kroner, men er jo bare 10 mer Endret 30. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det var klem en svamp dagen på jobb i dag. Masse våte håndtverkere som gikk rundt. Neida, men jeg skal iallefall spille Heroes of Newerth i dag. Og dø mindre enn i går ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Innlevert bacheloroppgave i dag! Enchantment? Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Enchantment! Vel, kjøpte nettopp Mirror's Edge på steam for den nette sum av 30 kroner. Alle disse tilbudene gjør meg til en fattig mann, selv om det tar litt mer tid enn vanlig! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Vurderer å kjøpe Riddick Athena til drøye hundrelappen. Og så sitter jeg og vurderer hva jeg skal gi til personen jeg er den hemmelige julenissen til Endret 30. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178149&hl= Meld dere på! ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Evil Genius på Steam til 2 euro eller noe. Dette ser jo genialt ut, som en slags James Bond-utgave av Dungeon Keeper. Endret 30. november 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Sånn, kjøpte både Riddick og Evil Genius jeg nå. 105 kroner tilsammen ^_^ Endret 30. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor sannsynlig er det at julegaver jeg kjøper fra play nå, dukker opp før julaften^^? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Er jo enda en god stund igjen, så jeg er ganske sikker på at de kommer fram til tide. Btw: God ettermiddag folkens Endret 30. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvor sannsynlig er det at julegaver jeg kjøper fra play nå, dukker opp før julaften^^? Tror det er fint lite sannsynlighet for det. Jeg har enda ikke fått mitt eksemplar av AC2. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Bruker de virkelig så lang tid? Er jo ikke 1. Desember enda engang? :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har bestilt spill derfra kun èn gang, og det tok 4 uker før jeg fikk det ene og 5 før jeg fikk det andre. De ble bestilt samtidig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vanligvis ville det kommet før, men er usikker pga det er juletider. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Damn det er lang ventetid, tror ikke jeg blir å bestille fra de for å si det sånn Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fordi det er digg med minusgrader "ofcourse". Det er da ingenting som gjør bedre for kroppen enn litt kuldegrader. Kroppen bruker da mer energi for å opprettholde forbrenningen, ergo bedre forbrenning, høyere energiforbruk og ikke minst sover man godt når det er litt kaldt. Prøv -15 og vind Bussjoføren ville ikke kjøre meg helt til jobb i dag (er ca 200m etter ruta hans) så jeg måtte gå HoN kamp: Når: Er ikke helt fastsatt enda, men regner med 20:00 eller noe sånt. Hvor: I Newerth Hvem: Lakus, Vaenas, meg og forhåpentligvis en del andre fra HoN-norge. I shall be there! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå