svenningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Den 21. betyr for meg at jeg må kjøpe nytt månedskort på bussen. Kveldens spontane filmanbefaling: The Breakfast Club. Ikke engang nøl med å se den. Perfekt fredag/lørdagsfilm og også en av mine all-time favoritter. http://www.youtube.com/watch?v=pgRmwXYMIFw nydelig film btw :3 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ren teoridag i dag 3 timer samfunnsfag på slutten av dagen, det blir morsomt Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 fy så sulten jeg er, FEED MEH! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mopeden streika etter jeg "fiksa" på den i helgen så det ble en fin joggetur til skolen. I tillegg så glemte jeg kortet så ikke kan jeg kjøpe mat i dag, fantastisk dag! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 @Svenning, Fordi jeg faktisk klarte å stå opp og rekke skolen på en mandag ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kortet har vært på skolen hele helgen (ikke spør!), men jeg er i tvil på om jeg kjører eller ei.. Får ta en tur ut og sjekke! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Så... Hvorfor har kortet ligget på skolen ^_^ ? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hvorfor må de alltid ha vinduet på vidt gap til tross for at det minus gradet? Jeg frrrryyyssseeerrr... Endret 30. november 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fordi det er digg med minusgrader "ofcourse". Det er da ingenting som gjør bedre for kroppen enn litt kuldegrader. Kroppen bruker da mer energi for å opprettholde forbrenningen, ergo bedre forbrenning, høyere energiforbruk og ikke minst sover man godt når det er litt kaldt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Synes nå de kunne spandert et ventilasjonsanlegg... Finnes det ikke noen regler om hvor kaldt/varmt det skal være på skolen? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Samfunnsfag nå, nooo Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Siste skoleøkta før skoleslutt i dag. Er så glad vi ikke har skole til 15:45 på mandager. Det er heeeerlig! I tillegg er det spansk, som gjør det enda bedre! Spansk er ikke for vanskelig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Synes nå de kunne spandert et ventilasjonsanlegg... Finnes det ikke noen regler om hvor kaldt/varmt det skal være på skolen? Jo, det gjør det. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Og der var PCen min full av virus <_< Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I dag var det Poke a boob-day.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mokko vant dagens internetter. Forøvrig fikk jeg tilbake en franskprøve i dag, type eksamen (men var ikke eksamen), og det kunne mildt sagt gått bedre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 IT COMES Oooh, fortell oss! @Laland: Lakus skal spille Heroes of Newerth i dag for nesten første gang sammen med Vaenas, meg og et par andre. Joiner du? Ellers lurer jeg på om jeg skal kjøpe borderlands til 130 kroner (Fri frakt) på Play.com Har tross alt veldig mange spill og spille nå, og jeg har tenkt til å kjøpe L4D2. Men... 130 kroner! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mokko vant dagens internetter. Det var faktisk offisiell "Poke a boob-day" på skolen min i dag, arrangert over Facebook. Moro var det også.. ^_^ Var faktisk "Hug a gamer-day" også, noe som resulterte i et par klemmer mer enn normalt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 @Laland: Lakus skal spille Heroes of Newerth i dag for nesten første gang sammen med Vaenas, meg og et par andre. Joiner du? Får se litt på det.. Når? Hvor? ..hvem? :o Ellers lurer jeg på om jeg skal kjøpe borderlands til 130 kroner (Fri frakt) på Play.comHar tross alt veldig mange spill og spille nå, og jeg har tenkt til å kjøpe L4D2. Men... 130 kroner! Vurderer det selv. Skal visst være veldig mye spill, og for under 20 pund.. man er dum hvis man ikke kjøper det! Mokko vant dagens internetter. Det var faktisk offisiell "Poke a boob-day" på skolen min i dag, arrangert over Facebook. Moro var det også.. ^_^ Var faktisk "Hug a gamer-day" også, noe som resulterte i et par klemmer mer enn normalt. Poke a boob-day og hug a gamer-day samtidig? Det skriker jo epic win! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Vi hadde faktisk også poke a boob-day, men det fant jeg ut litt for sent. Er vel ikke akkurat den typen som pleier å gå rundt og klå på jentene uansett.. HoN kamp: Når: Er ikke helt fastsatt enda, men regner med 20:00 eller noe sånt. Hvor: I Newerth Hvem: Lakus, Vaenas, meg og forhåpentligvis en del andre fra HoN-norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå