Mokko Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Savner den gamle.. eh.. nye avataren din, Lakus.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Nei, hva sier dere gutter og jenter? På tide å legge seg? ja ... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Yay. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Avatarsnakk: Når jeg byttet til ny klagde folk, og når jeg bytter tilbake igjen klager folk Sovesnakk: Skal ta meg en røyk nå og så skal jeg legge meg. Om ikke SO1 blir for fristende. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Har ikke BBC entertainment. Hva er den beste kanalpakken? Er det noen måte og få inn store Amerikanske kanaler som FOX og Comedy Sentral i Norge? BBC E er det samme som BBC Prime. jeg har kanal digital og får den inn og før da vi hadde viasat tror jeg vi hadde den også Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 SO1 er som regel meget fristende. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har Get Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Er nesten skummelt hvor fort tiden flyr når man sitter her inne på kveldene. Skulle egentlig dusje og spille Company of Heroes jeg, men har ikke fått gjort noen av delene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har Get Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg. med unntak av å hinte til en kjent svensk bukt som har vært veldig mye i media i det siste. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Må si dette før jeg går å tar meg en røyk, ellers så glemmer jeg det. Dere lette etter en ny poll, right? Og jeg trenger å bestemme meg om en av avatarene mine. Bare jeg som synes det da er perfekt om pollen hadde vært nettopp det? En avataravstemning? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 God idé, Lakus! ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har Get Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg. med unntak av å hinte til en kjent svensk bukt som har vært veldig mye i media i det siste. Men jeg vil ha kanaler <_< Må si dette før jeg går å tar meg en røyk, ellers så glemmer jeg det. Dere lette etter en ny poll, right? Og jeg trenger å bestemme meg om en av avatarene mine. Bare jeg som synes det da er perfekt om pollen hadde vært nettopp det? En avataravstemning? 1 + for det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Tja, bedre med en sånn poll enn ingen poll. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Det er noen folk i forumet som virkelig ikke liker meg av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Samme her. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Gått fra 5 til 2 stjerner på 15 dager ca. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg stemte 5 på deg nå. Jeg hadde også 5 en gang i tiden <_< Jeg syntes rating systemet er teit. Endret 11. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Hehe, hadde faktisk en 5'er på deg fra før av Synes systemet er litt teit, det gir alltid et veldig feil bilde av brukeren. Det kommer alltid til å være noen drittsekker der ute som skal "f**ke* det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå