Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hold deg på din side av brettet til du begynner å få tak på gameet og en god hero Håper du spilte non-rated match da, slipper du å miste all ratingen Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Pff hvem trenger Facebook når du har Futurebook? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg trenger å gå og legge meg, jeg får det bare ikke til. God natt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fikk nettopp en Google Wave-invite, men det har jeg jo fra før, så da blir jeg nødt til å gi den bort... Hint-hint. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva er en Gogle wave? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg går og legger meg, jeg skal stå opp snart. Nattinatt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Dere får ha god natt folkens. Secret santa - fristen går ut om en halvtime, håper flere joiner. [link i signatur] Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Fikk nettopp en Google Wave-invite, men det har jeg jo fra før, så da blir jeg nødt til å gi den bort... Hint-hint. Hei Mokko ^^ Jeg liker signaturen din! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hm.. Takk for det, du. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg går og legger meg, jeg skal stå opp snart. Nattinatt. God natt og sov godt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hei jeg heter kim og jeg skal kjøpe Left 4 Dead 2 Hvorfor sa du ikke i fra i går formiddag? Jeg får vel ta tapet, men dagen ble reddet: http://www.blackmaths.com/2009/11/vr-sphere.html Awesome. God natt! Endret 29. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det der er faktisk veldig greit å vite! Fanget en Zapdos lvl 60 med ètt liv mens den var paralyzed med bare èn dusk ball. Det var awesome! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg så 2012 på kino ista. Og spiste tyrkisk pepper. Big mistake. Jeg slang en av de små jævlene i munnen, samtidig som det skjedde noe spennende på lerretet. Jeg gispet som man ofte gjør når man ser noe storslagent, og fikk den pastillen jeg NETTOPP kastet i munnen sittende fast i strupen. Jeg tenkte "Oh shit, vel, da får jeg prøve å hoste den opp igjen", men jo lenger jeg hostet, desto mer innså jeg at det ikke ville fungere. Så jeg ga opp, og forsøkte å svelge den istedet. Centimeter for centimeter gikk den nedover pusterøret (tror jeg, ubehagelig var det iaffal). Jeg fikk mer og mer panikk, jeg fikk jo tross alt ikke puste, og til slutt, etter godt over ett minutts småpanisk gisping, så kjente jeg at det løsnet seg opp, og jeg kunne heldigvis puste normalt. Nå sitter jeg her, lettere forskrekket og med et svakt ubehag i nærheten av solar plexus, lurende på om jeg faktisk inhalerte den dumme pastillen, og om det eventuelt er farlig? Endret 29. november 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Oh man, I got my ass whooped in Heroes of Newerth. It wasn´t even funny. Du blir og suge myyyyye mer men det er verdt det når du blir god Jeg hater valve time :S R.U.S.E ligger under "my games" men den har ikke kommet ut enda. Satser på at den starter automatisk og laste ned og legger meg. God natt Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) @Tubbiekid: Ikke godt å si. Jeg ville tro du fikk voldsomme hosteanfall om den hadde havnet i pusterøret istedet for spiserøret. Det hender når jeg spiser noe jeg ikke tygger så godt som er en litt stor bit av noe og kanskje noe spisst så får jeg et sånt slags ubehag i brystet og spiserøret. Om smertene bare fortsetter eller øker og ingen tegn til at de går bort ville jeg ha gått til legen. Endret 29. november 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg fikk voldsomme hosteanfall. Når jeg skrev at jeg endelig fikk puste normalt, så mente jeg at jeg faktisk fikk puste. En annen ting; jeg nøys nå, og det føltes som om ubehaget strammet seg under solar plexus. Tror jeg sjekker med helsesøstra på skolen imorra. Also: I bring thee possibly real screenshots of Halo: Reach. Behold! Endret 30. november 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 God morgen. Welcome to an gloooorious day everyone Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 god morgenm! why sop happy, vaenas? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 IT COMES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå