Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så 2012 på kino ista. Og spiste tyrkisk pepper. Big mistake.

 

Jeg slang en av de små jævlene i munnen, samtidig som det skjedde noe spennende på lerretet. Jeg gispet som man ofte gjør når man ser noe storslagent, og fikk den pastillen jeg NETTOPP kastet i munnen sittende fast i strupen. Jeg tenkte "Oh shit, vel, da får jeg prøve å hoste den opp igjen", men jo lenger jeg hostet, desto mer innså jeg at det ikke ville fungere. Så jeg ga opp, og forsøkte å svelge den istedet. Centimeter for centimeter gikk den nedover pusterøret (tror jeg, ubehagelig var det iaffal). Jeg fikk mer og mer panikk, jeg fikk jo tross alt ikke puste, og til slutt, etter godt over ett minutts småpanisk gisping, så kjente jeg at det løsnet seg opp, og jeg kunne heldigvis puste normalt.

 

Nå sitter jeg her, lettere forskrekket og med et svakt ubehag i nærheten av solar plexus, lurende på om jeg faktisk inhalerte den dumme pastillen, og om det eventuelt er farlig?

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Oh man, I got my ass whooped in Heroes of Newerth.

 

It wasn´t even funny.

Du blir og suge myyyyye mer men det er verdt det når du blir god :)

Jeg hater valve time :S R.U.S.E ligger under "my games" men den har ikke kommet ut enda. Satser på at den starter automatisk og laste ned og legger meg. God natt :)

Lenke til kommentar

@Tubbiekid: Ikke godt å si. Jeg ville tro du fikk voldsomme hosteanfall om den hadde havnet i pusterøret istedet for spiserøret. Det hender når jeg spiser noe jeg ikke tygger så godt som er en litt stor bit av noe og kanskje noe spisst så får jeg et sånt slags ubehag i brystet og spiserøret. Om smertene bare fortsetter eller øker og ingen tegn til at de går bort ville jeg ha gått til legen.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg fikk voldsomme hosteanfall. Når jeg skrev at jeg endelig fikk puste normalt, så mente jeg at jeg faktisk fikk puste.

 

En annen ting; jeg nøys nå, og det føltes som om ubehaget strammet seg under solar plexus. Tror jeg sjekker med helsesøstra på skolen imorra.

 

Also: I bring thee possibly real screenshots of Halo: Reach.

Behold!

 

 

1259536618594.jpg

1259536595134.jpg

1259536400525.jpg

1259536449744.jpg

1259536492909.jpg

1259536535358.jpg

1259495643570.jpg

 

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...