ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Bussen venter på henne B) Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Heisann hoppsann. Ser at folk har hatt både gode og dårlige opplevelser på 1. advent i år! Selv våknet jeg i åtte-tiden (wat? Pleier alltid å sove til 14-15 i helgene). Sto opp og spilte litt AC2, før jeg gikk opp og spiste frokost. Etter en stund kom mormor og morfar på besøk, og resten av dagen har egentlig bare gått i å snakke med dem, loke rundt og spille gjennom L4D2 demoen. Alt i alt en helt fin dag Edit: @Laland: Lakus har tenkt til å prøve ut Heroes of Newerth i dag. Kanskje du også skal det? Endret 29. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nå har jeg 71 spill på lista over spill jeg har lyst på. Ikke sikkert jeg finner alle sammen, men har iallefall lista de opp så jeg ikke glemmer de. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Bussen venter på henne B) Korrekt. Jeg er heldig sånn sett. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Kan jo poste noen. Assassin's Creed II (Black Edition) Assassin's Creed II: Discovery Assassin's Creed: Bloodlines Borderlands A Boy and His Blob Crash of the Titans Crash: Mind Over Mutant Cross Edge Devil May Cry 4 Disgaea 2: Dark Hero Days Disgaea 3: Absence of Justice Disgaea DS Disgaea: Afternoon of Darkness Disgaea: Hour of Darkness Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans Dragon Ball: Raging Blast Dragon Ball: Revenge of King Piccolo Dragon Quest IX: Protectors of the Sky Dragon Quest Monsters: Joker Dragon Quest VI: Realms of Reverie Dragon Quest X Final Fantasy Agito XIII Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers Final Fantasy Fables: Chocobo Tales Final Fantasy Fables: Chocobo's Dungeon Final Fantasy Legend II Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift Final Fantasy Versus XIII Final Fantasy XIII Four Warriors of Light: Final Fantasy Gaiden Heavy Rain Katamari Forever Kingdom Hearts: Birth by Sleep The Legend of Zelda: Spirit Tracks Mario Strikers Charged MotorStorm: Arctic Edge MotorStorm: Pacific Rift Muramasa: The Demon Blade Naruto Shippuden: Clash of Ninja Revolution 3 Naruto Shippuden: Legends: Akatsuki Rising Naruto Shippuden: Ninja Council 4 Naruto: Clash of Ninja Revolution Naruto: Clash of Ninja Revolution 2 Naruto: Ninja Council 3 Naruto: Ninja Destiny Naruto: Path of the Ninja Naruto: Path of the Ninja 2 Naruto: Ultimate Ninja Naruto: Ultimate Ninja 2 Naruto: Ultimate Ninja 3 Naruto: Ultimate Ninja Heroes Naruto: Ultimate Ninja Heroes 2: The Phantom Fortress Naruto: Uzumaki Chronicles Naruto: Uzumaki Chronicles 2 Ni no Kuni: The Another World Patapon Patapon 2 Record of Agarest War Sonic & The Black Knight Sonic and the Secret Rings Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood Sonic the Hedgehog Sonic Unleashed Star Ocean: The Last Hope International Super Mario Galaxy 2 Teenage Mutant Ninja Turtles: Arcade Attack Teenage Mutant Ninja Turtles: Smash-Up TMNT Ultimate Ninja 4: Naruto Shippuden Yoshi Touch & Go Yoshi's Island DS Endret 29. november 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ser ikke helt hva du skal med ørten Naruto-spill, men det er vel en respektabel liste Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Ja, jeg tok kanskje litt av. Ikke sikkert jeg finner alle sammen heller, så det blir vel bare noen enkeltspill. Endret 29. november 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg la meg også 5, men var oppe ett. ^_^ Your a machine! Jeg var også oppe til 5, jeg satte en alarm på 13 den ble skrutt av på merkelig vis... Våknet 13.45 så det gikk bra Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei jeg heter kim og jeg skal kjøpe Left 4 Dead 2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 heijegheterlarsogjegerganskesårimeligforkjøletdeternoedrittskaljegsideremenforhåpentligviskanjegkanskjeværehjemmefraskolenimorgen Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Kim, du skulle vært her da en annen bruker trengte en fjerde person til pakketilbud på L4D2. Synd du gikk glipp av det. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Husk å melde dere på secret santa! fristen er i dag. (link i signatur) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Kim, du skulle vært her da en annen bruker trengte en fjerde person til pakketilbud på L4D2. Synd du gikk glipp av det. Yup, kanskje jeg klarer å sette sammen 4 selv Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei Kim, du skulle vært her da en annen bruker trengte en fjerde person til pakketilbud på L4D2. Synd du gikk glipp av det. Yup, kanskje jeg klarer å sette sammen 4 selv Tilbudet er over desverre, er slike endagstilbud på Steam Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Snart starter R.U.S.E betan On the 30th of November, enter your Steam key directly into the Steam client to download and play the game. I søke feltet eller? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Trykk på Games -> Manage Gifts and Guestpasses tror jeg Eller Games -> Activate product on Steam. Endret 29. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Oh man, I got my ass whooped in Heroes of Newerth. It wasn´t even funny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå