Error Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Æsj, våknet for en halv time siden og får ikke sove! La meg 02:30 så jeg burde få litt mer søvn.. Vel, god morgen. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 God morgen alle sammen Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) God morgen Edit: God advent også Endret 29. november 2009 av shsleen Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 What. The. Fuck? Switcher forbi NRK2 og kva ser eg som går der? "Bergensbanen minutt for minutt". Ja, det er faktisk akkurat så gale som det høyres ut som! Dei sender sju timar og seksten minutt (!) med video frå Bergensbanen når den går frå Bergen til Oslo. Det var heilt stille når eg switcha til kanalen, men no speler dei visst ein song. Exciting! Nei, på tide med ein dusj og så får eg hente madammen på Flesland. Best å ikkje komme for seint, farlig med halvannan meter sint jente ^_^ Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, switcha over på NRK2 for ikke så lenge siden jeg også og så litt på den derre Bergensbanen rundt. Litt boring i lengden kanskje? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg leste om dette i avisa, fikk et antall seere som var over all forventning... og var en del som ville ha det på dvd... Nå har jo jeg tatt toget selv Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Haha herlig konsept da. Så får de av oss som aldri har tatt bergensbanen tatt den også, bare uten svette medpassasjerer og kjip matpakke. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er jo familieunderholdning for hele pakka! lage seg god mat med god drikke, legge seg langflat på sofaen og bare kose seg med Bergensbanen LIVE Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Det er vel kanskje å dra den litt langt Men jeg syns det er en forbanna kul greie, like fullt. Endret 29. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Helt greit konsept for de som liker slikt, og gikk seertallene over all forventning kan de jo kalle det for en suksess Mens ellers da folkens? Hvordan er 1. Advent 2009? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er vel slikt som egentlig ikke drar så mange seere men som alikevel er et stilig program. Noen liker vel å kjøre den banen og ser på det av den grunn, andre driter i det og syns det er teit. Jeg liker det fordi det er en jævlig kul idè og noe helt annerledes. Min første advent består av juleangst og jeg vet jeg snart skal bort i barnebursdag. Typisk mindre heldig søndag med andre ord. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Juleangst? Lyst å utdype det litt? Barnebursdag er da vel greit det? Caaaake! Endret 29. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 What. The. Fuck? Switcher forbi NRK2 og kva ser eg som går der? "Bergensbanen minutt for minutt". Ja, det er faktisk akkurat så gale som det høyres ut som! Dei sender sju timar og seksten minutt (!) med video frå Bergensbanen når den går frå Bergen til Oslo. Det var heilt stille når eg switcha til kanalen, men no speler dei visst ein song. Exciting! Går den i dag også? På fredag så jeg en 5-10 min da den passerte Nesbyen stasjon. Moro. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Så faktisk litt på det programmet, var faktisk ikke så teit som jeg trodde det skulle være. Det var fint vær, og de hadde et veldig bra kamera, så de fikk virkelig frem den vakre naturen. Allikevel må jeg si jeg lo litt hver gang jeg svitsjet innom og så at de holdt på fortsatt - er jo en ganske spesiell idé. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det neste blir vel at man fikser en spesialbrille med kamera på, så man filmer alt det en person ser. Så setter man personen på et fly til syden og lar ham/henne ta seg en fin badeferie/shoppingferie/sightseeingferie som sendes direkte hjem til stua vår. Tenk å kunne gå ut og spise god middag på en italiensk resturant, eller å kunne føle de store, salte bølgene som skvulper over deg, selv om man bare sitter hjemme i sin egen stue. Det hadde vært noe, det.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vil heller oppleve slik selv, sydentur er nok mer spektakulert enn en togtur da Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Juleangst? Lyst å utdype det litt? Barnebursdag er da vel greit det? Caaaake! Jeg ahr ikke kjøpt èn eneste gave enda, aner ikke hva jeg skal finne på til folk og jeg kommer ikke en gang på noe jeg ønsker meg selv. Jeg har lyst til å sitte hjemme med Borderlands og Left 4 Dead 2 i dag. Er småforkjøla så kake frister ikke for jeg har nesten ikke smak Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gavehandelen tar man i siste uken før julaften, er ikke noe grunn til å stresse over det. Ting å ønske seg blir bare mindre å mindre jo eldre man blir, tanken på at man skulle ha mange store harde pakker begynner å debbe bort. Slapp heller bare av å kos deg inne med det du har lyst til, julen er enda et godt stykke unna Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Har akkurat fulgt Bloodlines til bussen. Var kjekt med besøk. ^_^ Endret 29. november 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mens ellers da folkens? Hvordan er 1. Advent 2009? Helt jævlig. Ligger på rommet og gråter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå