Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What. The. Fuck? :huh:

Switcher forbi NRK2 og kva ser eg som går der? "Bergensbanen minutt for minutt". Ja, det er faktisk akkurat så gale som det høyres ut som! Dei sender sju timar og seksten minutt (!) med video frå Bergensbanen når den går frå Bergen til Oslo. Det var heilt stille når eg switcha til kanalen, men no speler dei visst ein song. Exciting!

Nei, på tide med ein dusj og så får eg hente madammen på Flesland. Best å ikkje komme for seint, farlig med halvannan meter sint jente ^_^

Lenke til kommentar

Det er vel slikt som egentlig ikke drar så mange seere men som alikevel er et stilig program. Noen liker vel å kjøre den banen og ser på det av den grunn, andre driter i det og syns det er teit. Jeg liker det fordi det er en jævlig kul idè og noe helt annerledes.

Min første advent består av juleangst og jeg vet jeg snart skal bort i barnebursdag. Typisk mindre heldig søndag med andre ord.

Lenke til kommentar

What. The. Fuck? :huh:

Switcher forbi NRK2 og kva ser eg som går der? "Bergensbanen minutt for minutt". Ja, det er faktisk akkurat så gale som det høyres ut som! Dei sender sju timar og seksten minutt (!) med video frå Bergensbanen når den går frå Bergen til Oslo. Det var heilt stille når eg switcha til kanalen, men no speler dei visst ein song. Exciting!

Går den i dag også? På fredag så jeg en 5-10 min da den passerte Nesbyen stasjon. Moro. ^_^

Lenke til kommentar

Det neste blir vel at man fikser en spesialbrille med kamera på, så man filmer alt det en person ser. Så setter man personen på et fly til syden og lar ham/henne ta seg en fin badeferie/shoppingferie/sightseeingferie som sendes direkte hjem til stua vår.

Tenk å kunne gå ut og spise god middag på en italiensk resturant, eller å kunne føle de store, salte bølgene som skvulper over deg, selv om man bare sitter hjemme i sin egen stue. Det hadde vært noe, det..

Lenke til kommentar

Juleangst? Lyst å utdype det litt?

Barnebursdag er da vel greit det? Caaaake!

Jeg ahr ikke kjøpt èn eneste gave enda, aner ikke hva jeg skal finne på til folk og jeg kommer ikke en gang på noe jeg ønsker meg selv.

Jeg har lyst til å sitte hjemme med Borderlands og Left 4 Dead 2 i dag. Er småforkjøla så kake frister ikke for jeg har nesten ikke smak :p

Lenke til kommentar

Gavehandelen tar man i siste uken før julaften, er ikke noe grunn til å stresse over det.

Ting å ønske seg blir bare mindre å mindre jo eldre man blir, tanken på at man skulle ha mange store harde pakker begynner å debbe bort.

Slapp heller bare av å kos deg inne med det du har lyst til, julen er enda et godt stykke unna :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...