AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Forbanna kult egentlig, var selv med å starte bandet han fortsatt spiller i (som vokalist) og som la grunnlaget for Ovis Records. Hvordan han har hanket inn band fra Australia og Hellas er jeg mer usikker på Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Får håpe de for enda mer suksess videre i musikkbransen, kanskje du senere kan be om å være med som medsanger, eller ha en gjesteopptreden Endret 28. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 De bgruker fortsatt en del av materialet jeg lagde, så det får holde. Tror faktisk et par av låtene jeg skrev er på vei til Spotify også, med tider og stunder. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Du får si ifra når de kommer da, an bli interesant å høre på Er du fortsatt i kontakt med dem? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 http://www.myspace.com/thyforsaken - Bandet jeg var med på å starte. Ja da, det er barndomskameraten min som startet både Thy Forsaken og Ovis Records. Ser hverandre ikke så ofte lenger men vi snakker jevnlig med hverandre. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nice nice, må være kult å ha kompiser som kommer så langt med musikken sin Å at du var med på å skape det! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Damn. Jeg skulle kjøpt meg Starcraft eller Warcraft 3 istedenfor Diablo 2. Det var ikke så morsomt som jeg kunne huske det var. Kjøp deg Warcraft III, så kan jeg knuse deg vi spille et par ganger Add meg så kan "vi spille et par ganger" Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Noen som har erfaring med SteelSeries musematte? (http://www.steelseries.com/int/products/surfaces/qck/information) Er det god kvalitet på de? Hvordan glir musa, og blir de frynsete i kantene etter en stund? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nice nice, må være kult å ha kompiser som kommer så langt med musikken sin Å at du var med på å skape det! Ja, det er ganske imponerende hva han (og trommisen) gjør. Snakket med ham nå, de har sparket to medlemmer i bandet så det er nok en stund før det kommer noe nytt fra de. Sendte meg noen låter med band som også skal gis ut, blandt annet et fra Mexico som har et par låter hvor de synger på norsk. Jeg hoppet ut før de ble så seriøst, jeg fikk rett og slett ikke tid og penger til å være med. Men at jeg har vært med på den spede begynnelsen er jo artig. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hmm, er ikke det litt risky da siden det er de personene som har klart å fått bandet til en slik suksess? Men er ikke noe å gjøre med det hvis det ikke funker, da sliter man bare seg selv ut, mister interessen og kan miste hele greia. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Var visst noen som syns det var lettere å ikke bidra med noe enn å bidra, så da måtte de gå. Tøft gjort, for vokalisten er ganske god. Bassisten hadde ikke vært med så lenge, så det var nok ikke noe stort tap. Nå skal ikke jeg bidra med noe lenger heller på en stund, får finne senga så jeg kommer meg opp litt tidlig i morgen. God natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er det god kvalitet på de? Hvordan glir musa, og blir de frynsete i kantene etter en stund? Tenkte litt for mye koffert og lo litt for meg selv da jeg leste det der. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Blir man oppslukt så skal jeg love at det går mange timer på spilling, både hoveddelen og vanlig utforskning av sidemiljøet. RPGer er favorittspillene, hvertfall de fleste av de. Blir så revet med i spillet, handling og karakterene osv, at jeg til tider sliter med å avslutte. Er hoveddelen gjort ferdig så tja; da er det bare å springe rundt å besøke steder, møte morsomme, merkelige eller spennende karakterer og diverse oppdrag som enn måtte følge med. Tenkte bare å stikke innom en snartur for å sjekke stemningen her i de sene kveldstimer, men når jeg så dette måtte jeg bare uttrykke mitt hele og fulle samtykke. Det der blir mitt quote for the weekend. Edit: Mokko da! ^_^ Endret 29. november 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Godt å høre at noen er enig i mitt syn på RPG-spill da Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skulle da også bare mangle. Det merkes at jeg har vært opptatt i det siste, det har kommet så mye nytt siden sist jeg var innom. Mine Innlegg er tilbake og spillkalenderen er oppe. Jaja har innleveringsfrist på semesteroppgaven min den 4. desember så regner med å få litt mer tid til overs etter det. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ta den tid den måtte trenge, har ingen tro på at forumet blir å løpe noen steder. Kan jo være at SO-tråden er på side 5000++, men det får bare være. Du får bruke jula til å lese igjennom alle sidene Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Nesten 2000 sider på en uke! Hvis aktivitetsnivået holder et nivå tilsvarende det det har hatt i en periode nå så virker det heller tvilsomt. ^_^ Endret 29. november 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 En "liten" overdrivelse fra min side da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 God advent er vel på sin plass? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, men så er jeg helt alene. Ikke engang google er her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå