Lakus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Me too. Bare meg og lillebror hjemme i kveld. Men noe sier meg at du lager hjemmelaget, noe ikke jeg gjør Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Eplefe lagar fantastisk god pizza Damn... Fattern har bestemt at vi skal jobbe med tysk no... Er så lite i humør til å jobbe med noko som helst skulearbeid, og spesielt tysk. Endret 28. november 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Og der gikk det tilbudet..Ja, ja. Får vel sjekke L4D2 ut en anenn gang! Hadde tenkt og være med på det, men før eg fekk spørt gjekk eg til bading og når eg kommer heim..... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Pappa lager også pizza Den er sjempe god xD Masse godt i, paprika, løk, squash.. NAM! Endret 28. november 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nå må ikke alle skrive samtidig da... blir så uoversiktlig. Sitter på Blizzard.com nå og er et dåsehår fra å kjøpe meg Diablo 2. Det eneste jeg lurer på er om jeg som har Mac kan spille med PC brukere? Jeg regner med det, men er temmelig dritt om jeg kjøper det nå og det ikke er mulig. Om det er over battle.net så kan du det. Vertfall på warcraft 3. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg spiser pizza. Hjemmelaget... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Om det er over battle.net så kan du det. Vertfall på warcraft 3. Nice. Det er ferdig nedlastet nå om noen minutter. Gleder meg som en ku som sal til india. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Eg fekk utsatt tyskøving til imorgon. Phew! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Pizzaen var god Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Plants vs. Zombies er overraskende underholdende. Og fordelen er at jeg kan ta igjen det tapte hva musikklytting angår samtidig som jeg spiller. Jeg fikk som nevnt tidligere tak i Clutch - From Beale Street to Oblivion på cd her omdagen (fattet min interesse ettersom den ene låta på den blir brukt i L4D2-spoten som går på TV3), og den ligger an til å være den beste Clutchplata etter min smak. Ligger desverre lite (i følge katalogen deres) ute på spotify, men Clutch – I Have The Body Of John Wilkes Booth må være den råeste av de som er der. Clutch – Power Player er også forbanna rå, og den er faktisk på det albumet jeg kjøpte men som ikke er på Spotify i sin helhet. Endret 28. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 That special someone er pålogget på facebook chat *gleee* Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg tror du finner Laland her, Gormers. Bare tuller, hvem er så denne "special someone"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Damn. Jeg skulle kjøpt meg Starcraft eller Warcraft 3 istedenfor Diablo 2. Det var ikke så morsomt som jeg kunne huske det var. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) hvem er så denne "special someone"? En nokså heit bergenser som du sannsynligvis ikke kjenner ; ) Just in: Rabbids Go Home er faktisk ganske gøysomt (alltid kos å høre korte innslag av "rivers of babylon")), men ikke så gøy som å se på Greys atm. Endret 28. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Er det første advent i morgen, eller den neste søndagen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 I morra er første advent^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Damn. Jeg skulle kjøpt meg Starcraft eller Warcraft 3 istedenfor Diablo 2. Det var ikke så morsomt som jeg kunne huske det var. Kjøp deg Warcraft III, så kan jeg knuse deg vi spille et par ganger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Plateselskapet til kameraten min har fått musikken på Spotify! Insane Court – Oil Sucking Animal Første bandet de har lagt ut foreløpig. http://www.ovisrecords.com/ Dette er verdt enda en øl. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Gratulerer, and cheers ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå