Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må ikke alle skrive samtidig da... blir så uoversiktlig.

Sitter på Blizzard.com nå og er et dåsehår fra å kjøpe meg Diablo 2. Det eneste jeg lurer på er om jeg som har Mac kan spille med PC brukere? Jeg regner med det, men er temmelig dritt om jeg kjøper det nå og det ikke er mulig.

Om det er over battle.net så kan du det. Vertfall på warcraft 3.

Lenke til kommentar

Plants vs. Zombies er overraskende underholdende. Og fordelen er at jeg kan ta igjen det tapte hva musikklytting angår samtidig som jeg spiller.

Jeg fikk som nevnt tidligere tak i Clutch - From Beale Street to Oblivion på cd her omdagen (fattet min interesse ettersom den ene låta på den blir brukt i L4D2-spoten som går på TV3), og den ligger an til å være den beste Clutchplata etter min smak. Ligger desverre lite (i følge katalogen deres) ute på spotify, men Clutch – I Have The Body Of John Wilkes Booth må være den råeste av de som er der. Clutch – Power Player er også forbanna rå, og den er faktisk på det albumet jeg kjøpte men som ikke er på Spotify i sin helhet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

hvem er så denne "special someone"?

En nokså heit bergenser som du sannsynligvis ikke kjenner ; )

Just in: Rabbids Go Home er faktisk ganske gøysomt (alltid kos å høre korte innslag av "rivers of babylon")), men ikke så gøy som å se på Greys atm.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...