Lakus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ikke noe mer fan enn at jeg har hørt på noen av sangene siden jeg var "liten". Jeg kan altså ikke noe om dem, men noen av sangene har festet seg. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Filmen da? The Pick of Destiny? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg anser meg som en "fan". Tribute er den beste sangen deres etter min mening. Er dog usikker på om jeg liker den originale eller offisielle versjonen best. EDIT: . Endret 28. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Flere som gleder seg til The Saboteur? Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er tilbud på 4-pack med Left 4 Dead 2 på Steam som går ut om 40 minutter. Hvis man er 4 stykker som kjøper må hver person betale kun 180 kroner. To andre og jeg har tenkt til å slå til, men vi trenger en person til som blir med å kjøpe. Spørsmålet er derfor: Noen som kan tenke seg Left 4 dead 2 til 180 kroner? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Æsj, jeg måtte sette pcskjermen på høyre side av pulten pga kort nettverkskabel. Skikkelig ekkelt å venne seg til. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg anser meg som en "fan". Tribute er den beste sangen deres etter min mening. Er dog usikker på om jeg liker den originale eller offisielle versjonen best. EDIT: . Pøh! Master Exploder er absolutt den beste sangen deres, live og på CD: Fra filmen(?): Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Live: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): http://www.youtube.com/watch?v=xh2QOiVT3Zo Jeg vet at "live" versjonen ikke er helt, men de gjør det for opplevelsen og showet. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sangene er helt okei de, er vel mer atmosfæren rundt sangen og måten de spillern på som gjør at de blir bra Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kan noen økse meg ned? Jeg sitter her og skriver oppgave i et systemutviklingsfag, og herregud så dørgende kjedelig. Skriver om hvilke faktorer som har bidratt til utvikling og bruk av nye systemutviklingsmetoder. Altså hva som har fått prosjektledere og utviklere til å gå fra å bruke tradisjonelle metoder som fossefallsmetoden og system development life cycle-metoden, til å bruke iterative og agile metoder som Rapic application development, Scrum og XP (Extreme programming). *Kjenner hodet ikke vil jobbe med slikt lenger*. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er tilbud på 4-pack med Left 4 Dead 2 på Steam som går ut om 40 minutter. Hvis man er 4 stykker som kjøper må hver person betale kun 180 kroner. To andre og jeg har tenkt til å slå til, men vi trenger en person til som blir med å kjøpe. Spørsmålet er derfor: Noen som kan tenke seg Left 4 dead 2 til 180 kroner? 5 minutter igjen. Anyone plox? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Holder meg til de oppgavene jeg har allerede fra min linje, tror du skal få beholde dine for deg selv. Ser ut som ekte tortur det der, skal ikke være så enkelt. Lykke til med skrivinga, får håpe det ordner seg Edit: Skulle gjerne Error, men har ingen måte å betale det akkurat nå Har uansett en god del andre spill jeg prioriterer høyere for øyelikket. Endret 28. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg har etter tre dager med ujevn skriving endelig kommet over kneiken teori-delen av oppgaven var. Nå må jeg bare få til å drøfte problemstillingen jeg har formulert, så er alt kake derifra (konklusjon og abstract må være det deiligste som finnes når det gjelder oppgaver). Har også en gruppeoppgave i det høyst eksprimentelle og konseptuelle feltet XML-databaser. Ikke akkurat noe som vil være veldig nyttig for fremtiden, men morsomt er det. Endret 28. november 2009 av Snorre Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 MÅ se! Gleder meg Wirkola FTW! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva er det du går Snorre? Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Og der gikk det tilbudet.. Ja, ja. Får vel sjekke L4D2 ut en anenn gang! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 LAN var gøy , dusjinga etter jeg kom hjem redda dagen av svette Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Endelig ferdig med å skrive timelister. Skjønner ikke hva opplæringskontoret driver med. De sier at de vil ha flere lærlinger, men de skremmer dem bort med de timelistesakene sine. Grøss. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nå må ikke alle skrive samtidig da... blir så uoversiktlig. Sitter på Blizzard.com nå og er et dåsehår fra å kjøpe meg Diablo 2. Det eneste jeg lurer på er om jeg som har Mac kan spille med PC brukere? Jeg regner med det, men er temmelig dritt om jeg kjøper det nå og det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg lager pizza ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå