Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Alt egentlig Alt var liksom laget for å være awesome. Hvert eneste sekund, hver eneste slowmo frame, hver eneste scene med Megan Fox, hver eneste kommentar osv og det blir ALT for mye fyllstoff som rett og slett hoper seg opp til å bli en suppe. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hmm, jo forstår hva du mener Nei det er nok ikke en av de beste filmene i 2009, det skal være sikkert Ser så mye filmer at jeg vet ikke hva som skal være det. Får vel overlate slikt til de diverse nettavisene, 3/5 av alle artikkelene består jo av en eller annen form for avstemning eller liste over et eller annet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Black Snake Moan - Se den. Har ikke sett så mye film fra 2009, da jeg er av den oppfatning av jo nærmere dagens dato vi kommer, jo dårligere er den gjennomsnittlige film som blir utgitt. Er alt for mye hollywood og CGI til at noe blir særlig troverdig. Gief old school star wars istedenfor de nye filmene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Så gøy dere har hatt det, da. May I join? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Hehe, indeed Vedder på at film blir bare mer og mer animasjon i fremtiden, kamera å skuespillere skiftes ut av animering og voiceacting... bra eller dårlig? Edit: Selvfølgelig HCG, alle som ønsker å være med i broderskapet må bare gjennom et fire ukers rituale, så er de hjertelig velkommen Endret 27. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fire uker?! Jeg hadde 11 jeg. What the hell? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 På grunn av dagens ungdom så måtte kravene minskes slik at det overhodet var mulig for at nye medlemmer kunne aksepteres slik at broderskapet kunne fortsette å fungere. Beklager Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vek, det betyr jo at jeg kom igjennom et trangere nåløye, så jeg er bare fornøyd. Spørsmålet er jo så hva disse 11 ukene hadde som ikke de nye fire ukene ikke har. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Siden de nye medlemmene gjerne er unge, uvitende og uten erfaring, har vi fjernet de 7 ukene med ville fester og latt de 4 ukene med beinhard teori være igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Her har vi hatt tråden for oss selv over en side nå, samtidig som mange har vært innom, og ikke mer enn èn (flink HCG) har skrevet noe. I is dissapointed. Men nå skal jeg se litt transformers 2 behind the scenes. Elsker behind the scenes Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Skal ta selv å krype under dyna Skulle til å kjøpe Kotor til 20 kr, men fant ut at jeg kan lett skaffe det gratis hos venner, så der sparte jeg vel et par slanter God natt folkens, take care Å er det noen Gamer.no-medlemmer som er på steam, er det bare å legge til Nesumar, så sees vi der også Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Blei visst ikkje House i heile dag likevel, endte opp med å rollespele på LOTRO i ca. fem timar Familie-rp er utruleg artig No skrur eg av pc-en og les til eg sovnar. God natt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 HCG skrev (På 27.11.2009 den 21.36): Marthe har tydeligvis byttet etternavn. ^_^ Det er litt skremmende i grunn at du i det hele tatt merket det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har vært i bursdag fra klokka 6 og kom ikke hjem før halv 1. Jeg har enda ikke lagt meg og skal opp tidlig i morgen fordi jeg har klippetime klokka 11.30. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ehtram skrev (På 28.11.2009 den 0.12): HCG skrev (På 27.11.2009 den 21.36): Marthe har tydeligvis byttet etternavn. ^_^ Det er litt skremmende i grunn at du i det hele tatt merket det. Jeg tror du har en stalker. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ser på "Don't Laugh"-videoene på denne kanalen. Det er hysterisk! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Bare en pils Nøtte... Bare en... Vet du i det hele tatt hva det betyr? En pils? Ikke fem... En er en. God natt alle sammen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei, ja. Da våknet jeg igjen. Det ble aldri noe behind the scenes; jeg sovnet på sofaen ^^ Får legge meg i senga nå. God natt, forumtroll. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Da er det bare å komme seg opp av sengen å møte dagens eventyr, god morgen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå