Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Spurt Gamer.no om det da? Eller sendt mail til de i Bad Company 2, som styrer betaen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ti poeng til den som gjetter sangen: Allllllright! 'Ti Tuga digga tu Gi Friba fligugibu Uh Fligugigbu Uh Di Ei Friba Du Gi Fligu fligugigugi Flilibili Ah (Bow) (Bow) (Bow) (Ooh) (Bow) (Bi) Fligu wene mamamana Sacrebleu! (Mene) (LUCIFER)! (guitar solo) And the peculiar thing is this my friends: the song we sang on that fateful night it didn't actually sound anything like this song! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har sagt ifra nå. Enda mer ''kjeder meg''-materiale: http://www.youtube.com/watch?v=o8YbsSYfMc0 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Lite aktivitet, ser ut som de fleste har tatt kvelden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei, ingen har tatt kvelden. Folk har bare blitt latterlig stille i det siste. Velkommen til Siste Ordet 1 v2.0. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Takk for det Siden alle begynner å bli så lite aktive, er det vel på tide at de andre mindre aktive blir aktive, hvis du skjønner Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg føler deg, min neger fra nabolaget. Problemet er bare det at det bare er to av oss Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 My brotha from anotha motha, dette skal vi vel klare Har du steam btw? Driver å adder en del folk, kunne jo vært greit å hatt et par Gamer.no folk på vennelista Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Njaiei. Jeg har Steamprofil, ja, men jeg har ikke spilt på PC på flere år så jeg tror ikke det er så mye vits i å ha meg der. Du kan jo alltids legge meg til for større e-penis da, slikt er forståelig. Larsus89 er vel navnet på Steam såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hehe, den er grei den Så du spiller mest konsoll? Xbox, ps, nintendo? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Xbox for det meste. Kjøpte den for å spille Gears of War i sin tid og etter det har det hopet seg opp. Har vel 50+ spill til den i hylla mak meg her. Kjøpte meg en Playstation 3 for litt siden og, men den har lidd litt da jeg kjøper alt av multiplattformspill på Xbox 360. Blir "bare" eksklusiver igjen til PS3`en min da. Men den har Blu-Ray spiller da, noe jeg setter evig pris på. Oh, and mah teenybrother has a Wii. Du spiller bare PC eller, siden du er en Steam-duud? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Mjaa er vel pga. penger det... konsoll oppgraderes stadig og trenger nye spill osv. så jeg har lært meg til å holde meg generellt til pc og heller prøve konsoll-only spill hos venner Men har vært veldig stille på spillfronten i det siste, har fått lånt diverese spill hos de fleste så... Skal ta innkjøp av det nye CoD i den nærmeste fremtid, det blir vel det første spillet jeg kjøper selv siden Crysis... :o Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 What? Det er jo generelt motsatt. PC = Ny hardware i hytt og pine for nyere spill Konsoll = Plug and play i flere år fremover Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Er ikke den som trenger alt mulig av duppeditter å duppedatter, og ha grafikken på maksimalt. Kjøper gjerne en PC som varer i en god del år fremover, lengre enn mine konsoller har gjort føler hvertfall jeg Kan være det har endret seg, men det er PC som er min plattform, det er sikkert Er vel på tide å komme seg tilbake på spillfronten å bruke litt penger på egne spill, og nå nærmer seg julen seg også Tror jeg blir å kjøpe CoD som en førjulsgave til meg selv, men nekter ikke på at det kan bli liggende flere spill under juletreet i år Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har ikke spilt på flere måneder egentlig før det nå for litt siden tok seg opp kraftig. Borderland og Forza 3 sparket nye gnister inn i bålet og nå er jeg i gang med flere spill samtidig enn det jeg burde. Kjøper nye spill på release før jeg er på langt nær ferdig med det forrige og når jeg egentlig ikke har penger til det. Jeg har de iallefall, så jeg kan spille dem når jeg vil. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har heller ikke vært så aktiv på spillfronten, akkurat som deg selv. Men fikk nylig spilt Borderlands og Dragon Age: Origins som to forskjellige spill men prakteksemplarer på gode spill. Mye morro, mye action og timesvis med underholdning. Dragon Age fikk jeg rundet med en warrior, men PCen (som kom tilbake fra reperasjon etter hærverk) sa poff etter en dårlig reperasjonsjobb, så jeg fikk aldri spilt ferdi Borderlands Får se om jeg ikke gjør det ferdig når den kommer tilbake, spørs om de har tatt full recovery på harddisken (som jeg mener de ikke skal siden det bare er skjermen som er problemet). Blir vel CoD som fokuseres mest på framover på spillfronten vil jeg tro, skal bli en god del timer med morro Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 SItter i MSN med en kul duud og snakker om hvor hardt Transformers 2 og de to siste matrix filmene sugde. Livet er godt når man finner likesinnede. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Skal si meg enig at Matrix 1 var noe helt annet iforhold til den mølja som ble servert i resten av trilogien. Endret 27. november 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Men du er ikke enig i at Transforminators 2 var, vel, skuffende? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hadde vel forventet mer action og intense slosskamper mellom robotene, ble kanskje litt daft, vet ikke... var ikke helt fornøyd for å si det sånn, var noe som manglet... Hva mener du trekte ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå