Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for min del, ihvertfall. Her hjemme var det ikke antydning til is/sludd/glatte veier, men det lille "fjellet" jeg må over hadde det på toppen. Jeg var ikke oppmerksom nok, og i det jeg skulle legge meg til siden for å svinge, så ga dekkene etter. Sklei en 5-10 meter, men ingen merker - på verken meg eller skuteren!

Lenke til kommentar

Wienerpølser ligger i kjøleskapet hjemme sammen med den kjære julebrusen min og Taken og Transformers 2 ligger i lomma og det eneste som står mellom dem og meg er å skrive timelister for alle dagene jeg har jobbet. Curse alt som har gjort at jeg ikke har fått skrevet dem tidligere, nå må jeg skrive timelister for flere måneder.

Lenke til kommentar

Har faktisk det spillet stående i hylla, husker jeg koste meg utrolig mye med det i en alder av 20+.

Skuffelsen lot imidlertidlig ikke vente på seg da det viste seg at nummer 2 tok steget inn i den mer voknse verden med halvveis grove vitser og våpen. Dessuten var spillet hakket dårligere. Nummer 3 rettet opp noe av inntrykket, men like plattformaktig som det første var det ikke og det opplevde jeg som et tap. Men for all del, triologien står i hylla og jeg har notert et favorittstempel.

Mhm, toeren var en skuffelse, men nummer tre likte jeg faktisk veldig godt. Vurderer å kjøpe disse også, siden jeg aldri har hatt dem, må bare få kjørt gjennom eneren først. Husker du hvor lang tid du brukte på eneren? Har vel ikke spilt det siden... nærmere 2002 eller noe, og den gangen var jeg ikke like god i spill som jeg er i dag.

Lenke til kommentar

Gjorde/gjer det vondt?

Dette blir nok enda ein dag der eg berre ser på House og tar smertestillande, i alle fall dei neste timane.

Jeg ligger hjemme med bruket håndledd og diverse andre forferdeligheter.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Nei da, bare skøyer med deg. Gikk veldig bra, ikke noen skader på meg, skuter eller tøy
Lenke til kommentar

Ja, det er fortsatt stille, og det har vel vært det de siste ukene :(

Meeen, heldigvis er det mye mer positivt en negativt!

RUSE beta om 3 dager: Check

Julekalender her hos gamer og på spillverket om 4 dager: Check

Frihelg: Check

KOTOR for 20kr: Check!

Edit: Meh, hadde tenkt til å spille litt AC2, men broren min sitter selvfølgelig foran TV'en..

Mamma driver fra tid til annen og spør om vi ikke skal selge xboxen fordi jeg bruker den så lite, men er det rart når det er ledig kun 1 av 5 ganger jeg går for å skru den på?

Idiotisk!

Broren min ser uansett ikke på TV'en, den bare står på mens han ser på Facebook. Siden han er blitt godt over 18 virker det som mamma og pappa driter i det og jeg får beskjed om å gå på rommet og spille PC..

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg kjeder meg så mye at jeg ikke gidder kjede meg med å høre på en medkjedelig forumist sitt biprodukt av sin egen kjedsomhet. Tror jeg kanskje bare skal se litt Transformers 2 behind the scenes, bittelitt Modern Warfare 2 eller Borderlands og hoppe i loppekassa.

Lenke til kommentar

Gjerne Error, hvis du mente til random people :D

Anyways, har nylig begynt å bruke steam mer aktivit, spesielt siden jeg skal snart anskaffe meg Call of Duty: Modern Warfare 2.

Spørsmålet er som følger, er det noen som vil gi bort sin Steam:ID som jeg kan legge til, så kanskje man kan bli bedre kjent å spille sammen?

Noen kjenner meg kanskje, andre ikke... har vel muligens en sammenheng med at jeg var veldig aktiv i begynnelsen som nå har dabbet litt ned :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...