Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder deg til Julebord AltF4?

Jeg fikk brev fra forsvaret idag at jeg kom inn på Jegerskolen på porsanger. Jeg skal ikke dit, men jeg søkte for å tøffe meg:)

Jepp, gjør egentlig det. Kommer en del kolleger som måtte slutte i sommer jeg gleder meg til å treffe igjen. Og å være alene med 15 damer med kjole på. Ok da, noen dytter både 50 og 60 så det er ikke så jævla lukrativt.

Men moro lell! De er forhodlsvis lite tamme noen av disse kvinnfolka.

Skal du i militæret?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Skal hvert øyeblikk legge inn en bestilling på Jak and Daxter: The Precursor Legacy hos Play.com. Et av tidenes beste spill, snart mitt! big_smile.png (Ja, jeg vet jeg er åtte år for sent ute.) Ekstremt gode barndomsminner fra dette spillet, men dette blir første gang JEG eier det! Wohoobiggrin.gif

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Har faktisk det spillet stående i hylla, husker jeg koste meg utrolig mye med det i en alder av 20+.

Skuffelsen lot imidlertidlig ikke vente på seg da det viste seg at nummer 2 tok steget inn i den mer voknse verden med halvveis grove vitser og våpen. Dessuten var spillet hakket dårligere. Nummer 3 rettet opp noe av inntrykket, men like plattformaktig som det første var det ikke og det opplevde jeg som et tap. Men for all del, triologien står i hylla og jeg har notert et favorittstempel.

Lenke til kommentar

Gleder deg til Julebord AltF4?

Jeg fikk brev fra forsvaret idag at jeg kom inn på Jegerskolen på porsanger. Jeg skal ikke dit, men jeg søkte for å tøffe meg:)

Jepp, gjør egentlig det. Kommer en del kolleger som måtte slutte i sommer jeg gleder meg til å treffe igjen. Og å være alene med 15 damer med kjole på. Ok da, noen dytter både 50 og 60 så det er ikke så jævla lukrativt.

Men moro lell! De er forhodlsvis lite tamme noen av disse kvinnfolka.

Skal du i militæret?

Høres bra ut! Skal på julebord med bare menn, og de er rundt 40:/

Nei skal ikke det gitt, men søkte for moro skyld. Jeg søkte om videre tjeneste etter førstegangstjenesten, men da fikk jeg avslag.

Lenke til kommentar

Noen her som har peiling på installering av parabol?

Sitter og venter på Tv-bildene her nå, men har fortsatt ikke fått noen.

Håper inderlig ikke at jeg må ringe til Viasat, da det koster flesk i og med at jeg kun har mobil.

Montøren sa at det ikke skulle ta så mye lengre tid enn en time, men akk.

Lenke til kommentar

Noen her som har peiling på installering av parabol?

Sitter og venter på Tv-bildene her nå, men har fortsatt ikke fått noen.

Håper inderlig ikke at jeg må ringe til Viasat, da det koster flesk i og med at jeg kun har mobil.

Montøren sa at det ikke skulle ta så mye lengre tid enn en time, men akk.

Du har fått kontakt med sat? Satte opp en igår faktisk, for min frue.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...