Eplefe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Bergensere (og andre som skriver konservativt bokmål) bruker bare felleskjønn og intetkjønn. Jeg sier og skriver en jente, en bok, en kake etc. uten at det er feil. Endret 26. november 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nå er jeg ikke akkurat noen bergenser men det er et hunkjønn jeg snakker om. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Gjør forøvrig det jeg og uten at jeg er oppmerksom på det Sier bare ei hvis det er for å notere at det er en jente. Tror sagt dette her før faktisk. edit: Mer svensk idol Endret 26. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tenker egentlig aldri over det når jeg skriver, men når jeg snakker går det av seg selv. Heh, har visst rundet 2000 innlegg i dag. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Gleder deg til Julebord AltF4? Jeg fikk brev fra forsvaret idag at jeg kom inn på Jegerskolen på porsanger. Jeg skal ikke dit, men jeg søkte for å tøffe meg:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg går og legger meg. Trenger søvn før morgendagen. To timer skole er jævlig vanskelig å motivere seg til. Dessuten hater jeg å sove alene. Drittdag. Nattapå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ahh. Det er sannelig lenge siden jeg har skrevet noe her. Jeg datt jo heilt ut Har brukt for mye tid på skole og dragon age i det siste Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=hojf9PAyLT8 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Gleder deg til Julebord AltF4? Jeg fikk brev fra forsvaret idag at jeg kom inn på Jegerskolen på porsanger. Jeg skal ikke dit, men jeg søkte for å tøffe meg:) Jepp, gjør egentlig det. Kommer en del kolleger som måtte slutte i sommer jeg gleder meg til å treffe igjen. Og å være alene med 15 damer med kjole på. Ok da, noen dytter både 50 og 60 så det er ikke så jævla lukrativt. Men moro lell! De er forhodlsvis lite tamme noen av disse kvinnfolka. Skal du i militæret? Endret 26. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Skal hvert øyeblikk legge inn en bestilling på Jak and Daxter: The Precursor Legacy hos Play.com. Et av tidenes beste spill, snart mitt! (Ja, jeg vet jeg er åtte år for sent ute.) Ekstremt gode barndomsminner fra dette spillet, men dette blir første gang JEG eier det! Wohoo Endret 26. november 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har faktisk det spillet stående i hylla, husker jeg koste meg utrolig mye med det i en alder av 20+. Skuffelsen lot imidlertidlig ikke vente på seg da det viste seg at nummer 2 tok steget inn i den mer voknse verden med halvveis grove vitser og våpen. Dessuten var spillet hakket dårligere. Nummer 3 rettet opp noe av inntrykket, men like plattformaktig som det første var det ikke og det opplevde jeg som et tap. Men for all del, triologien står i hylla og jeg har notert et favorittstempel. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Gleder deg til Julebord AltF4? Jeg fikk brev fra forsvaret idag at jeg kom inn på Jegerskolen på porsanger. Jeg skal ikke dit, men jeg søkte for å tøffe meg:) Jepp, gjør egentlig det. Kommer en del kolleger som måtte slutte i sommer jeg gleder meg til å treffe igjen. Og å være alene med 15 damer med kjole på. Ok da, noen dytter både 50 og 60 så det er ikke så jævla lukrativt. Men moro lell! De er forhodlsvis lite tamme noen av disse kvinnfolka. Skal du i militæret? Høres bra ut! Skal på julebord med bare menn, og de er rundt 40:/ Nei skal ikke det gitt, men søkte for moro skyld. Jeg søkte om videre tjeneste etter førstegangstjenesten, men da fikk jeg avslag. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hehe. Jeg er i hvert fall omringet av utringinger ^_^ Ah ok. Det jeg egentlig mente å spørre om var om du hadde hatt førstegangstjeneste hehe. Må finne senga nå! God natt til samtlige. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Xtival blir awesome, i følge min bror. ^_^ http://www.nrj.no/index.php?option=com_content&task=view&id=2282&Itemid=30 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Veldig "risky" det her: http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/344/15.715/ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg får nesten ikke tid til å prøve denne gratis helga med xbox LAN party til seint på lørdag så skal vi på grøtfest, 1. søndag i advent Men grøt er jo godt da.. xD Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen her som har peiling på installering av parabol? Sitter og venter på Tv-bildene her nå, men har fortsatt ikke fått noen. Håper inderlig ikke at jeg må ringe til Viasat, da det koster flesk i og med at jeg kun har mobil. Montøren sa at det ikke skulle ta så mye lengre tid enn en time, men akk. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som har en genial ide til hva jeg tan bilder av i eget prosjekt? Vurderte Konsert bilder, noe jeg uansett må ta for at jeg skal kunne søke meg inn som fotograf på Hove. Men Akkuratt denne måndten har jeg ikke nok penger til å betale for konserter osv. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen her som har peiling på installering av parabol? Sitter og venter på Tv-bildene her nå, men har fortsatt ikke fått noen. Håper inderlig ikke at jeg må ringe til Viasat, da det koster flesk i og med at jeg kun har mobil. Montøren sa at det ikke skulle ta så mye lengre tid enn en time, men akk. Du har fått kontakt med sat? Satte opp en igår faktisk, for min frue. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja montøren sa jeg hadde 100% signalstyrke så. Fikset seg imidlertidig nå, fikk lånt telefon av svigersøsters og ringt den automatiske aktivieringsgreia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå