Vistula Uhlan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Smertane går ikkje vekk etter 5 smertestillande... Legen har sagt at eg ikkje bør ta meir enn 6 (og at 8 er maksimum), så eg tar vel ein til snart, viss eg ikkje får noko meir virkning av den 5. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg var på Nille i går. Gjett hva jeg fant? Sukkerspinn på boks! Smaker sukkerspinn også, ikke sånn kunstig dritt. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det gjer ikkje meining, sukkerspinn smaker jo alltid sånn kunstig drit. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Smaker jo bare sukker egentlig med litt smak. Synes ikke det smaker kunstig i det hele tatt. Jeg kan ikke huske sist gang jeg spiste sukkerspinn. Det er jo så digg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 HELVETE! Mininova er borte :cry: Måtte de brenne!!!! Mah day is ruined! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 MX518 eller G5 2007 Edition er det som frister mest, men jeg er ikke sikker. Bestemt deg ennå? Jeg er kjempefornøyd med MX518, og ser ikke for meg at jeg kommer til å bytte de neste åra. Helt forelska i mine. Omnomnom. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Må vere mindre aktivitet i dag en noen sinne HAr vert 3 poster på 4 timer... Jeg har vert på sånn "velge videregående skole messe ting" i en gymsal Jeg vet det har et spesefikt navn men det kommer jeg ikke på nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Teoriprøven står for tur, deretter langkjøring og så er det oppkjøring. May Tor guide my wheels. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Liten aktivitet her for tiden. Legger fra meg den her før jeg gjør noe annet. http://www.youtube.com/watch?v=spb8TTVa1t0 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hele verden er stille i dag... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Teoriprøven står for tur, deretter langkjøring og så er det oppkjøring. May Tor guide my wheels. Gled deg til langkjøringen. Spesielt hvis du har lange bein:3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Når staten krangler med kommunene over hvem av de som skal ta på seg utgiftene ved svineinfluensavaksinen samtidig som staten kaster penger på Obama mottakelsen blir jeg rett og slett stille. Vi snakker her altså om at de ikke har lyst til å betale for folkets velferd, men de vil betale for at en fjomp skal komme til Oslo i èn dag. 100.000.000 kroner for èn person. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Var det ikke du som ikke kunne brydd deg mindre om politiske saker? Og det koster oss vel ikke 100 millioner for å motta han? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Huff, gleder meg ikke. edit: langkjøring Endret 26. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Who cares om obama kommer til NOrge eller ikke., Blir bare sykt mye stres sog komme seg på jobb den dagen... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har berre sett på House i heile dag... Jaja, smerten er fortsett ille, men etter 7 smertestillande og berre to skiver med mat i heile dag, så trur eg ikkje eg skal ta meir. Setter heller på ein annan House-episode. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Var det ikke du som ikke kunne brydd deg mindre om politiske saker? Og det koster oss vel ikke 100 millioner for å motta han? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om selve politikken i det, men jeg blir oppgitt over hva folk krangler om. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er eg heilt einig med deg om, Lakus. Verden går til helvete. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Sliten som faen etter 11 timer på jobb og generelt for lite søvn den uka her (også). Kommer hjem og ser det er 50% avslag på samtlige THQ-spill på Steam. Sparer 2113 kroner på et lass med spill. Desverre er det svært få som egentlig frister... Nå har jeg i hvert fall fått tat frem dressen og det andre jeg skal ha på meg på julebordet i morgen. Og i dag begynte det en søt liten (1. 50 eller deromkring) svensk vikar på jobben. Me like. Endret 26. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå