Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 No har eg opna min første CB-julebrus for i år CB-julebrus er heilt klart den beste, sjølvom den ikkje smaker like godt når eg er kvalm. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hadde bare spydd av julebrus om jeg var kvalm.. Og skriver du egentlig nynorsk, Flosshatt, eller er det bare et "bytt-sidemål-prosjekt"? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Eg skriv nynorsk, det er også hovudmålet mitt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hm, skjønner ikke hvor jeg har fått det fra. ^_^ Å inni helvete.. :o Jeg er på ferie der hver sommer og har en del familie der. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sliter med franske eiendomspronomen. Feks, er det "Sa mère" eller "son mère" for "Hans mor"? Kommer eiendomspronomenet an på om det er jente/gutt som eier noe (om det er hans eller hennes) eller om det som eies er hankjønn eller hunkjønn? Er det Sa mère fordi mère er hunkjønn? Eller er det Son mère fordi det er en gutt/mann som har en mor (hans mor)? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 SCHTAAAAG! Ja sa folk! 5 euro for Plants vs Zombies? Tror jeg sier ja takk, jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 No har eg opna min første CB-julebrus for i år CB-julebrus er heilt klart den beste, sjølvom den ikkje smaker like godt når eg er kvalm. 1. Feil, feil, feil. 2. Da dropper du julebrusen til du ikke er kvalm lenger. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 1. Jo, jo, jo, men gidder ikkje ein julebrus-diskusjon i år. 2. Skulle gjort det, kasta opp etter vel ein dl :S Uff, hater å vere sjuk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du gidder ikke en diskusjon? Flott, da vant jeg. Hamar & Lillehammers juebrus ftw. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vunnet? Du? Få meg ikke til å le. Trio julebrus er den eneste sanne julebrusen. For dem som ikke dømmer etter utseende men innhold, så er det Skien som lager julebrusen vi alle kan elske og ære. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ey, når det først snakkes om julebrus er det Hansa som gjelder! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sliter med franske eiendomspronomen. Feks, er det "Sa mère" eller "son mère" for "Hans mor"? Kommer eiendomspronomenet an på om det er jente/gutt som eier noe (om det er hans eller hennes) eller om det som eies er hankjønn eller hunkjønn? Er det Sa mère fordi mère er hunkjønn? Eller er det Son mère fordi det er en gutt/mann som har en mor (hans mor)? Sa mére. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Beste bursdag ever eller? Link Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Isj skulle ønske vi hadde max fastfood i Norge, med svenske priser. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 @Lakus: Hamar Lillehammer Julebrus er en OK champagne brus, med dens karakteristiske champagnesmak og brune farge. Men som julebrus? Nei. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Sjekk mobilen din du Hårpleieprodukt. Kristoffer Schau og Bjørn Eidsvåg er deltagere i kveldens Trygdekontoret. To av mine favoritter i samme program er jo nødt til å bli bra. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Har fått en oppgave hvor jeg skal skrive sammendrag av en kort tekst. Dette er jo en veldig enkel og grei oppgave,. Jeg må likevel innrømme at jeg begynner å lure når teksten er på ca. 1 A4 side, og sammendraget vi skal skrive skal være på minst 1 1/2... Endret 25. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 1. Jo, jo, jo, men gidder ikkje ein julebrus-diskusjon i år. 2. Skulle gjort det, kasta opp etter vel ein dl :S Uff, hater å vere sjuk. Du gidder ikke en diskusjon? Flott, da vant jeg. Hamar & Lillehammers juebrus ftw. Vunnet? Du? Få meg ikke til å le. Trio julebrus er den eneste sanne julebrusen. For dem som ikke dømmer etter utseende men innhold, så er det Skien som lager julebrusen vi alle kan elske og ære. Ey, når det først snakkes om julebrus er det Hansa som gjelder! HAHA. Nei, nei, nei, nei. *riste på hodet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå