Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nøtte hva var det jeg ville da? Du har lov til å fortelle. Kan ikke være så altfor ille, er jo tross alt meg, mr.random.

Men på en annen note så fikk jeg avspasering i morgen siden alle de andre gruppene skal filme i morgen men ikke vi siden da kan ikke skuespillerne våres^^.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg er redd jeg kommer til å jobbe mye overtid i morgen..

Bare elsker det når jeg får en mail om at jeg må sette opp en server til mandagen morgen, og siden jeg drar til Bodø på torsdag så må jeg få den opp i morra. Og selvfølgelig er visst jeg den eneste på jobb som kan få opp en domenekontroller..

Oh well, jeg får ta ut overtidsbetalt, sette spotify på full guffe, og bestille mat på jobbens regning.

Lenke til kommentar

Gawd..

Jeg sitter så godt som aldri på xboxen fordi jeg ikke pleier å kjøpe noen spill til den. Nå, som jeg for en gangs skyld faktisk har kjøpt et spill (AC2) blir jeg nektet å spille noe siden søskenen mine skal se på et eller annet stygt program som begynner om et kvarter.

Siden de er to mot meg blir jeg nekta, og jeg får bare beskjed om å gå på PC'en..... Hvorfor er det sånn at de har førsterett på tv'en når de har sittet foran den flere timer hver eneste dag de siste to årene, og jeg har nesten ikke vært der i det hele tatt?

Noen ganger suger det å ha søsken..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

@TøseGuri Jeg vil bli deg! Hva/hvor jobber du(som) og hilken utdanning tar du? IKT-service?

IT-lærling på en videregående skole.

Du..VIL..bli meg?

Hahaha.

Velkommen til et liv der alle hater deg, den beste rosen du noensinne får er at folk holder kjeft. Da vet du at en gjør en god jobb.

Og generell daffing rundt på nettet, en går fort lei av Internett, sider som failblog.org og lignende blir fort din beste venn.

Ja, jeg elsker jobben min. ^_^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du skal da roses Tøseguri, all ære til deg. Klassen min elsker deg fordi du har vært innom og hjulpet oss med problemer. Selvfølgelig fins det fortsatt de som klager, men det er også de samme som ingen i klassen liker^^

Jeg har da bare vært innom et par ganger?

Uansett, jeg tror de som enda klager blir mer happy når vi bytter ut maskinene deres.

Og det skjer så fort vi mottar siste bestillinga.

En morsom episode med den bestillinga er hvor lang tid det tok. tok over en uke før vi fikk ordrebekreftelse. Når en først bestiller for ca. 300k og tilhører en av de største bediftskundene HP har forventer en bedre service..

Hadde vi bestilt fra Dell hadde vi hatt ordrebekreftelsen i løpet av ca. 2 minutter.

Lenke til kommentar

Tok 4 uker fra jeg sendte inn laptopen min inn til dem for reperasjon i sommer. Selve feilen tok dem 20 min å fikse og teste ut at alt var som det skal. Da tenker jeg bare, hva faen?!?

Men glade for pcene blir vi, den er på linje med min egen pc faktisk, vi søkte opp den på nett^^. Hp er pcen min også. Den har litt raskere prossesor, 4 gig ram (jeg har 3), grafikk kortet mitt er sterkere med ikke så altfor mye, men nok til at pcen våres ligger likt totalt ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...