Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Neh, vet ikke jeg. Litt skeptisk til å bytte bort farsjan mot en totalt fremmet bonde. Ikke vil han like det spesielt godt selv heller. EDIT: Og ikke at faren min synes det er fint om jeg gamer 24/7, det er bare det at de ikke freaker ut av voldspill. Endret 23. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da holder jeg meg til den jeg har nå. Det er ikke uten grunn at hjemmetelefonen er lagret som "Mat/penger" på mobilen ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Å FY FAEN JEG FIKK NOIA! Jeg la laptoppen på fjernkontrollen til forsterkeren uten at jeg merket det akkurat når jeg skulle starte et oppdrag i Assassins Creed 2 så i starten da lyden ble høyere og høyere tenkte jeg bare at det var noe slags bakgrunnsmusikk til oppdraget, men så ble det høyere og høyere igjen og til slutt var det som et fuckings tordenvær inne på rommet mitt. Jeg skjønte jo selvfølgelig ikke hva det var med en gang og skvatt til som faen før jeg skjønte hva det var. (Volumet gikk FORT opp på slutten) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Haha, ser det for meg. ^_^ Har nettopp fått vite at en av jentene i klassen har fått diabetes, ikke like morsomt. Faren min har det, og det virker rimelig kjipt. EDIT: Og med det sier jeg god natt. Endret 23. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 God natt meg her og god natt meg der. Jeg døgner! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg tror jeg er forelsket i dama på Platekompaniet. Hun hadde på seg DJ Hero-t skjorte og jeg hadde på meg Tuba Hero-skjorta mi og hun smilte og det toppet seg faktisk for meg når hun skjønte hvilken cd jeg var ute etter når jeg spurte etter den nye til Joshua Homme og Dave Grohl og han fyren fra Led Zeppelin. (Them Crooked Vultures forøvrig.) Tror hun kanskje nettopp har fylt 18 og hun er ikke direkte råfin eller pen, men hun er ganske sjarmerende og søt og jeg har ikke kyssa ei dame på over et år. Tror det er mest derfor. Ellers kjøpte jeg meg et lass med cd'er og noen filmer. Hey hvilken platekompani da? jeg husker at det var ei skikkelig søt ei på min lokale kiwi butikk som jeg gikk på hver dag kun for å se henne men nå har ho hvistnok bytta butikk så blir litt langt og dra gjennom halve byen hver dag for å se henne. (drar dit en gang i blandt da ) God natt meg her og god natt meg der. Jeg døgner! Svar på msn da!!!! Pappa digger spill sånn for øvrig morsan liker bare little big planet Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke så voldsomt med aktivitet i natt? Får vel pakke sekken, jeg da. Tre og en halv time til skolen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er jo her vi kan holde aktiviteten i gang i natt ja:) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bah... Jeg ville være først til å si god morgen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 You fail. Så nettopp Meet The Robinsons, en fornøyelig affære. Anbefales for dem som liker familievennlige animasjonsfilmer! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Svarte forsov med. Jaja... ikke verre enn at jeg ikke rekker et eller annet jeg hadde tenkt i dag tidlig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Svarte forsov med. Jaja... ikke verre enn at jeg ikke rekker et eller annet jeg hadde tenkt i dag tidlig. HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ!!"!!!#!!! Jeg vet hva du ville! Du får kose deg med denne istede:http://www.youtube.com/watch?v=S3xAeTmsJfg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Føler meg relativt fast i fisken nå.. Hvis jeg er våken nok på kveldinga, skal jeg gå for dag to når det gjelder våkenhet? Rekorden hittil er 46 timer. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er i great shape i grunn Koselig og døgne med Laland :)MAn blir så fast i fisken av det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Huff. God, kald morgen. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ap-representant vil legalisere narkotikabruk Nais, nais. Endret 24. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Poster herved live i fra vaskerommet der jeg bor! Skjer lite spennende her sånn rent bortsett fra at det er fem min igjen av vaske tiden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Poster live fra en frustrert røykepause. I går ba sjefen min meg om å være nøye når jeg skulle sparkle tak og bruke den tiden jeg trenger. I dag derimot får jeg beskjed om at jeg bruker alt for lang tid og at jeg heller burde bruke kortere tid enn å være nøye. Jeg får fnatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå