lolidude_InnleggNO Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet hvordan man søker på labels i Spotify? Altså platekompanier. label:navnpålabel http://www.tackfilm.se/?id=1259004987815RA12 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 @Laland: I think you killed a good piece of meme. I motsetning til dem dere snakket om, så var dette en spontanabbort. Slike utysker vil jeg ikke ha på mitt forum! >:-@ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå kjenner jeg meg temmelig provosert. Har en kamerat som har to foreldre som er skilt og som begger tjener høyt over gjennomsnittet. Kameraten min har magesår på grunn av at han har tatt for mye ibux og paracet tidligere i barndommen men har greid å skaffe seg lege erlæring på at magesåret skyldes "stress ved flytting mellom to hjem". Han flytter mellom foreldrene som begge har flotte hus hver andre uke. Grunnet dette har han da fått seg en pen liten leilighet i sentrum som FAREN eier og betaler leie for. Han har tidligere prøvd å skaffe seg stipend noe som provoserer meg enda mer ettersom han ikke har rett til det. Faren jobber privat. Lånekassen svarte nei til søknaden hans og sa han ikke hadde rett til stipend ettersom han kunne velge å enten bo hos moren eller faren. Så har faren ringt å klaget til lånekassen, og nå har han altså fått 30.000 i stipend, mens jeg som virkelig trenger pengene fikk 850 kroner ettersom min far tjente litt over gjennomsnittet i lønn. Moren min jobber ikke. Blir så sykt provosert at det går an å snylte til seg penger på den måten. I tillegg skryter han stadig over det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har du prøvd å klage? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, men det hjalp ikke. Sånt er vel bare livet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Funny standup dude på NRK3 nå. Tune in. (Keep on your business) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg hadde fortsatt og prøve, Genetics. For å si det sånn, hadde det vært meg dette hendte med, ville ikke de folka fått fred på lenge. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Glad jeg ikke har foreldre som freaker ut av litt vold. Faren min fortalte meg at han hadde lest et par anmeldelser av spillet, smilte til meg og sa han synes det hørtes ut som et kult spill. U låve ur dad? Endret 23. november 2009 av Paisley Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 No sitter eg og venter på MW2 og hører på Criminal av Eminem ^_^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja, men det hjalp ikke. Sånt er vel bare livet. Japp. Take it or leave it. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg tror jeg er forelsket i dama på Platekompaniet. Hun hadde på seg DJ Hero-t skjorte og jeg hadde på meg Tuba Hero-skjorta mi og hun smilte og det toppet seg faktisk for meg når hun skjønte hvilken cd jeg var ute etter når jeg spurte etter den nye til Joshua Homme og Dave Grohl og han fyren fra Led Zeppelin. (Them Crooked Vultures forøvrig.) Tror hun kanskje nettopp har fylt 18 og hun er ikke direkte råfin eller pen, men hun er ganske sjarmerende og søt og jeg har ikke kyssa ei dame på over et år. Tror det er mest derfor. Ellers kjøpte jeg meg et lass med cd'er og noen filmer. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Stå på Alt_F4, bare ikke trykk det på hu. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Glad jeg ikke har foreldre som freaker ut av litt vold. Faren min fortalte meg at han hadde lest et par anmeldelser av spillet, smilte til meg og sa han synes det hørtes ut som et kult spill. U låve ur dad? Altså, han er egentlig ikke så kul som han høres ut som, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå er jo Tuba-Hero skjorten din nok til å sjarmere buksene av etthvert(?) individ da, AltF4. Speaking of å droppe buksene, tenker jeg gjør dette til en tidlig kveld. Pun not intended og ingen relasjon til setning A i innlegget. God natt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Glad jeg ikke har foreldre som freaker ut av litt vold. Faren min fortalte meg at han hadde lest et par anmeldelser av spillet, smilte til meg og sa han synes det hørtes ut som et kult spill. U låve ur dad? Altså, han er egentlig ikke så kul som han høres ut som, bare så det er sagt. Forundrer meg ikke om fedrene våres ville kommt godt overens... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Din far leser om spill og synes de høres kule ut? Skal vi.. bytte? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Vedder ti kroner på same iført grønne bonde dresser fra felleskjøpet! Endret 23. november 2009 av Paisley Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 For mitt vedkommende er det mamma som er interessert i spill. Jeg har sågar vært på Satyriconkonsert med henne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Faren min er flink med kyr og kan fikse det meste av traktorer. Vi har sjølv heve Tufterna gravet og selv satt våre hus uppaa deim, hvor han har spilt en vital rolle. Bytte? Ja? Nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå