AltF4 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet hvordan man søker på labels i Spotify? Altså platekompanier. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har linken til den siden med virkelig unge, gravide jenter som ble postet her her om dagen? ... ... ... ... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Noen som vet hvordan man søker på labels i Spotify? Altså platekompanier. label:”rough trade” Endret 23. november 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Altså... Nå har morra mi tatt Modern Warfare 2 og sagt at hun skal diskutere det med pappa. Ikke sagt hva hun skal diskutere og hvorfor, men vet sannsynligvis hvorfor uansett. Men tilbake til poenget. Det jeg tror er grunnen er at det var min bror på 14 år som kjøpte spillet og derfor ble det fratatt. Jeg hater disse episodene og lurer på om dere har noen gode råd? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 De har helt sikkert kjøpt en avis og lest en eller annen latterlig overskrift alà "Nytt spill forderver barn med terrorisme". Om det er lillebroren din som er saken, si til dem at du ikke skal straffes for det han har gjort. Hvorfor skal de ta fra deg muligheten til å spille det om det er han de ikke vil skal spille det? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Glad jeg ikke har foreldre som freaker ut av litt vold. Faren min fortalte meg at han hadde lest et par anmeldelser av spillet, smilte til meg og sa han synes det hørtes ut som et kult spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Nå har mor besøk av fire fnisevenninner som skal spise fisefin mat og drikke fisefin vin. Jeg skal henge opp min fisefine surround før jeg skal drømme om den ène fine venninnen hun har. Eller kanskje ikke. Må bli ferdig med Assassins Creed 2. Endret 23. november 2009 av Lakus Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jaja, skjønner at dere tenker sånn, men er bare kameraten min som skal se på det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg prøvde å søke i tråden men fant ikke noe. Ble linken postet her i SO? Jeg pleier å få med meg det meste som blir skrevet her så, kan ikke si jeg husker en link som inneholdt noe sånt. Hvis du husker hva som stod i innlegget er det jo bare å søke etter det så finner du det nok. Det går flere serier åp tv om unge gravide. Serien Unge mødre for eksempel, også så jeg en reklame på kanalen FEM om ei jente som ble gravid når hun var 14. Du kan jo foreslå det for kameraten din. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Unge, gravide jenter? Hmm.. en på klassetrinnet mitt ble en milf tidligere i høst =D Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) ... ... Endret 23. november 2009 av Laland fjernet stort sitat. Bruk spoilertag, peepz! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er no serriøs galt med deg om du blir gravid som 14 åring... Eller snarere tvert imot, da vet du jo at alt funker, men det fail for det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jaja, skjønner at dere tenker sånn, men er bare kameraten min som skal se på det. Det sier dem alle. Derfor: ... @Laland: I think you killed a good piece of meme. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men seriøst, vi diskuterte om små jenter som deltok i skjønnhetskonkurranser og sånt, også kom jeg på den linken. Så skulle jeg vise han den- Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du Lakus, du var ikke tilfeldigvis på en sånn utdanningsmessegreie i Oslo Spektrum i forrige uke? Det satt en fyr i maling- og trykk-boden eller noe som var merkverdig lik deg, og du holder jo på med sånt, gjør du ikke? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nei, jeg var ikke der Så du nevnte det tidligere også. Men det kan ha vært en kompis av meg, selv om jeg tviler. Kan sjekke. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Ligner han på deg? EDIT: Ikke at du behøver å sjekke med kameraten din, jeg bare lurte på om jeg hadde sett Den store Lakus IRL. Endret 23. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Mange tror iallefall at vi er brødre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå