Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså... Nå har morra mi tatt Modern Warfare 2 og sagt at hun skal diskutere det med pappa. Ikke sagt hva hun skal diskutere og hvorfor, men vet sannsynligvis hvorfor uansett.

Men tilbake til poenget. Det jeg tror er grunnen er at det var min bror på 14 år som kjøpte spillet og derfor ble det fratatt. Jeg hater disse episodene og lurer på om dere har noen gode råd?

Lenke til kommentar

De har helt sikkert kjøpt en avis og lest en eller annen latterlig overskrift alà "Nytt spill forderver barn med terrorisme". Om det er lillebroren din som er saken, si til dem at du ikke skal straffes for det han har gjort. Hvorfor skal de ta fra deg muligheten til å spille det om det er han de ikke vil skal spille det?

Lenke til kommentar

Nå har mor besøk av fire fnisevenninner som skal spise fisefin mat og drikke fisefin vin. Jeg skal henge opp min fisefine surround før jeg skal drømme om den ène fine venninnen hun har. Eller kanskje ikke. Må bli ferdig med Assassins Creed 2.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å søke i tråden men fant ikke noe. Ble linken postet her i SO? Jeg pleier å få med meg det meste som blir skrevet her så, kan ikke si jeg husker en link som inneholdt noe sånt. Hvis du husker hva som stod i innlegget er det jo bare å søke etter det så finner du det nok.

Det går flere serier åp tv om unge gravide. Serien Unge mødre for eksempel, også så jeg en reklame på kanalen FEM om ei jente som ble gravid når hun var 14. Du kan jo foreslå det for kameraten din. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...