Ollorca Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Project 64 durer på Zelda Ocarina of Time den første skoleøkta. Trodde seriøst vi hadde mate, men så finner jeg ut at vi ikke har det allikevel! Bitches! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da har jeg fått tilbake PS2'n min fra en kamerat og vi har ingen lærer og er ferdig med alt, så vurderer å ta den fram og spille litt. Ellers er jeg overaskende våken til å ha sovet totalt 5 og en halv time i helga. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Trodde jeg var en halvtime for sent på jobb i dag, men når jeg kom hit er det ingen her. Deilig at det er flere enn meg som er seint ute. ...Eller så er du ein halvtime for tidlig ute? Ti poeng til deg. Han jeg skulle jobbe med hadde ikke nummeret mitt så han fikk ikke sagt ifra og sjefen gikk tom for strøm på fisketur i går så han fikk heller ikke beskjed. Ble iallefall en rolig morgen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg er ferdig med Assassin's Creed 2. Det var awesome. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har linken til den siden med virkelig unge, gravide jenter som ble postet her her om dagen? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da var eg heime frå skulen, og eg føler meg utruleg kvalm... Håper det går over i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har linken til den siden med virkelig unge, gravide jenter som ble postet her her om dagen? ... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har linken til den siden med virkelig unge, gravide jenter som ble postet her her om dagen? ... ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det går fint, Shampoo, jeg liker og å se på unge, gravide jenter. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Blæh, akkuart kommet hjem fra legen og må begynne på kur som ibbebærer at jeg må ta en pille, og da kan jeg ikke spise de neste to timene. Jeg sulter! Fikk Modern Warfare 2 i posten, men den kan jeg ikke åpne siden det er julegave, og selvfølgelig har ikke cod4 kommet enda... Utrolig at det tar kortere tid å få tilsendt noe fra Canada enn fra Oslo! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Blæh, akkuart kommet hjem fra legen og må begynne på kur som ibbebærer at jeg må ta en pille, og da kan jeg ikke spise de neste to timene. Jeg sulter! Kur for hva? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Heter noe som sånt som bronkitt. Fra lommelegen: Bronkitt er en infeksjon i luftrør og bronkier (luftrørsgreiner). Som oftest skyldes akutt bronkitt virus, men bakterieinfeksjoner forekommer også.Hoste er det vanligste symptomet. I begynnelsen er den gjerne tørr, men i løpet av noen dager er det vanlig å få økt slimproduksjon med oppspytt og slimhoste. Sårhet i brystet (bak brystbeinet) er vanlig. Noen får feber Har gått en uke nå og følt meg drit (vært borte fra skolen i en uke) så greit å starte en behandling... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Bronkitten herjer i Drammen, flere av mine venner har også. Edit: Svinebronkitten mente jeg selvfølgelig. Endret 23. november 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når jeg våknet til at det ikke var noe frokost i huset, så løp jeg til posten og vekslet en hentelapp med en pakke som inneholdt en eske Coco Pops. Awesome. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Pøkk. Jeg rekker ikke trening i dag heller. Jaja. Får spilt ferdig Assassins Creed 2 iallefall. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har en god dose pøkk selv å komme med, jeg hadde helt glemt at det var foreldremøte på jobben i dag så jeg må tilbake til Jessheim før klokka 7. Altså må jeg dra kvart på 6. Og jeg er så forbanna trøtt og sulten. Og på torsdag er det personalmøte og på fredag er det julebord. Men akkurat dèt gleder jeg meg til. 15 damer og meg ^_^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Når jeg våknet til at det ikke var noe frokost i huset, så løp jeg til posten og vekslet en hentelapp med en pakke som inneholdt en eske Coco Pops. Awesome. En eske Coco Pops og tonnevis med underholdning! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lurer på hvordan det kan ha seg at jeg har fikk en påminnelse om sesjon i morra på mobilen, uten å ha fått noen som helst form for varsel tidligere. Ikke vet jeg når jeg skal møte opp i hovedstaden heller. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som har linken til den siden med virkelig unge, gravide jenter som ble postet her her om dagen? ... ... ... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Prikk.. prikk.. prikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå