Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde jeg var en halvtime for sent på jobb i dag, men når jeg kom hit er det ingen her. Deilig at det er flere enn meg som er seint ute.

...Eller så er du ein halvtime for tidlig ute? :p

Ti poeng til deg. Han jeg skulle jobbe med hadde ikke nummeret mitt så han fikk ikke sagt ifra og sjefen gikk tom for strøm på fisketur i går så han fikk heller ikke beskjed. Ble iallefall en rolig morgen.

Lenke til kommentar

Blæh, akkuart kommet hjem fra legen og må begynne på kur som ibbebærer at jeg må ta en pille, og da kan jeg ikke spise de neste to timene. Jeg sulter!

Fikk Modern Warfare 2 i posten, men den kan jeg ikke åpne siden det er julegave, og selvfølgelig har ikke cod4 kommet enda...

Utrolig at det tar kortere tid å få tilsendt noe fra Canada enn fra Oslo!

Lenke til kommentar

Heter noe som sånt som bronkitt. Fra lommelegen:

Bronkitt er en infeksjon i luftrør og bronkier (luftrørsgreiner). Som oftest skyldes akutt bronkitt virus, men bakterieinfeksjoner forekommer også.

Hoste er det vanligste symptomet. I begynnelsen er den gjerne tørr, men i løpet av noen dager er det vanlig å få økt slimproduksjon med oppspytt og slimhoste. Sårhet i brystet (bak brystbeinet) er vanlig. Noen får feber

Har gått en uke nå og følt meg drit (vært borte fra skolen i en uke) så greit å starte en behandling...

Lenke til kommentar

Har en god dose pøkk selv å komme med, jeg hadde helt glemt at det var foreldremøte på jobben i dag så jeg må tilbake til Jessheim før klokka 7. Altså må jeg dra kvart på 6. Og jeg er så forbanna trøtt og sulten.

Og på torsdag er det personalmøte og på fredag er det julebord. Men akkurat dèt gleder jeg meg til. 15 damer og meg ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...