Lakus Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Høres ut som en flott kveld. Sitter å spiller Assassins Creed 2 enda jeg. Slutta 04:30 i natt og startet igjen i to-tiden i dag. Huff. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg trøster meg med at fyren som prøvde å spike drikken min endte opp med fire knekte ribbein og en knekt nese som takk. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Interessant. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du må nok fortelle mer ^^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvordan definerer man BNP (bruttonasjonalprodukt) på en måte som gjør at alle skjønner det (tiendeklasseelever)? For å være helt ærlig skjønner jeg det ikke helt selv, da jeg har fått ulike forklaringer fra Wikipedia, lærer og andre nettsider. Er det alle pengene et land bruker? Er det enkelt og greit overskuddet - fortjeneste minus utgifter? Enkel definisjon? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du må nok fortelle mer ^^ Vel, når man har masse guttevenner og fremdeles er bevisst nok til å peke ut duden som prøvde å få i deg daterapedrugs blir ikke de særlig fornøyde. Altså, Erlend og Eirik er ikke særlig høye på pæra til å være superkjente. De er rimelig down to earth hyggelige gutter. De ble ikke en gang sure for at jeg kastet opp i skoene deres. Hvordan definerer man BNP (bruttonasjonalprodukt) på en måte som gjør at alle skjønner det (tiendeklasseelever)? For å være helt ærlig skjønner jeg det ikke helt selv, da jeg har fått ulike forklaringer fra Wikipedia, lærer og andre nettsider. Er det alle pengene et land bruker? Er det enkelt og greit overskuddet - fortjeneste minus utgifter? Enkel definisjon? Verdien av alt som produseres i et land. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Fullførte nettopp Modern Warfare 2. Begynnelsen av spillet var ganske kjedelig med bare skyting, men historien bygget seg oppover. Jeg gir spillet en god 11/10 til tross av at det var litt kjedelig i begynnelsen. Sitter å hører på 'Till I Collapse av Eminem og chiller. Feiret slutten med å lage ny PSN, TheEpicKnight. På den forrige, HCGamer97, var ikke jeg så god. Men utrolig nok fikk jeg en killstreak på 7 i min 2. kamp. Og det skal jeg si deg, det har aldri skjedd i MW2 eller COD4. Denne helgen helgen har jeg overnattet med en venn. Han er ganske god i CoD. Har ikke skaffet seg Modern Warfare 2 ennå, men han får det om tre uker. Husker ikke helt hvorfor ikke han kunne få det nå, men whatever. The Epic Knight. Out. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har du plutselig tilgang til pc igjen nå HCG? Jeg skal på jobb i morgen. Gleder meg. Håper vi har fått noen plakater av AC2, da skal jeg spørre sjefen min om jeg kan få en. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, ladderen min har blitt fikset. Har mange fått mange forferdelige timer uten PC-en. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg tror jeg hadde dødd om det hadde skjedd meg. Jeg har jo den gamle stasjonære som står her men hastigheten på den er 64kbit... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Pokkers GameSpy og drittconnection. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Deheee gamespy. Må gjøre ferdig egentrenigs-sluttvurdering nå. Altså angående egentrening hjemme fra skolen som jeg skulle ha gjort. Btw: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Haha, den videoen var deilig å se på. I natt blir enda en kort søndag-til-mandags-natt da jeg aldri klarer å gjøre meg ferdig med søndagspillinga før lagt utpå kvelden. Har iallefall fått gjort meg nesten ferdig med Assassins Creed 2 nå og etter en liten episode med That 70`s Show er det natta for Lakus. Grøss, det blir bare 5 timers søvn. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dunno om dette er old news, men Pimp My Gun er awesome tidsfordriv! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Trodde jeg var en halvtime for sent på jobb i dag, men når jeg kom hit er det ingen her. Deilig at det er flere enn meg som er seint ute. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Trodde jeg var en halvtime for sent på jobb i dag, men når jeg kom hit er det ingen her. Deilig at det er flere enn meg som er seint ute. ...Eller så er du ein halvtime for tidlig ute? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg skal aldri mer stole på åpningstidene til skolens kantine. "Åpningstider: 07:45 - 15:45". De åpnet ett over åtte, og jeg fikk plutselig veldig dårlig tid med å få med meg kaffen min og nå norsktimen. Bitches. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå