Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke svineinfluensavaksinen, sesonginfluensavaksinen. Viruset muterer så lett at det er en ny vaksine årlig. Og jeg sier jo at jeg ikke snakker om DIN person, jeg bryr meg ikke om at du er for drittsekk til å tenke at det finnes noen som trenger beskyttelsen og ikke har muligheten til å få det på annen måte enn flokkbeskyttelse, jeg snakker om vaksinemotstandere av denne typen. Forøvrig er ikke "svineinfluensaen" noe nytt. USA hadde et stygt utbrudd på 70-tallet hvor vaksinen tok livet av flere enn sykdommen. At folk nekter å innse at det har skjedd drastiske ting i medisinens verden siden den gang er dessverre ikke bare deres problem. At foreldre med barn som har astma, diabetes eller andre ting som plasserer dem i risikogruppen nekter å vaksinere både seg selv og barna er en blanding av idioti og egoisme. "Jeg regner med at alle andre vaksinerer seg og beskytter barnet mitt på den måten"-holdningen som gjelder spesielt MMR-vaksinen.

Er det en grunn til og bruke milliarder av kroner for og lage en ny vaksine mot influensa vert år? Som sagt så har det dødd litt over 7000 på verdensbasis, det som foregår i vesten kalles massehysteri. De som går rundt og tror alle blir og dø om vi ikke vaksinerer hele nasjonen er "litt" naive. Er ikke svineinfluensaen noe nytt? Har det vert flere utbrudd som har gått umerket forbi? Ser at denne diskusjonen ikke fører noe sted så jeg tror vi kan prøve og ståppe nå :p Ingen vits og plage SO med dette.

Lenke til kommentar

Been there, did not do that.

Successful troll is successfull.

Når jeg leser igjenom nå ser det ut som jeg troller, men jeg er 100% seriøs.

Xboxen min henger seg mye, den kan ikke spille sånn halvparten av spillene mine også bråker den som en støvsuger. Så jeg hater den.

Derfor bare tørnet jeg og kastet den ut av vinduet.

Lenke til kommentar

fått et litt sykt problem med ipoden touchen min.

Den er helt sooma inn, så jeg får jo ikke gjort en drit med den. Har selvsakt prøvd å skru den av på men det funker ikke. Noen som veit hva det er?

Om det er det jeg tror det er vil det hjelpe å double-tappe skjermen med tre fingre.

Lenke til kommentar

Jeg husker en gang kameraten min slo i filler sin Playstation med lyspistolen når han satt og spilte VirtuaCop. Han har kort lunte den dag i dag og han satt forholdsvis nær konsollen sin, så at det gikk som det gjorde er ikke så overraskende. Men gadd du seriøst koble fra alle kabler, gå bort til vinduet, åpne det for å unngå å knuse det og så lempe boxen ut?

Tror jeg hadde sendt meg selv på reperasjon først.

Lenke til kommentar

Personlig opplever jeg at strømkabelen på boxen faktisk sitter godt festet på boxen og jeg må klemme på de to klemmene for å få den ut. Mulig det er jeg som er overforsiktig og redd for RROD (og har man intensjoner om å kaste boxen ut av vinduet bryr man seg kanskje ikke så mye om akkurat dèt).

Jo da, et åpent vindu er jo en mulighet, men det må jo i tilfellet ha stått på vidt gap nå midt i november. Uansett, samma for meg, jeg banner heller høyt og skrur av når det går dårlig. Om det er nødvendig gir jeg kontrolleren en omgang også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...