Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske vi nektet vaksinemotstandere all moderne medisin. "Ørebetennelse? SPIS EN ROT OG TA VITAMINER. Det hjelper sikkert."

Og at alle sykepleiere som nekter å motta vaksiner og slikt burde permitteres uten lønn når det skjer slike ting.

"Nei, jeg vil ikke ta vaksinen."

-Nehei. Da permitteres du uten lønn for å sikre kvalitet i behandling og sikkerheten til pasientene våre, effective immediately.

Skulle sett hvor mange som var kjemperedd for de superskumle bivirkningene da. Dumme kjerringer.

Fullstendig enig. Alvorlig talt, fakkeltog mot ei vaksine? Det er jo bare tilbakestående.

Lenke til kommentar

Enig med dere liksom, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om dem. Så lenge det ikke er helsepersonell osv som ikke vil ta den. De er jo der for å gjøre folk bedre, ikke for å potensielt være en vertskropp for the sickness å bruke som mellombase.

Men nå er det helg. Jeg tok ikke engang telefonen når sjefen ringte meg nå i stad. Helg er helg.

(Hvis du leser dette så tøffer jeg meg bare. Jeg rakk ikke telefonen)

Lenke til kommentar

Den 21. betyr for meg at jeg må kjøpe nytt månedskort på bussen.

Kveldens spontane filmanbefaling: The Breakfast Club.

Ikke engang nøl med å se den. Perfekt fredag/lørdagsfilm og også en av mine all-time favoritter.

The Breakfast Club er en meget god klassiker ja. Var litt skeptisk helt i starten første gang jeg så filmen, men litt etter litt ble jeg mer og mer oppslukt av filmen. Underholdende historie, fine karakterer, jevnt over bra skuespill og god musikk. Må samtykke i anbefalingen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...