Cloudemyx Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Lol. Dønskitoppen. Litt av et sted det. I dag skulle vi liksom på stor handletur. Nå er klokka snart 2 og mamma og søstere ligger fortsatt og sover... <_< *sukk* Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hm, eg kom på at vi skal ha ei oppgåve om ein forfattar, men klarar ikkje bestemme meg for om eg vil ha Sir Arthur Conan Doyle eller Charles Dickens. Har alltid hatt lyst til å lese Dickens, men bøkane vi har er på så ufatteleg gamal engelsk at eg rett og slett ikkje skjønner orda :S Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg skulle ønske vi nektet vaksinemotstandere all moderne medisin. "Ørebetennelse? SPIS EN ROT OG TA VITAMINER. Det hjelper sikkert." Og at alle sykepleiere som nekter å motta vaksiner og slikt burde permitteres uten lønn når det skjer slike ting. "Nei, jeg vil ikke ta vaksinen." -Nehei. Da permitteres du uten lønn for å sikre kvalitet i behandling og sikkerheten til pasientene våre, effective immediately. Skulle sett hvor mange som var kjemperedd for de superskumle bivirkningene da. Dumme kjerringer. Fullstendig enig. Alvorlig talt, fakkeltog mot ei vaksine? Det er jo bare tilbakestående. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Enig med dere liksom, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om dem. Så lenge det ikke er helsepersonell osv som ikke vil ta den. De er jo der for å gjøre folk bedre, ikke for å potensielt være en vertskropp for the sickness å bruke som mellombase. Men nå er det helg. Jeg tok ikke engang telefonen når sjefen ringte meg nå i stad. Helg er helg. (Hvis du leser dette så tøffer jeg meg bare. Jeg rakk ikke telefonen) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg kjøpte noe som inneholder så mye awesomesauce at det renner over og skaper oversvømmelse i Himalaya om onsdagen. Hva det er får dere vite når jeg får det - med et bilde av meg selv og det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Yayz, MI-beta oppe. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 I got picture of you. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg kjøpte noe som inneholder så mye awesomesauce at det renner over og skaper oversvømmelse i Himalaya om onsdagen. Hva det er får dere vite når jeg får det - med et bilde av meg selv og det. Du har kjøpt The Wolf Sweater!? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Når kom Mine Innlegg? :o Endret 20. november 2009 av Mattulf Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Noen som syntes jeg burde starte en karriere, når det gjelder tegneserier? Endret 20. november 2009 av Mattulf Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Win. Send den til Microsoft og tjen litt cash! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kom akkurat på at det er den 21. i morgon Det betyr at eg skal på Kings of Convenience konsert i Griegsalen Gler meg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg kjøpte noe som inneholder så mye awesomesauce at det renner over og skaper oversvømmelse i Himalaya om onsdagen. Hva det er får dere vite når jeg får det - med et bilde av meg selv og det. Jeg vet hva det er ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Den 21. betyr for meg at jeg må kjøpe nytt månedskort på bussen. Kveldens spontane filmanbefaling: The Breakfast Club. Ikke engang nøl med å se den. Perfekt fredag/lørdagsfilm og også en av mine all-time favoritter. http://www.youtube.com/watch?v=pgRmwXYMIFw Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg vet hva det er ^_^ Om du hvisker det til meg, skal du få sjørøvermuffins. Endret 20. november 2009 av bazukh Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Om du ikke sier det skal du få ett poeng. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Den 21. betyr for meg at jeg må kjøpe nytt månedskort på bussen. Kveldens spontane filmanbefaling: The Breakfast Club. Ikke engang nøl med å se den. Perfekt fredag/lørdagsfilm og også en av mine all-time favoritter. The Breakfast Club er en meget god klassiker ja. Var litt skeptisk helt i starten første gang jeg så filmen, men litt etter litt ble jeg mer og mer oppslukt av filmen. Underholdende historie, fine karakterer, jevnt over bra skuespill og god musikk. Må samtykke i anbefalingen! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 The Breakfast Club er kul, ja. Men den slutten er bare så.. eh.. IDIOTISK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå