AltF4 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Left 4 Dead 2 reklame på TV3 er jo litt morsomt. Mindre morsomt er det at låta Electric Worry av Clutch blir brukt, men er ikke på Spotify. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Ugh, Leliana er jo den værste karakteren (hvis du ser bort fra Wynne) Heilt ueinig! Sten er den verste, Leliana er heilt klart den beste. Og Wynne er genial taktisk sett. Korleis kan du seie at Leliana er den verste, forresten? For å gjøre det klart, jeg snakker om personlighet og ikke hvilken nytte de har. Synes Wynne er værst fordi hun er rett og slett døll. En kjedelig bakgrunn, rollen hun har i spillet er unødvendig (trenger ingen bestemor som passer på meg i et RPG) og samtalene er kjedelige. Kan vel egentlig være enig med at Sten er kjedeligere enn Leliana, men jeg føler likevel at han har mye mer potensiale. Bakgrunnen hans er "eksotisk" (han er tross alt en qunari), det er i utgangspunktet mye man kan synes er rart om han (den tingen som skjer med han før du møter han for eksempel), og han er mye mindre forutsigbar en mange andre karakterer. Han blir dessverre litt ruinert av få dialoger. Det virker som BioWare egentlig bare har driti litt i han. Leliana lider av litt av det samme som Wynne. Hun er en kjedelig person som er veldig forutsigbar og hun er så "ordentlig". Personligheten skiller seg ikke ut i det hele tatt. Bakgrunnshistorien hennes er litt interessant, men det blir for enkelt. "Hei, jeg heter Leliana. Jeg kommer fra en fin by og snakker av og til med fransk aksent, og i tillegg har jeg vært spion." Derfor Endret 19. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Se der, så meget mye bedre! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Assassins Creed 2 var litt meh. Det vil si at alt som er videreført og utviklet fra det første spillet er like kult som før, men personene og historien var meh. Discuss. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Torsdag Kveld fra Nydalen har nådd en ny topp. Ser egentlig ironien i at Robert Gustavsson ikke var særlig morsom, men Varg Veum-parodien og avslutningslåta var tidenes beste. Left 4 Dead 2 reklame på TV3 er jo litt morsomt. Mindre morsomt er det at låta Electric Worry av Clutch blir brukt, men er ikke på Spotify. http://www.youtube.com/watch?v=kx6FV2qR2TY Clutch er faktisk et knakende fett band! Endret 19. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har ikke prøvd det, men er skeptisk til det. Tror ikke jeg blir å kjøpe det Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Torsdag Kveld fra Nydalen har nådd en ny topp. Ser egentlig ironien i at Robert Gustavsson ikke var særlig morsom, men Varg Veum-parodien og avslutningslåta var tidenes beste. Varg Veum parodien var konge! Håper den havner på Youtube. Jeg skal på handletur i morgen. Kommer vel til å være borte hele dagen tenker jeg. Nå må jeg bare få mamma til å overføre penger til kortet... Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 "The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience." - Frank Herbert Og med det sier jeg god natt! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Torsdag Kveld Frå Nydalen var relativt morosam, og Varg Veum parodien var hysterisk morosam. Ugh, Leliana er jo den værste karakteren (hvis du ser bort fra Wynne) Heilt ueinig! Sten er den verste, Leliana er heilt klart den beste. Og Wynne er genial taktisk sett. Korleis kan du seie at Leliana er den verste, forresten? For å gjøre det klart, jeg snakker om personlighet og ikke hvilken nytte de har. Synes Wynne er værst fordi hun er rett og slett døll. En kjedelig bakgrunn, rollen hun har i spillet er unødvendig (trenger ingen bestemor som passer på meg i et RPG) og samtalene er kjedelige. Kan vel egentlig være enig med at Sten er kjedeligere enn Leliana, men jeg føler likevel at han har mye mer potensiale. Bakgrunnen hans er "eksotisk" (han er tross alt en qunari), det er i utgangspunktet mye man kan synes er rart om han (den tingen som skjer med han før du møter han for eksempel), og han er mye mindre forutsigbar en mange andre karakterer. Han blir dessverre litt ruinert av få dialoger. Det virker som BioWare egentlig bare har driti litt i han. Leliana lider av litt av det samme som Wynne. Hun er en kjedelig person som er veldig forutsigbar og hun er så "ordentlig". Personligheten skiller seg ikke ut i det hele tatt. Bakgrunnshistorien hennes er litt interessant, men det blir for enkelt. "Hei, jeg heter Leliana. Jeg kommer fra en fin by og snakker av og til med fransk aksent, og i tillegg har jeg vært spion." Derfor At Wynne er kjedeleg er eg ganske einig i, men samtidig så føler eg at karakteren min (eg lever meg veldig inn i rollespel) ser ting på eit litt anna perspektiv ofte etter å ha snakka med ho. Leliana, for det første så elsker eg stemma hennar , syns eg har ei veldig spennande fortid. Og så syns eg også at ho er den karakteren som er en mest ekte. Alistair kaster ting vekk med dårlege vitsar og er eigentleg ein så veldig følsam person, mens Morrigan er dotra til ei skummel heks som bur i ei sump blir for kjedeleg syns eg. Eg må seie at eg syns forhistoriane til t.d. Alistair og Morrigan er meir forutsigbare enn Leliana si var. Med Sten er eg einig, det verker som om han berre blei laga for å vere ein relativt god DPS tidleg i spelet, uten noko skikkeleg bakgrunn eller historie. Edit: Viss eg bytta nick til Leliana, ville folk likevel savna flosshatten da (kan vere eg misforstod innlegga, men det verka som om nokon savna flosshaten) Endret 19. november 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Glemmer alltid å se Torsdag kveld fra Nydalen-greiene, har sett én episode eller noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg er hjemme. Skole i morgen blir ... interessant. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Yay. Streik på skolen i andre time. Som betyr at jeg har første time; jeg har tredje time men fri i andre time. Yay. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Huff. Jeg skulle ønske folk fikk øynene opp og forsto at det ikke er svineinfluensaen per dags dato man er redde for, men mutasjonen som kan komme hvis folk velger å ikke vaksinere seg (som da bremser ned sjansen for mutering). Istedet skal de stole på navnløse kilder på internett og bøker, og hyre advokater til å få frem "the truth, and nothing but the truth". Jeg kunne ha forstått at dette er en handling av bekymrede foreldre, men når følgende sitat; "At vi blir overbevist om at de trenger det. Og det blir vi ikke. Derfor skal våre barn ikke vaksineres," plopper ut, da rister jeg bare på hodet.Skråsikkerhet er det første skritt mot (nerdmodus) EPIC FAIL. At hun attpåtil gjemmer seg bak jobb-tittelen sin som sykepleier gjør det hele enda verre for min del, en sykepleier burde vite bedre enn å fare med navnløse kilder. - Vi tror ikke på de anbefalingene som helsestasjonen og fastlegen kommer med. Vi stoler meg på de kildene vi har, sier mamma Cathrine. - Hvilke kilder er det? - Vi har lest på internett og i bøker og annet. Svineinfluensaen er hauset opp. Den er ikke farligere enn vanlig influensa, slår hun fast mens samboeren legger til: - Det er mange som dør av vanlig influensa hvert eneste år også. . Suit yourself. Endret 20. november 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 http://www.youtube.c...h?v=kx6FV2qR2TY Clutch er faktisk et knakende fett band! Clutch har mykje bra, og den songen er jævlig feit. Stort pluss for at han som speler munnspel tar heilt av Såg dei live i fjor ein gong var det vel, veldig bra konsert ^_^ Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Suit yourself. Jeg kan forstå at utvalgte amerikanere skal være skeptisk til ei svineinfluensavaksine ettersom sist gang svineinfluensa "herjet" i amerika på 70-tallet, så drepte vaksinen flere folk enn selve influensa gjorde, men dette var i et annet land, for snart et halvt århundre siden. Det er ingen saklig grunn til at noen av våre landsmenn skal bekymre seg per dags dato, men problemet er at antivaksinasjonsgjengen er de samme typene som tror på og promoterer alskens konspirasjonsteorier, hvis samtlige er importert fra amerika og konvertert til norske forhold, og dette gjelder da selvfølgelig også vaksinefrykten. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eg har vaksinert meg, ikkje fordi eg er redd for å dø, men for å vere på den sikre sida. Eg trur at grunnen til at heile Noreg skal vaksinerast berre er staten sin måte å hindre eit massehysteri som under fugleinfluensa (som aldri kom hit, vi berre drap mange fuglar) Det skader få å vaksinere seg, så kvifor ikkje gjere det? Skader aldri å vere på den sikre sida. PS: Bytta tilbake til flosshatten, savna den litt sjølv... Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hadde engelsktentamen i dag. Måtte "bryte" og dra hjem før jeg var ferdig fordi jeg har så ekstremt vondt i hodet. Var syk helt fram til tirsdag denne uken, og har hatt vondt i hodet hele uken nå, men det toppet seg virkelig i dag. Dumt, men når du har så vondt i hodet at det føles som at rommet vugger frem og tilbake så er det ikke så mye å gjøre. (og så går jeg på forum når jeg kommer hjem Får legge meg litt nedpå) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Auch :S Er sjølv heime frå skulen i dag fordi eg føler meg så dårleg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg skulle ønske vi nektet vaksinemotstandere all moderne medisin. "Ørebetennelse? SPIS EN ROT OG TA VITAMINER. Det hjelper sikkert." Og at alle sykepleiere som nekter å motta vaksiner og slikt burde permitteres uten lønn når det skjer slike ting. "Nei, jeg vil ikke ta vaksinen." -Nehei. Da permitteres du uten lønn for å sikre kvalitet i behandling og sikkerheten til pasientene våre, effective immediately. Skulle sett hvor mange som var kjemperedd for de superskumle bivirkningene da. Dumme kjerringer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 En gang stalker, alltid stalker. http://www.1881.no/Katalog/Tor-Steinar+Nastad+Tangedal_S106091489/?query=414+71+909&qt=8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå