Snurreleif Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 En episk feil utført av Lånekassen much? Kjæresten fikk beskjed på status siden sin på Lånekassen.no at hun var blitt innvilget ca 23.500 kroner på høstpartiet, og ca 27.900 på vårpartiet. Klokken 3 ringte hun meg derimot (fortvilt forståelig nok) og fortalte at på lappen hun fikk på skolen sto det at hun kun hadde fått innvilget 7.000 fra perioden 15.08 til 15.11, mens på vårpartiet har hun fått ca 11.000. Grunnstipendet som hun alltid har hatt i mellomtiden sto det kroner 0.- på, så dette håper jeg er enten en bommert av Lånekassa eller en misforståelse fra vår side, for man kan jo ikke forvente at en student skal kunne leve på 1800 kroner måneden.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Trodde jeg kom til å få AC2 senere enn resten av dere.. men jeg kjøper det i hovedstaden i morgen og får det samtidig som dere? Awesome! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du du kjøper det i morgen og får det samtidig som oss som kjøper det på release (i dag)? Logic is broken. At lesst i can has it now. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Assassin's Creed 2 kommer 19. november sier Gamer, wikipedia sier [eu] 20. november, computer and video games sier 20. november, vgreleases sier 20. november.. Jeg vet ikke hva jeg skal tro mer. :< Du har glitchet deg forbi Wikipedia sin logikk og brukt Gamer sin? Awesome. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 HJELP!! ASSASSIN'S CREED TO ER PÅ NORSK!!?!?!?!! hvordan forandrer jeg til engelsk Lenke til kommentar
Erik Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Skifter "Location" til UK eller US. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Tuller du? Har de dubbet AC2 også? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Irriterer meg grovt over at jeg må skifte lokale på Xboxen fordi de har dubbet et spill. Hver gang jeg spiller Viva Pinata, Banjo-Kazooie eller (fra nå av) AC2 må jeg skifte til engelsk. Og tilbake til norsk hver gang jeg ønsker å treffe nordmenn i matchmakingen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Lol, seriøst? Norsk AC? Eller bare undertekster eller noe slikt? Uten å implementere en språkmeny om ikke annet? Jaja, da skal jeg vaffal vente til det handler i billighylla. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Er bare undertekstene som er på norsk om konsollen din er satt til Norge under regionsinnstillinger. Skift til England eller et annet engelskspråklig land og du er good to go. Tror virkelig folk at de har leid inn voice actors fra alle land spillet utgis i som skal dubbe det med en italiensk aksent? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nå dubbes enkelte spill på PS3 over til norsk så det er ikke godt å si. Jeg regnet ikke med at de hadde gjort det, i hvert fall ikke uten noe fuzz i norske aviser først. Norske undertekster er forøvrig ikke store problemet, er det vel? Eller det oversatt av samme programmet som oversetter Steam? Da kan det i tilfelle by på problemer... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Irriterer meg grovt over at jeg må skifte lokale på Xboxen fordi de har dubbet et spill. Hver gang jeg spiller Viva Pinata, Banjo-Kazooie eller (fra nå av) AC2 må jeg skifte til engelsk. Og tilbake til norsk hver gang jeg ønsker å treffe nordmenn i matchmakingen. På mitt Banjo-eksemplar nyttet det ikke en gang å ha på engelsk, Xboxen min har iallefall meny-skriften og alt på engelsk, men fortsatt er det norske-tekster i spillet. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kva syns folk om min nye avatar? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Sleng på en flosshatt, så er du inne på noe. Btw, artikkelfail: http://www.kjendis.no/2008/12/04/kjendis/hornmusikk/test/kake/3927100/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kva syns folk om min nye avatar? Vanskelig å se hva det er bilde av og ser derfor mest av alt ut som en brun klump med noen random fargelagte prikker. Dessuten er det ikke en flosshat slik jeg r vant til å se på fra deg og derfor faller den ikke i smak. Man skal ikke forandre avataren sin. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg liker den ikke Flosshatt, den er utydelig. Liker flosshatten. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du har heilt rett at den er for utydeleg. Det var forresten eit bilete av Grey Wardens frå Dragon Age: Origins. Kva med denne da? Leliana, min favorittkarakter i DA:O. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Ugh, Leliana er jo den værste karakteren (hvis du ser bort fra Wynne) Vel, smaken er som baken. Angående avataren er den kornete, jeg synes rektangler i avatar blir merkelig og det ser veldig "kuttet" ut. Vil ha tilbake flosshatten. Endret 19. november 2009 av Error Lenke til kommentar
psyched Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) *link fjernet av moderator* Håper det der strider mot rettningslinjene på forumet What has been seen.......... Du har heilt rett at den er for utydeleg. Det var forresten eit bilete av Grey Wardens frå Dragon Age: Origins. Kva med denne da? Leliana, min favorittkarakter i DA:O. Jeg måtte velge mellom Lelina og Morrigan i DAO. Enkelt valg, Morrigan. Endret 20. november 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Ugh, Leliana er jo den værste karakteren (hvis du ser bort fra Wynne) Vel, smaken er som baken. Angående avataren er den kornete, jeg synes rektangler i avatar blir merkelig og det ser veldig "kuttet" ut. Vil ha tilbake flosshatten. Heilt ueinig! Sten er den verste, Leliana er heilt klart den beste. Og Wynne er genial taktisk sett. Korleis kan du seie at Leliana er den verste, forresten? Hm, skal sjå om eg finn ein betre. *link fjernet av moderator* Håper det der strider mot rettningslinjene på forumet What has been seen.......... Du har heilt rett at den er for utydeleg. Det var forresten eit bilete av Grey Wardens frå Dragon Age: Origins. Kva med denne da? Leliana, min favorittkarakter i DA:O. Jeg måtte velge mellom Lelina og Morrigan i DAO. Enkelt valg, Morrigan. Viss du tenker taktisk er eg einig, det er synd, fordi det gjer at eg ofte må droppe Leliana/velgjer ho istadenfor nokon som kanskje kunne gjort ein betre jobb. Endret 20. november 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå