Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... forumet og Gamer.no har vært nede en liten stund. Hadde nok fint lite med nettet ditt og gjøre.

Om du ser lengre bak i tråden skrev jeg at jeg har hatt store problemer med mitt eget nett som ikke har fungert de siste ukene

Hva gjør folket? Selv er jeg skikkelig forkjølet og hjemme fra skolen tredje dag denne uka. Er helt jævlig å sitte i et stille klasserom å jobbe mens det renner fra nesa!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
*snip*

Jeg sier meg veldig enig med den venstre delen av signaturen din.

^_^

Harr. ^_^

Hva gjør folket? Selv er jeg skikkelig forkjølet og hjemme fra skolen tredje dag denne uka. Er helt jævlig å sitte i et stille klasserom å jobbe mens det renner fra nesa!

Jeg har stått opp en time før jeg måtte i dag, så jeg rekker og hente L4D før skole og jobb. Akkurat nå sitter jeg og spiser suppe til frokost. Namnam. ^_^

Lenke til kommentar

God dag forumet, og hvem er Bazukh? Har ikke hilst på (den) før.

Men skulle ikke AC2 komme i dag? Er det som det blir reklamert med rundt omkring da. Så vidt jeg vet er det 19. i dag og da skulle det komme ut. Ikke at jeg bør bry meg så mye, kjøper det ikke før i desember hvis jeg skal ha det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Da er jeg hjemme. Var hos tannlegen tidligere i dag. Når jeg kom på skolen hadde vi en halvtime undervisning, før vi fikk lov til å dra igjen. (Vi fikk tydeligvis lov til å gjøre tentamensforberedelser hjemme). :)

Var forresten på trafikalt grunnkurs i går, og skal dit igjen i dag. Hvorfor læreren må være en eller annen småsenil pensjonist er uklart, men det får nå være.

Forsåvidt har jeg det ganske likt som deg Paisley (har nylig vært syk i 7-8 dager), men jeg venter på Assassin's Creed 2!

Edit: @Eplefe: Det kommer i dag.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Nei, sant det, Ida. Jeg burde føle meg priviligert. :D

Ja, nemlig. Nesten så jeg vurderer å kjøpe det til 360, bare så jeg slipper å vente så jævla lenge.

Jau. *Hilse tilbake*

:)

Ugg. Vi skal installere Ubuntu nå, men jeg tror kanskje jeg var litt kjapp og tok av partisjonen til Windows. Og da må jeg installere begge på nytt. Arg? Jeg får krysse finga og håpe på det beste.

Lenke til kommentar

God dag forumet, og hvem er Bazukh? Har ikke hilst på (den) før.

*hilse på*

Sånn?

Ihi. Nå har jeg L4D2 :---D Jeg gleder meg virkelig til å komme hjem fra jobb i dag.

Gled deg :) Det er awesome!! (sorry at jeg brukte to utropstegn, da skal jeg ikke bruke noen i morra)

Random time:

Bruno er så dårlig at jeg vet ikke om jeg gidder å se den engang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...