Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har et spørsmål jeg ikke her helt sikker på hvor bør postes så jeg gjør det bare her:

Det har seg sånn at nettet hjemme hos oss er helt fucked og fungerer ikke i det hele tatt. Verken jeg eller min datakyndige far klarer å fikse dette så vi trenger professjonell hjelp til akkurat dette. Hvem bør man ringe om man trenger hjelp til dette, er det EB (som leverer nettet) vi bør ringe til eller er det firma som kan fikse dette for oss? Hadde virkelig satt pris på hjelp.

Og en annen ting: Hvor sikkert er det p kjøpe ting i nettbutikker mens man sitter på en ps3? (Noe jeg gjør nå og er det eneste som faktisk funker med mus og tastatur) Beklager skrivefeil, men som sagt er ikke en ps3 godt egnet for forumskriving

Lenke til kommentar

Kalte fyren i engelskstilen min for Gary Price MacTavish. Uffameg..

I demand 50% of the income due to copyright issues.

I fucking came!

http://www.hitthebitch.dk/

Hit that bitch!

Ble skikkelig sjokka på slutten. Var det seriøst? De oppfordrer oss til å slå noen for å "vinne" spillet, gir oss ingen muligheter til å si det er greit og alt er fint, så forteller de oss at vi tapte? Hvordan i heite vinner man?!

Lenke til kommentar

Vel, det har jo vært full panikk hos enkelte her (og andre forum) når forumet har vært nede, så jeg blir ikke overrasket lenger over folk som midlertidig tror at forumet er hele internett. Sier ikke at han/du gjorde det, men sånn generelt så er det et pussig fenomen.

Lenke til kommentar

Etter at en i klassen skrudde av det trådløse nettet på laptopen til læreren min på skolen i dag og hun lurte på hvorfor det ikke funket, så svarte jeg "Internett er nede for oppgradering - det kommer på igjen i morgen tidlig". Og hun kjøpte det.

Men men men... du... løy? :o :cry:

Lenke til kommentar

Er litt irritert nå. Har fått mail med hjem :( Vi laget tidslinje på skolen, og teipet den opp med brunteip på en murvegg (linja var ca 3m). Den datt selfølgelig ned iløpet av matfriminuttet. Da kom en lærer jeg hater nokså mye, Lisbeth (Lizbatz) og sa vi måtte ta den opp (den lå i gangen så folk ble å tråkke på den). Det var 5min igjen av friminuttet og jeg og noen kompiser spilte kort, drakk iste og spiste. Tidslinjen var til sammfunnsfagen og vi har ikke Lizbatz i sammfunnsfag, men vi skulle ha sammfunnsfag i kommende time. Jeg og 3 andre kompiser var satt til og rydde opp. Vi sa at vi ikke ville det siden det bare var 5 min igjen av friminuttet og om vi skulle begynne og rive i teip så ville hele greia bli revet i 2. Hun hadde heller ingen plan om hvordan linjen skulle, vi sa at vi burde vente 5 min på sammfunnsfag læreren vår slik at vi ikke ødela noe. Det ble litt diskusjon og kvervulering og 3 personer fikk melding med seg hjem mest sannsynlig en anmerkning (det var en som slapp unda). Hun tok 100% båndtenning. Føler at det hele bare var latterlig.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Så si det som det var til foreldra dine?

Det gjorde jeg fikk anmerkning og lærerene sendte mail til mamma fordi jeg sov på et gutterom da vi var på skoletur (det var forferdelig latterlig, da alle mine venner i klassen var gutter og jeg generelt har ca 90% guttevenner. Slemt å plassere meg på et jævla jenterom da). Mamma var enig med meg, sendte en sint mail tilbake til læreren, anmerkningen ble trukket og vi hørte aldri noe mer om det. :)

Lenke til kommentar

Yes, yes, yes, jeg vant 23,6 millioner kroner i UK NATIONAL LOTTERY!!!!! Alt jeg trenger å gjøre er å fylle ut et sjema med personopplysninger, og så får jeg pengene fra Sir George Arisson som er Online Co-ordinator! YEEEEEEEESSSSS, nå er jeg riiiiiiiik!!!!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...