AltF4 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Left 4 Dead 2 er så herlig at jeg får hakeslepp. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Siden aktiviteten her er så lav at man kan begynne å lure på om gamerchick-rasen faktisk har oppstått fra ingenting, så får jeg vel i et desperat forsøk prøve å "innføre" et tema: Har du en eller annen merkelig (u)vane, som du ikke har visst om før noen har påpekt den? Selv har jeg hatt mange merkelige uvaner opp gjennom årene. Kan vel blant annet nevne at jeg har hatt en tendens til å blunke veldig mye mens jeg snakker, stikke tunga ut av munnen når jeg er konsentrert og plutselig heve stemmen. Tydeligvis går jeg også rundt og snakker dialekt hele tiden Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg har en uvane til å bruke altfor mye penger på ting jeg egentlig ikke trenger, men som er awesomesauce allikevel. (Intern mellom meg og AltF4). Endret 17. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Folk påpeker at jeg er konstant awesome. Noen liker ikke det, fordi de blir usikre på seg selv. Også er jeg venn med Heidi Alexandra Olsen på Facebook. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Woot? Partyboy in tha house!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hmm.. er Sarah Palin USA's Heidi Alexandra? Hot på en rar måte, dum som et brød og latterlige ambisjoner.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvis et tre i skogen faller... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Politikklæreren vår tar helt av. REGJERINGEN ER AVHENGIG AV STORTINGETS TILLIT. "HVA. Innebærer. DET?" Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Uvaner? Folk hevder eg snakker veldig høgt... Da var eg ferdig med andre del av mattetentamen, og dermed er tentamen over for min del i år Fortsett ein del prøvar, t.d. relativt stor tyskprøve om ei veke, men no et et Polly Peanøtter, og slapper av Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Blir det noen gamer rekke på TG i år? Eller for å være mer detaljert TG 2010, bare så ingen tror jeg mener 2009. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg håper det blir en Gamer.no rekke i TG påsken totusenogni. Jeg må komme meg til TG til neste år. Det er rett og slett ingen grunn til å ikke gjøre det lenger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har en uvane til å bruke altfor mye penger på ting jeg egentlig ikke trenger, men som er awesomesauce allikevel. (Intern mellom meg og AltF4). ^_^ Jeg har hatt svineinfluensa siden onsdag. Og dermed egentlig gått på jobb for tidlig siden man skal være borte i 8 dager. Det blir egentlig ekstra ille med den jobben jeg har, da svineinfluensaen rett og slett kan kverke enkelte unger. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 The Plague Spreader AltF4? @Laland, jeg hadde jo tenkt meg på TG i år, har alltid vært noe i veien for det, i år egentlig at jeg har jobb uke da, men det får jeg skiftet på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 The Plague Embodied. Lurer på om jeg bør si i fra til sjefen eller ikke. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Vi skal til tg neste år, og vi har plass til to til. Dette er usikrede fakta, men fattern har gått med på å låne oss bilen(7 seter=4 gamere og utstyr). VI reiser fra Drammen. Edit: Og er der fra onsdag til søndag. Endret 18. november 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kalte fyren i engelskstilen min for Gary Price MacTavish. Uffameg.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Vi skal til tg neste år, og vi har plass til to til. Dette er usikrede fakta, men fattern har gått med på å låne oss bilen(7 seter=4 gamere og utstyr). VI reiser fra Drammen. Edit: Og er der fra onsdag til søndag. Kan jeg sitte på? Bor i Oslo. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 I fucking came! http://www.hitthebitch.dk/ Hit that bitch! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 La meg gjette Lakus, du bare slo og slo om igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå