Kiro Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Heldig du ^^ Det kan god være jeg har det neste time og. Naturfaglæreren hintet fælt om at han hadde et liv utenom skolen forrige time, så kunne godt være han ikke kom (like allways.) Er bare å vente... Endret 17. november 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vi har klassisk konsert på skolen. Er et lite symfoniorkester fra Danmark som er på besøk. Hadde vi hatt sånne konserter hver dag hadde jeg aldri spist i lunsjen... Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Mattetentamen i dag, ferdig med første del, andre del skal tas i morgon. Første del gjekk greitt. Edit: Gratulerer med dagen Erik Endret 17. november 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det var fryktelig koslig her ^^ Takk for gratulasjonene folkens! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Med fare for å stjele oppmerksomhet fra Erik, må jeg bare si at min bror førstkommende torsdag reiser til San Fransisco på vegne av NRJ. Turen er 100% betalt av Microsoft, og han skal intervjue og holde sendinger på en Xbox Live event. Det er ikke umulig at han dukker opp på Inside Xbox. Takk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ble bare veldig gira når jeg hørte om det.. det virker så uvirkelig! Det er pga sykdom på jobben og en heldig loddtrekning han får vite at han skal til statene, med to dagers forsvarsel! Når det er ferdig betalt av MS og dreier seg om Xbox er det bare en ren bonus. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 To dager? Da har han det rimelig hektisk med ambassaden! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det meste av papirarbeid etc. er a-okey siden vi skal til New York 22 desember, men litt hektisk blir det nok. Håper han får noen fancy ting til Live som han kan gi til sin bror.. =D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Kom nettopp hjem igjen fra glattkjøringa jeg har vært på i hele dag, og det var jo bare moro. Et par 360ér, hvor en av dem var i skikkelig James Bond-kjører-videre stil og litt slædding osv. Fun times. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er knallmoro! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Så hun derre Heidi Alexandra Olsen bloggebarbien på utdanningsmesse i dag.. Uffameg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Du så Heidi Alexandra IRL?! Wow! Det er jo en vaskeekte kjendis.. :o Endret 17. november 2009 av Laland Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Så hun derre Heidi Alexandra Olsen bloggebarbien på utdanningsmesse i dag.. Uffameg. De ser jo like ut alle sammen... Endret 17. november 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Du så Heidi Alexandra IRL?! Wow! Det er jo en vaskeekte kjendis.. :o Så henne live, ja, men greide å styre meg og ikke trygle om autograf. Så også en som lignet mistenkelig mye på Lakus (ikke at jeg har sett ham IRL, men har da sett noen bilder), som satt i maling og trykk-standen eller noe. Endret 17. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Driver ikke Lakus med maling da..? :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Gratulerer med dagen Erik! Balle, Steam har tullet det til igjen. Tror jeg kan håpe på at Left 4 dead 2 er ute nå? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Driver ikke Lakus med maling da..? :o Jo! Og jeg bare wtf lixm, jeg kan ikke bare gå bort til fyren og spørre om han heter Lakus på et nettforum... Så jeg droppa det. Stakk heller bort og satt på noen Rickroll's på Macene som sto der. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Hun har blogget om det også, gitt. EDIT: Uuuups, dobbeltpost.. Endret 17. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Gratulerer med dagen Erik Beklager dårlig aktivitet, all min tid har gått til Dragon age: origins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå