hvo91 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det bildet minnet meg om 2012, Som jeg forøvrig nettopp kom fra... God film!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Ikke så veldig morsom, du. EDIT: Planlegger å se den til helgen, er vel da jeg har tid. Endret 15. november 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har plutselig fått problemer med søvnen. Sover nesten ikke om nettene, utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg tar meg selv i å savne gjengen som snoozet på gulv og sofa og stoler hjemme hos meg. :< Det virker som mye lengre enn en uke siden dere dro, mine små sovemunchkins. Var en overraskende behagelig sofa også ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Veldig fornøyd med denne samtalen. Veldig ninja. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nesten Litt for mye episke samtaler om dagen... Dette er fra ASO Msn Chatten! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Håkon sier: jaja hopper nå i halmen, jeg da god natt! Emil sier: ligger i senga jeg nå Håkon sier: gærr nå ble jeg plutselig våken igjen litt.. viril ^^ Emil sier: Hahahaha Webcam chat du og jeg Håkon sier: du kan.. bruke mario? Emil sier: Så skal jeg ta av meg skallet bare for dine øyne Håkon sier: oh my lord nå får ikke jeg sove Emil sier: Hohohohoh om ikke carina går nå så veit ikke jeg nei... [c=20] Carina : ) [/c] har forlatt samtalen. Emil sier: hahahaha Håkon sier: damn Emil sier: Episk! Håkon sier: snakker om sola det er bare wow Emil sier: Dmn! Sykt man! Håkon sier: maad epic lxzm menmen.. får prøve å gråte meg i søvn, om ikke annet god natt! Emil sier: jeg kommer til å le meg i søvn jeg [c=20] Carina : ) [/c] er lagt til i samtalen. Emil sier: hei igjen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg tar meg selv i å savne gjengen som snoozet på gulv og sofa og stoler hjemme hos meg. :< Det virker som mye lengre enn en uke siden dere dro, mine små sovemunchkins. Aww.. var moro å baksnakke kjendisbloggere. Savner det jeg også ^_^ "HEIA BLOGGEN! ^_^"Var en overraskende behagelig sofa også ^^Sofaen er helt kosher. Jeg foretrekker sengen, av åpenbare årsaker. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det er så artig når man ikke lærer noe på skolen. Hurra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vi har en vikar nå som gir meg lyst til å slå henne i ansiktet med en fisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Begynner ikke på skolen før 11:40, jeg.. det er litt.. dritdeilig ^_^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ugg. Jeg hater deg litt nå. Oh, well. Jeg har i hvert fall fått installert nytt OS på laptopen. Selv om Spotify brekker hele tia. :---( Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Min skolegang fram til jul begrenser seg til å sitte foran en PC i den lune heim og skrive. Pluss noen veiledningssessions innimellom. 8D Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hmm... Jeg sitter faktisk bare her å venter på at jeg kan dra hjem jeg nå. Det skjer jo ingenting. Skal på kurs med jobben i kveld så er vel hjemme en eller annen gang i kveld/natt. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hor! Straumforsyninga i PCen min valgte å gå ut med eit smell i helga. Lukta godt svidd også, i tillegg til å nesten gi meg hjarteinfarkt. Satsar på at ikkje alt anna i maskina har takka for seg også, men har ein tendens til å bli ein del "følgefeil" når sånt skjer... <_< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Veldig fornøyd med denne samtalen. Veldig ninja. Haha ^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vi har en vikar nå som gir meg lyst til å slå henne i ansiktet med en fisk. Hva er poenget med å gi oss sånne opplysninger når du aldri sier hvorfor du vil gjøre noe mot personen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Herregud som det koster å ta taxi i Oslo for tiden. Natt til søndag for 2 uker siden så kosta det ca 530kr for hjem til meg fra Oslo. Så natt til søndag nå så fant vi limmosin vi tok samme vei, og i tilegg dro et annet sted for å hente noen jenter. Det kosta faktisk mindre enn hva det vil koste med taxi. Så hadde vi tatt taxi istede ville de kostet ca 800kr. Limmoen kosta i underkant av 700kr, og det var en cadillac-limmo i tilegg.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Med andre ord burde det være gode tider for limo-services? Jeg har en mandarin! Julen nærmer seg ubønnhørlig, og jeg er litt skremt av Lady Gaga. Ikke fordi hun er særlig skummel (ikke hele tiden, iallefall), men fordi jeg sitter og hører gjennom hele albumet til en VG-lista-artist og liker det. Ikke for at jeg er en gal fangirl eller noe, men den jenta tegner til å bli vår generasjons Madonna. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hun er rimelig usympatisk, det lille jeg har sett av henne. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er ikke noe innenfor min musikk. Men heller Lady Gaga enn Britney Spears liksom. Ikke at jeg hører på noen av delene, eneste grunnen til at jeg liker Gaga er fordi et av favorittbandene mine pleier å covre hennes "Poker Face". http://www.youtube.com/watch?v=F0NUPb3tGm8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå