Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som så Torsdag kveld fra Nydalen i går?

Jeg hadde håpet musikkvideoen "Samfunnet er dritt" lå ute, men har ikke funnet den. Den var ganske fantastisk men jeg lo det lille jeg kunne når han plutselig kom med "Jonathan from Spotify"!

Hvis du har lyst til å se det igjen kan du jo se reprisen som går 23.55 i kveld på tv2. Kommer etter Golden Goal.

Lenke til kommentar

Hjemme, endelig. Drama, drama, drama og atter drama. Savner den tiden det ikke var zå mange kvinnfolk til stede (litt ironisk kanskje, men, men.....ikke vondt ment mot noen av mine kjære venniner, som jeg er kjempe glad i, men blir litt ley). JA, jeg er litt berusset nå, men det bryr jeg meg ikke om. HAr tilog med mistet den elskede mobilen mitt(håper den ligger i bilen till han som kjørte oss hjem, eller har jeg problemer). Endte på et tidspu kt opp på fotballpuben der gamle menn, og invandrere prøvde seg, neimen så koselig. <_<

Fikk en åpenbaring i kveld angående likegyldighet, og liker det.

Nå trenger jeg søvn. Så god natt peeps! ^^ Håper virkeig eg ikke husker så veldig mye fra kvelden annet ennn den første delen (frem til kl.23) når jeg våkner i morgen. For det var ganske koselig, med hyggeølige folk.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha!

Jeg sjekket youtube seinest i går for å se om jeg fant den, men kom ikke opp på noen ting.

Ja, jeg syns det var artig selv. Har ikke sett så mye på det før, men tror jeg skal begynne å følge med nå. "Hva har du lagt i mössan" er til å le seg skakk av, og selv om ingen av imitasjonene er særlig bra er de alikevel artige. Særlig Hank von Helvete.

Lenke til kommentar

Runna MW2. Kort, men veldig veldig bra. What now?

Kom opp til meg med det så jeg kan runne det!

Var ikke pcen din fucka? Skal teste multiplayern nå.. Grundig :D

Jo, men så har jeg en herlig pappa som kjøpte en ny pc i går kveld.

Nå er jeg på ingen måte sikker på hvor du bor, kjære mammakamel i drammen, men regner med at din ellers kjedelige lørdag ville blitt betraktelig bedre om du hadde tatt en gåtur opp til meg med spillet smile.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...