Bruker-163290 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Runna MW2. Kort, men veldig veldig bra. What now? Kom opp til meg med det så jeg kan runne det! Var ikke pcen din fucka? Skal teste multiplayern nå.. Grundig Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som så Torsdag kveld fra Nydalen i går? Jeg hadde håpet musikkvideoen "Samfunnet er dritt" lå ute, men har ikke funnet den. Den var ganske fantastisk men jeg lo det lille jeg kunne når han plutselig kom med "Jonathan from Spotify"! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som så Torsdag kveld fra Nydalen i går? Jeg hadde håpet musikkvideoen "Samfunnet er dritt" lå ute, men har ikke funnet den. Den var ganske fantastisk men jeg lo det lille jeg kunne når han plutselig kom med "Jonathan from Spotify"! Hvis du har lyst til å se det igjen kan du jo se reprisen som går 23.55 i kveld på tv2. Kommer etter Golden Goal. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Nå legger jeg meg. Kjørte skuteren til en venn i en snøstorm tidligere og hadde ikke nubbsjans til å få den tilbake. Satser på å gjøre det i morgen tidlig, før trafikken tar av. God natt! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Høres deilig ut Skamfryser på vei til skolen på mopen om dagen, men har heller ikke særlig med vinterklær på . Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hjemme, endelig. Drama, drama, drama og atter drama. Savner den tiden det ikke var zå mange kvinnfolk til stede (litt ironisk kanskje, men, men.....ikke vondt ment mot noen av mine kjære venniner, som jeg er kjempe glad i, men blir litt ley). JA, jeg er litt berusset nå, men det bryr jeg meg ikke om. HAr tilog med mistet den elskede mobilen mitt(håper den ligger i bilen till han som kjørte oss hjem, eller har jeg problemer). Endte på et tidspu kt opp på fotballpuben der gamle menn, og invandrere prøvde seg, neimen så koselig. <_< Fikk en åpenbaring i kveld angående likegyldighet, og liker det. Nå trenger jeg søvn. Så god natt peeps! ^^ Håper virkeig eg ikke husker så veldig mye fra kvelden annet ennn den første delen (frem til kl.23) når jeg våkner i morgen. For det var ganske koselig, med hyggeølige folk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Første soppen ferdig til mitt pepperkake hus! Bli mange flere i morra smat begynnelse på huset! Det er det som ligger i planene i hvertfall! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Omg, jeg tror jeg brygger på noe nasty. Nyser konstant og snufser, har vondt i magen og sånn. Og. Og. Er trøtt. Kanskje jeg bare er pre-kaffe. Jeg er ikke alltid så kos pre-kaffe. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 I dag skal jeg ha så lite kontakt utenomverdnen som mulig. Skal bare kose med katten, og se på seriene mine. ^^ Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som så Torsdag kveld fra Nydalen i går? Jeg hadde håpet musikkvideoen "Samfunnet er dritt" lå ute, men har ikke funnet den. Den var ganske fantastisk men jeg lo det lille jeg kunne når han plutselig kom med "Jonathan from Spotify"! Her har'un. Faen så bra Nydalen var denne uken forresten. http://www.youtube.com/watch?v=E4O1sqtEOnU Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Takk skal du ha! Jeg sjekket youtube seinest i går for å se om jeg fant den, men kom ikke opp på noen ting. Ja, jeg syns det var artig selv. Har ikke sett så mye på det før, men tror jeg skal begynne å følge med nå. "Hva har du lagt i mössan" er til å le seg skakk av, og selv om ingen av imitasjonene er særlig bra er de alikevel artige. Særlig Hank von Helvete. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har oppdatert nynorskbloggen min, og trenger hjelp med å velge film. Plz? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Da kan det jo lønne seg å legge ut en link til innlegget? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Runna MW2. Kort, men veldig veldig bra. What now? Kom opp til meg med det så jeg kan runne det! Var ikke pcen din fucka? Skal teste multiplayern nå.. Grundig Jo, men så har jeg en herlig pappa som kjøpte en ny pc i går kveld. Nå er jeg på ingen måte sikker på hvor du bor, kjære mammakamel i drammen, men regner med at din ellers kjedelige lørdag ville blitt betraktelig bedre om du hadde tatt en gåtur opp til meg med spillet Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Blir Modern Warfare 2 låst til Steamkontoen min? Altså, det går ikke å registrere det på en annen bruker? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Må i tilfellet få tilgang til Steamkontoen din for å få spilt tror jeg. Nei med forbehold andre ord. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 En venninne har funnet mobilen min. YAY Nå er det bare å finne ut hvordan jeg skal få tak i den igjen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 En venninne har funnet mobilen min. YAY Nå er det bare å finne ut hvordan jeg skal få tak i den igjen. Hadde det gøy igår? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Da kan det jo lønne seg å legge ut en link til innlegget? Blogg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg skjønte ikke oppgaven ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå