Vaenas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sant, det må da finnes noe vi kan snakke om selvom. Men det blir først om en time eller noe nå, skal høre på noen foredrag fra klassekameratene mine. Om fotografer og fotografiske sjangere, jeg har ikke fått gjort oppgaven. Men jeg har i allefall legeærklæring på at jeg skulle holde senga i to uker. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja! Modern Warfare 2 er perfekt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg runna modern warfare 1 på veteran for første gang i går (inkludert high mile clup achiv.). Tipper at MW2 også oppfordrer til teit rushing og har uendelige fiender mange steder, altså ikke perfekt. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Så vidt eg veit er vel uendelig spawn fram til du når visse punkt ein av dei tinga som er forbetra (mao, fjerna) i MW2. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har faktisk MW2, men har ikke fått startet å spille på det enda. Tenker jeg kan prøve det litt i kveld. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg bor i Drammen, og kan låne deg konto og spillet til PC. Ps3 cant help. Kjøper MW2 imorra Har det til pc selv, men den er fucka for tiden. Blir vel til "overnatting" hos en kamerat som har kjøpt spillet de neste dagene Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Gjett om jeg forsov meg til kkiro time i dag kvart over 9:) Har sovet helt til nå... Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Oww, jeg som trodde jeg skulle bli frisk i dag! Har bare blitt værre nå Satser på at jeg føler meg bedre i løpet av dagen! Endret 13. november 2009 av Error Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Okey... La oss prøve da. Hva vil dere prate om? Snorre: Synest det er synd du ikke kan komme i kveld. Det gjør jeg og. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Så vidt eg veit er vel uendelig spawn fram til du når visse punkt ein av dei tinga som er forbetra (mao, fjerna) i MW2. Det, og den nådeløse granat-spamminga fra fienden. Veteran i MW2 = enklere enn Veteran i MW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hurra, endelig helg.. Planene for min del består av å slappe av/spille i dag, filmkveld i morgen, og søndagen skal jeg sove. Hva er planene deres? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg spiller Dragon Age: Origins. Kommer til å bruke mesteparten av helga til det. Vi skal ha taco i dag! Også har jeg en pose med bamsemums og en pose med lakris. + sjokolade med karamell inni og sjokolade med youghurt og bringebær inni. B) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Planer? Spille MW2 i kveld. Noe jeg sa at jeg skulle vente til desember med å kjøpe. Også skal jeg jobbe resten av helga. Lurte litt på å dra på en fest på lørdags kvelden, men da blir jeg så sliten når jeg skal på jobb søndag. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Runna MW2. Kort, men veldig veldig bra. What now? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Fy pokker jeg har hostet så hardt og mye de siste 3 dagene at jeg er støl i brystkassa og det gjør vondt å puste. At lungene kjennes ut til å være på størrelse med tennisballer hjelper ikke stort. Har da i hvert fall fått sett samtlige Batman-filmer mens jeg har vært hjemme fra jobb. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Runna MW2. Kort, men veldig veldig bra. What now? Kom opp til meg med det så jeg kan runne det! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Traumer! Oh livsvarige traumer! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 http://www.vgtv.no/?id=27234 Hahaha, Fanthomas er like bra som starten av sesong 1 nå ^^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Heldigvis tok det seg opp etter en elendig slutt på 1 sesong. Håper det holder seg! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Blir en skikkelig spillhelg. Kjøpte meg Killzone 2 i dag, og når jeg kommer hjem, ligger FIFA10 i postkassen, som jeg har vunnet i en konkurranse jeg ikke husker å ha deltatt i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå