Einride Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg er drit lei av at folk sier de har svineinfluensa uten å faktisk vite at de har hatt det. Jeg er sikker på at 7/10 av de som sier det bare har vanlig influensa. Stort sett alle som får influensa no har svineinfluensa. Kvifor skal det vere så vanskeleg å fatte? Du trur sikkert at svineinfluensa er ein eksotisk (og livsfarleg) sjukdom? Er vel gneistrande likegyldig om ein har hatt svineinfluensa eller ein annan type sesonginfluensa? For dei aller fleste er dei ganske like, sjølv om svineinfluensa er litt mildare hos mange. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sesonginfluensaen gjør jo ikke sitt skikkelige inntog før om 2 ukers tid. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 For dere som ikke har fått det med dere så har jeg starta et gasnke så åstort pepperkakehus prosjekt i natt Planleggingen er "godt" i gang og har i grunn ingen ide om jeg holder tidsskjema Link i signatur. Ellers så er det på tide og dra på jobb i 10-12 timer nå. Snakkes etterpå! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Å herregud. Tiden har gått fort i dag. Føles som bare noen minutter siden klokken var 08. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Stemning. I can has it. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Stemning. I can has it. En jeg var bodde på rom med under førstegangstjenesten mente det var altfor mange gode julesanger og for kort tid å spille de på. I oktober. Vi er fortsatt for tidlig ute ifølge meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jula starter jo ikke før man får fri fra jobben, men å glede seg til jul og å varme opp til jul blir jo noe annet. *sitter hos frisøren og venter på tur* Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 No fekk eg lyst på Borderlands Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det skjønner jeg godt. Det er et morsomt spill. I has cut hair. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg begynner å komme i julestemning allerede! Gleder meg virkelig sinnsykt mye til julen og all snøen nå! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Snø i byen er bare i veien. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Enig med deg der, Mokko. Snøen kan holde seg til fjellet! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) @ Lakus: You has weird facial expression. Jeg er ikke i julestemning. Blir ikke det før lille julaften. Da finner pappa juletre i skogen også pynter vi det som regel kjempeseint på kvelden. Hovmesteren og Grevinnen blir selfølgelig sett med stor latterkrampe. Endret 12. november 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det skjønner jeg godt. Det er et morsomt spill. I has cut hair. Smexy Har vert på biblioteket og lønt den digitale festning og den nest nyeste Dan Brown boken + en til random bok. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Anbefaler å lese dem på engelsk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Skjer med snø-rasisme? Finnes den noe mer koselig en hvite landskaper? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hey, hvis det er noen som har en 40 minutters tid så er det bare å kose seg med én sang ^^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg er rasistisk mot -15C og en buss som er 20min forsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det er ikke rasisme. L2Words. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Minner om reglene i førstepost: Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Dette er en chattetråd. Skulle det derimot være usedvanlig relevant til det som diskuteres der og da(her og nå mtp. sisteside) kan du selv vurdere om det er noe som burde bli bragt til de andre SO brukerenes oppmerksomhet! Endret 12. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå