Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg er drit lei av at folk sier de har svineinfluensa uten å faktisk vite at de har hatt det.

Jeg er sikker på at 7/10 av de som sier det bare har vanlig influensa.

Stort sett alle som får influensa no har svineinfluensa. Kvifor skal det vere så vanskeleg å fatte? Du trur sikkert at svineinfluensa er ein eksotisk (og livsfarleg) sjukdom? Er vel gneistrande likegyldig om ein har hatt svineinfluensa eller ein annan type sesonginfluensa? For dei aller fleste er dei ganske like, sjølv om svineinfluensa er litt mildare hos mange.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For dere som ikke har fått det med dere så har jeg starta et gasnke så åstort pepperkakehus prosjekt i natt :) Planleggingen er "godt" i gang og har i grunn ingen ide om jeg holder tidsskjema ;) Link i signatur.

Ellers så er det på tide og dra på jobb i 10-12 timer nå. Snakkes etterpå!

Lenke til kommentar

@ Lakus: You has weird facial expression.

Jeg er ikke i julestemning. Blir ikke det før lille julaften. Da finner pappa juletre i skogen også pynter vi det som regel kjempeseint på kvelden. Hovmesteren og Grevinnen blir selfølgelig sett med stor latterkrampe.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Minner om reglene i førstepost:

Dette er ikke en tråd for å gjøre andre oppmerksom på dine tråder hvor du ber om hjelp eller svar. Dette er en chattetråd. Skulle det derimot være usedvanlig relevant til det som diskuteres der og da(her og nå mtp. sisteside) kan du selv vurdere om det er noe som burde bli bragt til de andre SO brukerenes oppmerksomhet!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...