Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt hva du mener med strategi rpg/WASD rpg, men jeg antar at det er en blanding.

På PC (hvis du skal kjøpe det, kjøp det på PC!) har du to kameravinkler du kan velge mellom. Isometrisk vinkel (Sett ovenfra og ned) og over-skulderen vinkel. Disse kan du bytte mellom ved å scrolle på musehjulet.

I kamp får du fort bedre oversikt hvis du bruker isometrisk vinkel, men til gjengjeld er det bedre med over-skulderen vinkel når du "utforsker". Personlig bruker jeg som oftest sistnevnte, og bruker kun isometrisk vinkel når det er mange fiender/du står i et rom og noen av fiendene i et annet.

Du kan enten bevege deg ved å høyreklikke på stedet du vil gå til, eller bruke WASD. I isometrisk vinkel er høyreklikking mest brukbart, og i over-skulderen vinkel er WASD best.

Du har tre andre companions med deg til hver tid, og sammen danner dere et "party". Man pleier ofte å ha en tank, en healer og to dps (men det finnes mange variasjoner). Du kan trykke på space når du vil for å pause spillet, og gi orde til deg selv/companionene dine. (PS: Du kan bytte mellom hvem du styrer, du er på ingen måte fastlåst til personen du laget. Eneste som er spesielt med den er at hovedpersonen er den som snakker i alle dialoger.)

Companionene dine har også en egen AI, som du kan skreddersy helt etter ditt ønske. Dermed er det ikke nødvendig å pause så mye hvis du spiller på normal. Bare i de vanskeligere kampene :)

Håper det klargjorde litt :p

Endret av Error
Lenke til kommentar

Olololololol

I WAS CHILLIN IN THE KITCHEN, MAKING A SANDWICH WHEN ALL OF THE SUDDEN I HEARD TREMENDOUS NOISE COMING DOWN THE STAIRS. MY DAD FELL DOWN THE WHOLE FLIGHT AND WHEN HE FINALLY REACHED THE FLOOR HE TOOK A DEEP BREATH AND EXCLAIMED "AWW BALLS!" I LOL'D HARD AND ASKED "HEY DAD, HAVE A NICE TRIP?" TRYING TO HIDE MY LOL.

HE BEAT THE SHIT OUT OF ME. THEN MY MOM GOT SCARED AND SAID YOU'RE MOVING WITH YOUR AUNTIE AND UNCLE IN BEL AIRE.

Håper sjefen min er grei og lar meg være syk i morgen.

Lenke til kommentar

Olololololol

I WAS CHILLIN IN THE KITCHEN, MAKING A SANDWICH WHEN ALL OF THE SUDDEN I HEARD TREMENDOUS NOISE COMING DOWN THE STAIRS. MY DAD FELL DOWN THE WHOLE FLIGHT AND WHEN HE FINALLY REACHED THE FLOOR HE TOOK A DEEP BREATH AND EXCLAIMED "AWW BALLS!" I LOL'D HARD AND ASKED "HEY DAD, HAVE A NICE TRIP?" TRYING TO HIDE MY LOL.

HE BEAT THE SHIT OUT OF ME. THEN MY MOM GOT SCARED AND SAID YOU'RE MOVING WITH YOUR AUNTIE AND UNCLE IN BEL AIRE.

Håper sjefen min er grei og lar meg være syk i morgen.

lol!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...