L1234567890 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har litt problem med og velge Liker det meste av spill, Dragon Age har fristet meg lenge men det samme har Borderlands/MW2 <_< Er Dragon Age lignenedes Oblivion? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hurra. For første gang på veldig lenge kom jeg inn på Fronter. Hurra. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kan lærerens min sitt passord på Fronter Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er Dragon Age lignenedes Oblivion? Begge to er RPG's som er satt til en middelalder-fantasi verden. Bortsett fra det, nei. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ok, er det strategi rpg eller sånn WASD rpg? Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg vet ikke helt hva du mener med strategi rpg/WASD rpg, men jeg antar at det er en blanding. På PC (hvis du skal kjøpe det, kjøp det på PC!) har du to kameravinkler du kan velge mellom. Isometrisk vinkel (Sett ovenfra og ned) og over-skulderen vinkel. Disse kan du bytte mellom ved å scrolle på musehjulet. I kamp får du fort bedre oversikt hvis du bruker isometrisk vinkel, men til gjengjeld er det bedre med over-skulderen vinkel når du "utforsker". Personlig bruker jeg som oftest sistnevnte, og bruker kun isometrisk vinkel når det er mange fiender/du står i et rom og noen av fiendene i et annet. Du kan enten bevege deg ved å høyreklikke på stedet du vil gå til, eller bruke WASD. I isometrisk vinkel er høyreklikking mest brukbart, og i over-skulderen vinkel er WASD best. Du har tre andre companions med deg til hver tid, og sammen danner dere et "party". Man pleier ofte å ha en tank, en healer og to dps (men det finnes mange variasjoner). Du kan trykke på space når du vil for å pause spillet, og gi orde til deg selv/companionene dine. (PS: Du kan bytte mellom hvem du styrer, du er på ingen måte fastlåst til personen du laget. Eneste som er spesielt med den er at hovedpersonen er den som snakker i alle dialoger.) Companionene dine har også en egen AI, som du kan skreddersy helt etter ditt ønske. Dermed er det ikke nødvendig å pause så mye hvis du spiller på normal. Bare i de vanskeligere kampene Håper det klargjorde litt Endret 11. november 2009 av Error Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ok, med Strategi RPG mente eg høyreklikking og med WASD er at du styrer med WASD knappene Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Blir nok MW2, så til jul skal eg nesten bare få penger Så det blir Borderlands + Dragon Age etter jul Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvorfor får jeg julestemning av dette? http://www.youtube.com/watch?v=G8rTUxtSMRo&feature=related Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Olololololol I WAS CHILLIN IN THE KITCHEN, MAKING A SANDWICH WHEN ALL OF THE SUDDEN I HEARD TREMENDOUS NOISE COMING DOWN THE STAIRS. MY DAD FELL DOWN THE WHOLE FLIGHT AND WHEN HE FINALLY REACHED THE FLOOR HE TOOK A DEEP BREATH AND EXCLAIMED "AWW BALLS!" I LOL'D HARD AND ASKED "HEY DAD, HAVE A NICE TRIP?" TRYING TO HIDE MY LOL. HE BEAT THE SHIT OUT OF ME. THEN MY MOM GOT SCARED AND SAID YOU'RE MOVING WITH YOUR AUNTIE AND UNCLE IN BEL AIRE. Håper sjefen min er grei og lar meg være syk i morgen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kan lærerens min sitt passord på Fronter FRONTER? Ô_ô Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sengekantsrapport: Jeg er syk og vil både sove og ikke sove. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 God morgen. Fikk MW2 i går og ble ferdig med SP etter ca 6 timers spilling. Ikke akkurat noen lang historie, men nå gleder jeg meg helvetes mye til å komme hjem og starte på MP! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Takk Mokko, du gav nettopp dagen min mening: Finish MW2. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sengekantsrapport: Jeg er syk og vil både sove og ikke sove. La oss bytte plass. Du går på skolen og har norskprøve og politikkfremføring, jeg får sengen din og sover. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Njaaa. Jeg er svært lite politisk kompetent, og det er en lang togtur mellom oss så jeg tror ikke det vil ordne seg i tide Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ta fly. Og det er bare å lese høyt fra powerpointen + manuset jeg legger igjen til deg. Null stress. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Olololololol I WAS CHILLIN IN THE KITCHEN, MAKING A SANDWICH WHEN ALL OF THE SUDDEN I HEARD TREMENDOUS NOISE COMING DOWN THE STAIRS. MY DAD FELL DOWN THE WHOLE FLIGHT AND WHEN HE FINALLY REACHED THE FLOOR HE TOOK A DEEP BREATH AND EXCLAIMED "AWW BALLS!" I LOL'D HARD AND ASKED "HEY DAD, HAVE A NICE TRIP?" TRYING TO HIDE MY LOL. HE BEAT THE SHIT OUT OF ME. THEN MY MOM GOT SCARED AND SAID YOU'RE MOVING WITH YOUR AUNTIE AND UNCLE IN BEL AIRE. Håper sjefen min er grei og lar meg være syk i morgen. lol! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå