AltF4 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 MW2 var AWESOME. Ble nettopp ferdig på hardened etter åtte timer intens spilling. Det er virkelig noe av det drøyeste jeg har vært med på! 8 timer? Seriøst? Jeg er nok litt inhabil etter å ha putta 40 i Borderlands og storkost meg hele veien i gjennom (tro det eller ei, historien holder faktisk mål så fremt du er villig til å lete etter den, og slutten er helt fantastisk), men en åtte timers kampanje høres fryktelig lite ut. Men jeg er jo ingen multiplayerspiller egentlig, og har heller aldri satt mine hender i et CoD-spill før. Nettopp fordi jeg mistenker at det er en flerspiller påklistret en enspillerdel. Åkke som, på tide å byssan lull. Opp halv 6. Men jeg elsker onsdager, så det går bra. God natt. "På vegne av venner" er forøvrig en bok jeg anbefaler alle å lese - den er rett og slett jævlig "fæl" fordi den er så ekte og sann. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 MW2 ER awesome mener du vel? Jeg har ikke rørt singleplayerdelen enda og jeg er i skyene. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Gleder meg allerede mer en trygt er til min Prestige Edition dumpes i postkassa mi i morgen. Et par nattsynbriller kan også komme godt med nå i disse dunkle mørketider. Ta å trask litt rundt setermoen etter natoøvelsen kompis, så finner du deg bare et ekte par:) Setermoen i Målselv kommune i Troms? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Det er den eneste Setermoen jeg vet om i alle fall backstabber. Du som er fra indre Troms kjenner vel den plassen bedre enn meg. Gleder meg allerede mer en trygt er til min Prestige Edition dumpes i postkassa mi i morgen. Et par nattsynbriller kan også komme godt med nå i disse dunkle mørketider. Ta å trask litt rundt setermoen etter natoøvelsen kompis, så finner du deg bare et ekte par:) Neh har hatt et par ekte, men mistet dem. Og å gå rundt på setermoen i mørket rett etter en natoøvelse kan være risikabelt, enkelte treiginger kan ha glemt at øvelsen er over og skyte på meg. Ikke er det det norske millitæret heller så de kan faktisk komme til å treffe meg. Endret 11. november 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Etter Nato-Øvelsen vår lå det igjen sjark-horer med nattbriller overalt. Setermoen er stelle for slekt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 God morgen alle forumbrukere! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 God morgen kan man si. Har vært oppe siden halv seks, men er enda ikke helt våken. -_- Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Boring... fire timer til med maskinerier gahh Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vondt i halsen, vondt i hodet, har øreverk og er småkvalm. Jeg har muligens fått svineinfluensaen :o På tross av alle disse symptomene har jeg ikke det så ille, og det går greit å game Eneste som er litt synd er at jeg skal spille en konsert i morgen og i helgen (har øvd til disse konsertene lenge) og hvis jeg faktisk har influensaen kan jeg ikke komme Lenke til kommentar
Exia Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg er drit lei av at folk sier de har svineinfluensa uten å faktisk vite at de har hatt det. Jeg er sikker på at 7/10 av de som sier det bare har vanlig influensa. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Tviler jeg på. Når svineinfluensaen herja som verst i mitt område, hadde ikke den vanlige influensaen kommet engang. Det har den forsåvidt ikke gjort enda. Dessuten er den ikke noe ille i det hele tatt, de aller fleste som får den får bare en mild versjon av influensa. Endret 11. november 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har vært på arbeidet selv om jeg har vært syk i dag og det var egentlig helt greit. Men jeg er glad jeg er hjemme ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Da har jeg kjøpt MW2 også, må bare vente til jeg er helt ferdig med Dragon Age på normal også Nightmare først. Edit: @Shampoo: Kan jeg legge ut magasinet nå? Endret 11. november 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg brukte nesten 6 timer på å rydde rommemt mitt i går og jeg er enda ikke ferdig. *fortsette å rydde* Når skal jeg få tid til å spille Dragon Age? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Et spørsmal, hva burde eg kjøpe mellom Modern Warfare 2, Borderlands, eller Dragon Age? Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ok blir enten det eller MW 2 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du burde velge selv, ut ifra hva du selv har mest lyst på. Er du veldig usikker leser du rundt på anmeldelser og sånt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det kommer jo veldig an på hva du liker best. Du er jo sikkert kjent med de forskjellige stilene, og så velge ut i fra det du har mest lyst på. Dragon Age = Mye historie, avanserte kamper og mye dialog. Et mer seriøst og "tungt" spill, men fy søren så bra! Borderlands = Løp rundt i villmarka med vennene dine og plaff ned alt du ser, og plukk opp uendelige mengder med våpen og stæsj. MW2 = De sier at det er en god, men kort singleplayer. Multiplayeren oppfyller alle dine krav og mer til. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg ville kjøpt Borderlands, da det i min øyne (som kun har sett Borderlands) er et fantastisk spill. Jeg liker ikke seriøse mp-spill som Modern Warfare 2 og rpg slik som i Dragon Age: Origins er ikke min greie. Passe lettbent tung tung skyting er min greie i disse dager. Fyrte nettopp opp The Witcher og det var akkurat så stive karakteranimasjoner og en udelajert verden som jeg trodde. Men jeg hater det ikke. Syk som pokker skal jeg gå å legge meg og se Batman Returns tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå