Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

For meg er det en god morgen. Kanskje ikke får deg, men i denne sammenhengen så er alt relativt.

Du har et poeng der.

For min del fikk jeg hele to timer søvn i natt, så jeg sover strengt talt enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så hvorfor ikke dra i butikken og kjøpe kissebær da? Så kan du spise spøkelsene og få en god natts søvn.

Jeg..liker ikke kirsebær..

Forresten, jeg skal bytte ut maskina di snart Vaenas. Du skal ha en kraftigere.

Samme gjelder resten av klassen din.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

:) Det trengs, den er litt smått treig.

Men kjøp godteri kirsebær sånne som ligger i smågodt avdelingen. Tror de har samme virkning.

Edit: Klassen ble veldig glad :)

Tror de maskinene skal byttes ut i løpet av uka/neste uke.

Så blir MK-tardsa litt happy.. ^_^

De kirsebærgodteriet er heller ikke så alt for godt, men må prøve det neste gang. Mulig også det å legge seg før 04:30 også hjelper litt på..

Lenke til kommentar

MK-Tardsa? Pft... Vi er så snille og morsomme så. Men tror vi kan være enige om at det å legge seg før 4:30 fungerer.

Jeg har funnet ut at det optimale tidspunktet for meg å legge meg er akkurat da jeg står opp... Er en 4 timer syklus man bruker for å sjekke det, så skal vi se. Hvis jeg skal legge meg må jeg legge meg 1 om natta eller 9 på kvelden. Også må jeg stå opp før 5 på morgenen eller etter 6:30. Hvis ikke så sover jeg bare videre...

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

MK-Tardsa? Pft... Vi er så snille og morsomme så.

Det er også de funksjonshemmede folka på tilrettelagt også..

Ser du hvor jeg vil hen? ^_^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

-_- Skuffet, ja men jeg ser da riktignok ut som et normalt menneske uten funksjonshemmninger, også har jeg evnen til å utnytte hjernen min på en svært så annerledes måte. Oja, og de er ikke sånn frivillig, vi er sånn for å være morsomme.

Dere er sånn frivillig!?

Den løgnen der må du lengre ut på landet med.. :p

Lenke til kommentar

God dag :) Vi lagde mat på skulen i dag, det er alltid gøy, og så har eg no nøyaktig ei veke på å lære meg pytagoras (i dag starta vi å bruke den), men det var overaskande lett, så det bør gå greit.

Ellers passer vi ein liten unge som ligg og skrik, så eg har stengt meg inne på rommet mitt igjen, og skal snart fortsette å sjå House.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...